Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.2:

am iubit si am sa mai iubesc;....dragostea este o boala ....lenta care poate fi vindecata cu ajutorul cuiva ......




Statusuri pentru messenger nr.3:

Că te-am văzut e vina mea... că te-am plăcut e vina ta... că te iubesc, nu mă n-treaba, saruta-ma şi vei vedea!!!i-):-*:-x




Statusuri pentru messenger nr.4:

te sarut in still gabbana k esty dulke k bomboana,te sarut in stil armani k sa moara totzi dushmani shi atunki knd nam ce face te sarut instill versace;):*




Statusuri pentru messenger nr.5:

EU YUBESC UN BAIAT SI EL PE MINE,..... NUMA, CA NE PUNE CINEVA LA O GREA INCERCARE





SA NE DESPARTA

SI NOI VREM SA FIM UNITI



AMANDOI





PENTRU TOTDEAUNA!




Statusuri pentru messenger nr.6:

Iti trimit prin mii de stele toate gandurile mele,iar prin steaua cea mai mare iti trimit o sarutare




Statusuri pentru messenger nr.7:

sa nu ma intrebi iubitul meu....in lipsa ta daca mi-e greu,,




Statusuri pentru messenger nr.8:

Draga FRITZ numit Banescu Marius, eu tin foarte mult la tine si la ioana, vrog daca vreti sa vorbim, bagati in lista voastra de prieteni idu meu de mess: este lazar.rebeca




Statusuri pentru messenger nr.9:

parca noi fetele suntem facute sa suferim...sa fie blestemat baiatul kre a facut o fata sa planga....




Statusuri pentru messenger nr.10:

Cand iubirea te cuprinde ...

De mine adu-ti aminte ..

Ca te-am iubit shi te iubesc..

Sa nu crezi ca io glumesc...

Cand ati spun ca ....

TE IUBESC:X:X:X:

....pt guritza:X::XX:




Statusuri pentru messenger nr.11:

Oooohhhhh...!Sentimentele, cea mai dura arma!




Statusuri pentru messenger nr.12:

Te iubesk alexandra_princes96




Statusuri pentru messenger nr.13:

ce sa fak dak te iubesk? oriunde-ai fi,eu te gasesk...shy t alin cu un sarut, ke prin inima a trecut




Statusuri pentru messenger nr.14:

2 keli se bat de la un pieptene




Statusuri pentru messenger nr.15:

Mos Craciun, Mos Craciun, fii si cu mine bun si da`mi cadou kilomeru .....)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.16:

fata : ai zis ca ma iubesti !!

baiatul: dar te iubesc..!!

fata.:da.... de-aia m-ai inselat

baiatul:ca era frumoasa

fata: eu nu eram frumoasa?

baiatul : ba da..

fata : atunci de ce m-ai inselat...nu inteleg

baiatul: pe tine te-am parasit ca am crezut ca nu ma mai iubeai

fata: atunci bine ca mi-ai zis...nu te mai iubesc...iubeste persoana ce ti se cuvinte...La revedere

baiatul:dar stai,... eu te iubesc

fata:nu cred.......ramai cu ea..

baiatul : ok..ceau

fata:dar sa stii....ca inca imi curg lacrimile...dupa tine....




Statusuri pentru messenger nr.17:

pe cer stralucesc doua stele: una e a mea, una e a ta; a ta o intreaba, pe a mea: ''ai vrea sa fim impreuna?'' a mea raspunde ''da!'' .




Statusuri pentru messenger nr.18:

dak simti p cineva langa tne in patul tau s stai linistita e sufletul meu ce vine sa te protejeze in fiecare seara




Statusuri pentru messenger nr.19:

j




Statusuri pentru messenger nr.20:

Si realizez ca pot sa uit tot, ca si cum n-ar fi existat deloc; intorc privirea peste umar, intalnesc un alt drum; poate ca am pierdut ce aveam pentru ceva mai bun



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu