Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Toti prosti da numa eu hatru)))




Statusuri pentru messenger nr.2:

razuieste vopseaua de pe 3 BMW-uri si poti castiga 1000 de injuraturi de mama,100 de amenintari cu bataia si 10 ani de parnaie,sau marele premiu: o excursie de 5 stele la reanimare:))




Statusuri pentru messenger nr.3:

sunt un cub de gheata .....ma preling pe buzele tale calde ..pe corp...buric..si ajung akolo jos la.........la........la.........naiba m-am topit:))vote plz




Statusuri pentru messenger nr.4:

baba-i rea, eu sunt bun; tu esti varza eu sunt tare, eu plec tu ramai ,eu hranesc pesti, tu inoti cu pestii, eu fac sarf tu faci lectii , eu sunt afara tu esti in casa ,eu is' inger tu esti drac...




Statusuri pentru messenger nr.5:

cand eram mic ii faceam domnului politist cu mana ,acuma m-am zgrcit ii arat de cat un deget :D:D:D:D:D:D:D




Statusuri pentru messenger nr.6:

m-am gandit la statusul asta toata ziua




Statusuri pentru messenger nr.7:

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you can feel the warm feeling it\'s giving you




Statusuri pentru messenger nr.8:

cuando veo tu hardware se excita mi software:))




Statusuri pentru messenger nr.9:

FOoie verde solz de peste uite prostu cum citeste:))




Statusuri pentru messenger nr.10:

ORICE CAP PATRAT

DUCEM LA CASAT !




Statusuri pentru messenger nr.11:

Intr-o padure aveau casa 2 pitici,vine moartea si le spune pot sa stau si eu aici? Vine base si le spune: marsh ma, de aici!




Statusuri pentru messenger nr.12:

O intamplare,

Intamplatoare,

S-a Intamplat

Din Intamplare




Statusuri pentru messenger nr.13:

,,m-am gandit la statusul asta toata ziua"




Statusuri pentru messenger nr.14:

Mi-ai spus k's necioplit, m-ai acuzat de incultura,

Tu nu vezi ce prostii ai scos din gura?




Statusuri pentru messenger nr.15:

dak tot ti-am pierdut increderea si zici ca-i greu de castigat, ma las pagubas,......... m-apuc de altceva!




Statusuri pentru messenger nr.16:

iubirea e ca o floare... o stropesti si creste mare...




Statusuri pentru messenger nr.17:

mos craciun ce plete-albastre a sosit de prin boscheti,si aduce daruri multe la fantome si sceleti............:)))))))




Statusuri pentru messenger nr.18:

Baaaa, shmekereee!...La cate tzepe ai dat, n-ai ramas ku vreuna-n limba?




Statusuri pentru messenger nr.19:

mutu i-a zis surdului ca orbul l-a vazut pe paralizat cum fuge dupa chel sa-l traga de par:))=))




Statusuri pentru messenger nr.20:

Dyger may greu dupa ce-my day ignorrr...... nu mi-e ushorrr..

...In rest totu’ OK .....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu