Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Ce sa fac daca te iubesc?Ce sa fac daca nu stiu sa distrug zidul asta de ura care ne desparte?De ce nu poate sa fie bine?De ce nu e suficienta iubirea?




Statusuri pentru messenger nr.2:

Iubirea adevarata este un sentiment pe care foarte putini il intalnesc!




Statusuri pentru messenger nr.3:

nu mai sunt motociclete nu mai vin baieti la fete astazi moda s-a schimbat vine fata la baiat )_




Statusuri pentru messenger nr.4:

te iubesk puiu meu dar esti departe...:((((




Statusuri pentru messenger nr.5:

Am incetat de mult sa fiu cine eram;...........astept sa ma regasasc!




Statusuri pentru messenger nr.6:

dragostea e un secret, mi-a zis un mare poet, cine stie a o pastra se va folosi de ea...




Statusuri pentru messenger nr.7:

Destinul lucreaza,.....inima tradeaza....sufletul vibreaza,dar ochiu-i de paza!




Statusuri pentru messenger nr.8:

Hai!...dac-ai la TRISTE,hai sa plangem!




Statusuri pentru messenger nr.9:

plecata-m noua morti din vaslui

si cu mumia zece

si nu-i era rau nimanu-i.




Statusuri pentru messenger nr.10:

iti trimit un ingeras

cu aripi de fluturas,

si pe-aripile lui scria

TE IUBESC, NU MA UITA :x:x




Statusuri pentru messenger nr.11:

Daca te vei gandii la el mereu , el va continua sa-si bata jok de tine stand cu alta fata ...:((




Statusuri pentru messenger nr.12:

viatza , pentu mine-i doar un jok,

in care ma pasioneaza doar primul lok




Statusuri pentru messenger nr.13:

N-am incetat sa sper, n-am incetat sa iubesc, n-am incetat sa lupt pentru ceea ce imi doresc!




Statusuri pentru messenger nr.14:

incearca sa iubesti nu sa trisezy...;)




Statusuri pentru messenger nr.15:

dgs




Statusuri pentru messenger nr.16:

stau cu ochii pe pereti si cu gandul la baieti!




Statusuri pentru messenger nr.17:

Daca tot spui ca ma iubesti dc ma faci mereu sa sufar dc dc ? Tot timpul ti-l petreci cu alti baieti si cu mne nu :(:(:(




Statusuri pentru messenger nr.18:

asa cum luna-i sus pe cer:x asa cum stelele lucesc:x asa cum soarele apune:x asa de moolt eu te iubesc:x pt alex cu drag andreeea.




Statusuri pentru messenger nr.19:

te dai mare,

esti plina de fytze din cap pana-n picioare,

cik esti mare dansatoare,....

da stii ce?

pe mine nu ma doare......




Statusuri pentru messenger nr.20:

Si acu-am sa strig in public,

(doar stii k nu-s un pudik)....

k TE IUBESK !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu