Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Buna seara sunt Ion am venit la babi song,uite-o fata super tare acs e misca din picoare,uite trei ca sunt mai bune si a patra sta pe glume.




Statusuri pentru messenger nr.2:

da-timi o bicigleta sa ma piss din mers pe cei cu aiere de vedeta




Statusuri pentru messenger nr.3:

Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoe sa mai trec o data




Statusuri pentru messenger nr.4:

cine n-are calculator stye sa se joace




Statusuri pentru messenger nr.5:

opreste planeta....vreau sa cobor




Statusuri pentru messenger nr.6:

sunt fetita smecherita si de todi ubita




Statusuri pentru messenger nr.7:

Nu ambatranesc........Doar a-mi creste VALOAREA :P :P




Statusuri pentru messenger nr.8:

catelus cu paru ` cretz.....fute profa din cotetz:))




Statusuri pentru messenger nr.9:

in viata asta nu ramane nimeni virgin...viata ne fute pe toti:))




Statusuri pentru messenger nr.10:

Ce primeşti la un restaurant moldovenesc dacă ceri creier pane? Mimorie di porc prăjită!




Statusuri pentru messenger nr.11:

sall.noutatile noi de aci kre mai-s?




Statusuri pentru messenger nr.12:

Vrei sa facem 69? Da :> ? Ok tu faci pe 9 si eu tin de 6 :> By Diya




Statusuri pentru messenger nr.13:

[[-x] nU [-x CrEd [-x iN [-x ReLaTiI [-x lA diStAnTsA [-x

aJa K muTaTe lAnGa MnE




Statusuri pentru messenger nr.14:

Colo sus in cimitir

Joca noaptea morti in sir

Daca ai ceva cu mine

Am un loc si pentr tine

Eu contesa tu drakula

Hai fa taki si suge p**a




Statusuri pentru messenger nr.15:

uau ce tare am inchis in baie un calut si am gasit un iedut:)):)):))




Statusuri pentru messenger nr.16:

Manelisti cu paru cret vina iti dau un fetzz....XCXXX:_:---;--.........




Statusuri pentru messenger nr.17:

fac cinste..plateste cel care citeste..)))




Statusuri pentru messenger nr.18:

decat sa fi inteligent si urat mai bn prost si frumos!




Statusuri pentru messenger nr.19:

Daca esti smecher dai aicea un buzz ca sa stiu ca esti prost :D!




Statusuri pentru messenger nr.20:

cine e manole



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu