Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

te iubesc




Statusuri pentru messenger nr.2:

te iubesc bebe




Statusuri pentru messenger nr.3:

Pe fereastra de la scoala,am gasit o portocala...si pe coaja ei scria:te iubesc,nu ma uita!




Statusuri pentru messenger nr.4:

asa cum un inger iubeste un inger,.... asa te iubesc si eu pe tine, bogdan




Statusuri pentru messenger nr.5:

e ata de frum sa iubesti si sa fi iubita




Statusuri pentru messenger nr.6:

Iubesc o fata,

Dar ea nu ma place,

Nu intelege ca pentru mine inseamna mai mult decat orice,

Ma respinge mereu,

Dar mereu va fi in sufletul meu!(de la sergiu pentru bianca)




Statusuri pentru messenger nr.7:

dintr-o ciocolata s-a rupt o bucata, bucata care o fi pe tine te-asi iubi




Statusuri pentru messenger nr.8:

tare




Statusuri pentru messenger nr.9:

Altadata te iubeam..... dak akm nu te mai iubesc....e pt ca ai pe altcineva.....




Statusuri pentru messenger nr.10:

H.......ha............hai.........hai sa ......hai sa ne f.......hai sa ne facem timp sa vorbim ....[te gandeai la prostii,...nu-i asa?]




Statusuri pentru messenger nr.11:

dragul meu m-ai fermecat

dragul meu m-ai blestemat




Statusuri pentru messenger nr.12:

Imi Cade O Lacrima si nu stiu ce e cu mine, da; un singur lucru insa stiu: mi-e tare dor de tine!




Statusuri pentru messenger nr.13:

Vreau sa stii ca zi de zi ma gandesc la tine,as vrea sa te sarut clipa de clipa si sa te am langa mine secunda de secunda…Te iubesc"macar ca tu nu stii"




Statusuri pentru messenger nr.14:

ye iubesk enorm dar u nu ma iubesth si o iubesth pe cea mai buna prietena a mea asa ca eu te las balta si imi incep alta viatza!




Statusuri pentru messenger nr.15:

Te "amo"puisor

Îti soptesk ku dor,

Te "amo" iubire

Ce trist fara tine.... TE IUBESC !!!!!




Statusuri pentru messenger nr.16:

Shi kluburile sunt teatre de razboi,

in care mor(de betzi) unii,

Iar altzii devin eroi

(de shtiri senzatzionale)




Statusuri pentru messenger nr.17:

daca iubesti o fata spune-i de prima data, daca nu ai sa regreti




Statusuri pentru messenger nr.18:

iti trm din nori

un buchet d flori

si p fiecare floare

cate-o mik sarutare:*




Statusuri pentru messenger nr.19:

Mi-esti draga,...

Da' n-am cuvinte sa exprim,

Senzatii, patimi si dorinte,

In doar doua cuvinte

Nu pot sa le comprim!




Statusuri pentru messenger nr.20:

nu iubi cat esti eleva, tine minte sfatul meu, fii tare shi ku tupeu; ca iubirea-i e neatenta si te lasa repetenta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu