Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

Off, off, off dragostea asta!!! Nu o mai inteleg oamenii mari, dar noi???!!!......:(:(:(.....




Statusuri smechere nr.2:

Orice as face nu pot sa te uit...Te iubesc,dar tu nu meriti...Lacrimile ne insotesc pe tot parcursul...de la intalnire pana la despartire...:((




Statusuri smechere nr.3:

il plac dr nu vreau sa recunosc .....ma place dar nu vrea sa recunoasca....ce trebuie sa facem???




Statusuri smechere nr.4:

daca razele de luna, ar fi fir de telefon, as vorbii cu tine, fara sa imi fie somn




Statusuri smechere nr.5:

dragoste




Statusuri smechere nr.6:

O IUBESC LA NEBUNIE SI-I COMPUN O POEZIE!




Statusuri smechere nr.7:

Dragostea,..... e o boalã fãrã care nu eºti sãnãtos.




Statusuri smechere nr.8:

Din intamplare te-am vazut...Si mi-ai placut atit de mult...Caci nu mai pot ca sa te uit...Mi-ai intrat la inimioara........Unde esti iubirea mea...Te iubesc mai mult ca viata mea... Te-am iubit si te iubesc si toata viata mea te voi iubi caci mi-ai luat inimia cand ai pleca si inapoi nu mi-ai

redat-o. Te iubesc Cristi, mult de tot, intoarce-te inapoi in viata mea caci simt ca mor fara tine, iubirea mea.




Statusuri smechere nr.9:

Ciorile au cantat

In ziua cand m-ai sarutat

Si am stiut ca toata viata mea

TE voi ura=))




Statusuri smechere nr.10:

porc cu barba sura




Statusuri smechere nr.11:

dragostea e asa de trista daca iubesti un baiat si altul iti intra in inima ta fara sa-l iubesti si nu stii pe cine sa alegi; ii iubesti pe amandoi in acelasi timp, nu stii ce sa mai faci...




Statusuri smechere nr.12:

unul de despartire




Statusuri smechere nr.13:

Niciodata 2 raze mai frumos nu lucesk ca atunci cand 2 inimi bucuroase se intalnesc:X:X:X!




Statusuri smechere nr.14:

Never say never!




Statusuri smechere nr.15:

Viatza este asemenea vantului: nu o potzi atinge dar o potzi simti..:X… :(




Statusuri smechere nr.16:

MI




Statusuri smechere nr.17:

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata, iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata mea esti tu :D




Statusuri smechere nr.18:

Te minti si acum ca desi iti este dor...ai pus orgoliul in fata sentimentelor......!!!!!!!!




Statusuri smechere nr.19:

te iubesc si nu te voi uita esti iubirea din viata mea...




Statusuri smechere nr.20:

luna si soarele nu se intalnesc ca noi doi:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu