Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

dragostea n-are buzunare:D:D:D




Statusuri smechere nr.2:

te sarut in vis, te sarut in scris, te sarut in gand..... dar eu vreau oricand!!!-*:-*:-*




Statusuri smechere nr.3:

Intr-o zi in ochi te voi privi,

Si-ti voi zambi,zicandu-ti

Ca mereu te voi iubi!!!

Dar yo-s prea timida,rusinoasa

Tu esti prea tacut,inchis in tine,

Si stiu ca nu-ti place de mine...




Statusuri smechere nr.4:

Ma ToPeSc De DoRuL TaU! vot plz:-*




Statusuri smechere nr.5:

status de iertare




Statusuri smechere nr.6:

...se poate să îmi placă mult mintea ta,...(chiar imi place,... pe bune),

dar să nu te vreau în inima mea,..

si nici în aşternutul meu.




Statusuri smechere nr.7:

dragoste sub j pe apa :))




Statusuri smechere nr.8:

cand iubirea te gaseste,

nimeni nu se plictiseste,

si dak te-ai plictisi,

si la mn ai veni

singurica, ti-as vrb,

de cum este a iuby...




Statusuri smechere nr.9:

love!!;x;x




Statusuri smechere nr.10:

Are o aura ce te atrage, stie ca o placi de aia nu te lasa in pace, e atat de tacuta... misterul iti provoaca o privire tacuta!




Statusuri smechere nr.11:

Candva,...puteam purta nepasator mai multe iubiri pe-un singur suflet!




Statusuri smechere nr.12:

sa nu zdrobesti un suflet ce stii ca te-a iubit,... poate ca pentru tine a plans si a suferit




Statusuri smechere nr.13:

Prefer sa sufar sincer din iubire decat sa ma mint ca sunt fericita..... cu sufletul pustiu.




Statusuri smechere nr.14:

Asha-i,...nu e frumos sa itzi injuri iubita-n fatza,

dar dak TREBUIE,.....mimezi o stare de betzie, declari k nu-tzi mai e iubita ...si-i spui ce vrei!




Statusuri smechere nr.15:

trista este ziua cand stai si te gandesti la o persoana dulce pe care o iubesti...




Statusuri smechere nr.16:

TE IUBESK:X

ITI VORBESK

DAR U.....

NU VEZI KA ITI VORBESK. ....

CE URAT DIN PARTEA TA!:((




Statusuri smechere nr.17:

... iubirea nu asteapta, ci se intampla




Statusuri smechere nr.18:

TU DACA MA UITI, EU AM SA PLANG... SI IRINA TE VA UITA, CA SI INIMA MEA




Statusuri smechere nr.19:

fetele cuminti cauta baieti fierbinti:*]\




Statusuri smechere nr.20:

baietii nu fac decat sa ne raneasca ...un baiat nu sta numai cu o fata, toti isi bat joc pt ca noi iubim cu inima nu doar din gura



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu