Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

prima iubire are marea calitatate de a nu fii a doua!




Statusuri smechere nr.2:

nu incerca sami construesti viata in timp ce a ta este PRAF !!!




Statusuri smechere nr.3:

Qm tzy-o spun nu conteaza

In ce limba nu ma intreseaza

Crezi k nu am curaj sa simt

Dar te inseli

Tu ejty viatza mea

Carare ce imi indica pacea eterna

Jur k te iubesc

Si sper k intro zi o sa simtzi la fel

Qm am simtzito eu toata viatza mea




Statusuri smechere nr.4:

Azi noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus k un inger nu pazeste alt inger.




Statusuri smechere nr.5:

shi cand te uiti la el... te doare inima asha de tare.. ueu ma uit lael shi el la mine dar oare ce vrea sa-mi spuna el...\'\'te iubesc!!!\'\' ?




Statusuri smechere nr.6:

ReGrEtELe SuNt pReA tArZiI...




Statusuri smechere nr.7:

imi pare rau sa-ti spun dar sentimentul pe care tu il simti pentru mine la mine nu mai e acelasi, imi pare rau ca tu nnu sti cat de mult team iubit




Statusuri smechere nr.8:

Dragostea este ca un razboi,incepe dintr-un nimic dar todeauna iti va ramane in minte...




Statusuri smechere nr.9:

timpul kre ti l'am acordat deja a expirat.....mandria ta e lovita caci te'ai jucat ku o papusa ce sentimente imit.....




Statusuri smechere nr.10:

Doar stelele din cer stiu ce vreau sa cer, caci noapte la luna spun ce am la inima




Statusuri smechere nr.11:

crezi in dragoste la prima vedere?????sau mai trebuie sa trec inca o data prin fata ta?????????:-*by $_|_=|=|=^




Statusuri smechere nr.12:

ღღღ One world ღღღ



















ღღღ One LOVE ღღღ




Statusuri smechere nr.13:

Daca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc




Statusuri smechere nr.14:

o pustoaika de liceu ce nas da sa fiu si eu uite iar ma agatasi si de mana iar ma luasi ia da drumu mo de aici k deja ma cucerisi si teas lua la mine acasa pe post de sotie norocoasa sa ne facem puradei si sa ne plimbam cu ei By Dodo




Statusuri smechere nr.15:

imi apari in visuri interzise...de ganduri rascolite ...te caut dar in zadar...unde esti iubirea mea???




Statusuri smechere nr.16:

~][ aD3vaRu dOaR3..

..Cat ai Fi.d3`tar3..][~




Statusuri smechere nr.17:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri smechere nr.18:

Te IuBeSc In StiL GaBaNa K EsTi DoLcE K BoMbOaNa,

Te IuBeSc In StiL ArMaNi K Sa MoArA ToTi DuSMaNi,

Si KnD Nu Am C FaCe Te IuBeSc In StiL VeRsAcE :X




Statusuri smechere nr.19:

Te-am cunoscut in zi de toamna Cand totul m-i se parea pustiu Si m-am indragostit de tine Fara sa vreau,fara sa stiu. Te aseman unui soare Ce pluteste lin pe cer Iar eu fiind intinsa mare O singura raza-ti cer; O raza plina de iubire O vorba dulce si un sarut Sa pastrez ca amintire Tot ce-am trait sau am avut. Iubirea noastra-i vantul Ce adie oftand Iar de ar fi sa nu mai bata As mai avea un gand; Sa fi tu fericita Cu sau fara amintirea mea Si eu...Oriunde as fi Sa-ti pazesc dragostea!




Statusuri smechere nr.20:

dak as putea as pune in piept la tine inima mea ca sa bata pentru mine sa ma iubesty altceva sa nuti mai doresty...besck mooolt dey:*:*:*:*:X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu