Statusuri:tpu

Statusuri tpu nr.1:

dece merg politistii doi cate doi pe strada???...unu' stie sa citeasca .....altu' sa scrie:))




Statusuri tpu nr.2:

il iubesc da prostu nu-si da seama ..




Statusuri tpu nr.3:

de o luna ma gandesc la statusu' ista




Statusuri tpu nr.4:

iubesti pe cineva da nu mai poti sa-i spui numele:-*

voteaza




Statusuri tpu nr.5:

foaie verde busuioc nu mai sta pe loc .... by BiAnKa ZzZ




Statusuri tpu nr.6:

de dragoste si dor.....pt al tau puisor,...k al meu s-a fakut gaina!




Statusuri tpu nr.7:

Eu am fite uh ai bani:x




Statusuri tpu nr.8:

In cuplu, influenþa femeii este atmosfericã, deci... omniprezentã ºi invizibilã. Nu e chip sã o previi ºi sã o eviþi.




Statusuri tpu nr.9:

o viata am sh vreau s-o traiesc dn plin...shi asta nu e putin,... cand am tot ce vreau:x:x




Statusuri tpu nr.10:

Simt cum prostia din jur ...imi descarca bateriile precum un telefon defect!




Statusuri tpu nr.11:

-Ce este pumnul????....pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilarul dintr-o parte a alta a gurii.....si raspunde la intrebarea mai vrei?????:p:p;)



-Da' n-am intrebat nimik!!!




Statusuri tpu nr.12:

Cine vine de la mine vine cu inteligenta rara!!!




Statusuri tpu nr.13:

cand eram tanar fecior eram spaima mamelor, prosteam fetele din sat,....da' nici acu' nu-s insurat...




Statusuri tpu nr.14:

pustoaica asta nu te mai iubeste...ea la altul se gandeste...pe tn te uraste




Statusuri tpu nr.15:

A cata oara-am tot dat gres,

Shi simt k tre' sa ma razbun pe mine!

K mai usor e sa fii rau

Cand vrei doar sa fi bun.... si n-ai cu cine!




Statusuri tpu nr.16:

Culmea nesimtirii:

sa impingi o baba pe scari!

Ajunge! Restul e cancan!!!




Statusuri tpu nr.17:

am intalnit o fata ...frumoasa, sexy, intrebasem eu: mai fetizo, ce picioare sexy ai, .... parca sunt sulite de indienii :)):)))




Statusuri tpu nr.18:

Hai,...deranjeaza-ma,...k-s vesela,...frumoasa si devreme-acasa,...LA TINE!

(....astept masina,....numele si verigheta,...eventual ce-o mai urma,... hainute,...pantofiori,...posete)




Statusuri tpu nr.19:

vin-sex....................apa-dusmanie..................cola-prietenie................cafea-iubire.......................wisky-sarut.Deci ce bem????-vot plzzzzzzzzzzzz




Statusuri tpu nr.20:

De necaz si de durere,

Imi iau de la urs putere...

Golesc bere dupa bere!

;)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu