Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Sa nu te INDRAGOSTESTI niciodata de ceea ce stii k nu poti avea......Sa nu te INDRAGOSTESTII de un barbat insurat.....ce sti ca nu poate sa fie al tau......k tot timpul o sa suferi in tacere si nu poti sa spui nimanui ......asta doare cel mai tare .....sa se plimbe cu ´´nevasta lui´´prin fata ta si tu sa nu poti sa faci nimic...sau sa spui ceva .....sa trebuiasca sa zambesti si inauntru sa te DOARA...asta este viata....Si nu mai sti ce sa zici si ce sa faci, sa il lasi si sa suferi ca nu mai este cu tn sau sa taci si sa mergi mai departe?....Ori asa ori asa tot SUFERI dupa el, ori ca este cu el ori ca nu este .....Suferi pt ca se bucura alta de el si tu te bucuri de ce ii apartine alteia.......:((:((




Statusuri triste nr.2:

mai bine sufar, mandra, decat sa iubesc in genunchi!




Statusuri triste nr.3:

Stau j ma intreb dc mi se intampla tocmai mie...era mah bn dak nu te cunosteam..ce folos k te'am intalnit am f fericita o ora o zi o saptamana o luna j atat..dar 2 luni 2 ani am zacut in suferinta...dar cosmarul nu s'a terminat...eu ink visez sa te intorci dar in zadar...dar va veni o zi in care vei realiza ce ah ratat j ma veh kuta dar p me nu ma va interesa.....:-(




Statusuri triste nr.4:

degeaba te dai tu scump...eu te stiu de cand erai la reduce..;)!!`




Statusuri triste nr.5:

ai plecat..o lacrima mia cazut si am jurat ca am sa te uit si acum cand te intalnesc in inima mea...eu cred c ma iubesti




Statusuri triste nr.6:

De ce ma faci sa ma framant

Stii ca ma doare..

De ce vrei sa ma faci s-ajung la disperare?

Si sa ma ia somnu' plangand si in suspine,

Chiar nu te doare cand tu iti bati joc de mine?




Statusuri triste nr.7:

E GreU Sa PlaNgi AcOlo UndE rAdeAi OdAta Sa VezI CuM FeRiCIREa In laCriMi e ScaLDaTA




Statusuri triste nr.8:

razele de catifea ale noptii se lasa peste mine.margaritare de lacrimi ma invelesc ocrotitoare...te vad in fata mea..tresar si ma uit mai bine...oare chiar esti tu?.. alerg spre tine, spre iulzia unei singure clipe de fericire..doar atat vreau..ajung la imiaginea ta dar, nu pot sa te ating..iluzia ta dispare iar eu ma trezesc tot singura..din nou...




Statusuri triste nr.9:

Nu exista durere mai nimicitoare pentru sufletul unei femei decat aceea de a se fi daruit intreaga,trup si suflet,unui barbat nedemn de iubirea ei!(Stefan Zweig)




Statusuri triste nr.10:

PERIVESTE IN JURUL TAU SI SPUNE-MI CE VEZI?? E TRIST NU?? ESTI SINGUR IN FATA UNUI CALCULATOR SI INCERCI DIN RASPUTERI SA FACI TIMPUL SA TREACA MAI REPEDE! AI VREA SA NU TE MAI GANDESTI LA...... DAR NU POTI,IMAGINEA EI ITI REVINE MEREU IN MINTE! SI ACUM DUPA ATATA TIMP INCA O MAI DORESTI!! POATE CHIAR MAI MULT DECAT ATUNCI CAND ERA CU TINE! NU STII DE CE DAR NICI O ALTA FATA NU-TI PARE LA FEL DE BUNA. ITI VINE IN MINTE ULTIMA OARA CAND AI INTALNIT-O.... A TRECUT PE LANGA TINE SI NICI NU S-A UITAT, PARCA NICI NU EXISTAI! TE DOARE NU?DAR TU NICI NU STII CE MULT O DOARE PE EA! STA NOPTILE SI PLANGE! TE DORESTE SI TE VISEAZA, ITI CAUTA PREZENTA! DE CE SUFERITI AMANDOI DAR NICIUNU NU RECUNOASTETI..:(




Statusuri triste nr.11:

De printre toate ploile

Din Univers ..acum..

Am ales lacrima

Ce mi`a facut iubirea scrum!




Statusuri triste nr.12:

cand ma privesti imi spui k ma iubesti... cand iti vorbesc u ma respigi.... oare ce te face sa fii asa? oare ai pe altcineva????




Statusuri triste nr.13:

Te iubesc si te-am iubit. Te doare, nu te doare, pentru tine nu voi mai fi




Statusuri triste nr.14:

Cel mai tare doare faptul ca ma doare inca....




Statusuri triste nr.15:

triste




Statusuri triste nr.16:

Cerul plange cu lacrimi de sange, pentru ca tu m-ai lasat si nici macar nu ti-a pasat. :(



by Byanka




Statusuri triste nr.17:

MI-E DOR DE NOI2.....MI-E DOR DE SARUTUL TAU....IMI ESTE DOR DE TOT CE A FOST INTRE NOI2




Statusuri triste nr.18:

mi-ai dat totul..akum mi-ai luat totul...te-am iubit dar tu nu mai pretuit...m-ai fakut sa sufar...mi-ai distrus visele, sperantele...pana si dorinta de a trai....dar nu mai konteaza...au fost niste klipe minunate..kare mi-au markat viata...fericirea mea nu a durat....dar dupa toate astea...as vrea sa iti multumesk si k mi-ai aratat ce inseamna sa iubesti...sa razi ...sa fi fericita...sa plangi, sa suferi din iubire...sa lakrimezi de fericire...sa visezi.....akum la final vreau sa-ti spun...k imi doresk un singur lukru ...ka fata ku kare vei sta sa te iubeaska la fel kum te-am iubit eu din suflet ku toata fiinta ei...si sa fii fercit...si inka astept sa-mi dai sufletul inapoi....te voi iubi mereu....iti vreau tot binele din lumea asta....




Statusuri triste nr.19:

Cand simti ca-ti este greu si lumea te barfeste, asculta de acum sfatul meu: ZAMBESTE!!!




Statusuri triste nr.20:

Cum Poti Trai Fara Mine

Nu Te Doare Inima

Sau N-ai Inima In Tine

Ori Nu M-ai Iubit Candva?

Cum Poti Sa Dai Cu Piciorul

La Toata Dragostea Mea

Vino Si Alina-mi Dorul

Care Mi-a Rupt Inima!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu