Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

cind te-am iubit cu adevarat u nu ai vrut sa ma crezi iar acum cind totul sa terminat u ai sp k ma iubesti




Statusuri triste nr.2:

Sunt si eu un om ca tine...Nu m-ar deranja daca ai spune adevarul din viata mea...




Statusuri triste nr.3:

imi este teama sa iti arat cat de mult tin la tn pt ca intr o zi sunt sigura ca te voi pierde




Statusuri triste nr.4:

Pasind prin viata eu te simt...

La fiecare pas,cu mine...

In breate-as vrea sa te cuprind...

Dar nu esti langa mine...

...by kitty4u_eu...




Statusuri triste nr.5:

vrei sa plang mereu?sa sufar numai eu?si u sa fiii fericit,cand eu ma intreb cu ce am gresit,cand tot u esti vinovat




Statusuri triste nr.6:

Niciodata o prietena de-a ta sa nu se imprieteneasca ku fostul tau prieten...pt k asta este cel mai dureros...simti k iti tradeaza prietenia...




Statusuri triste nr.7:

Mai facut sa sufar si acum ma vrei in apoi




Statusuri triste nr.8:

speranta este ultima ,iertarea este prima




Statusuri triste nr.9:

C'AnD Te aVeAm aM iNcEtAt sA cReD Ca tE voI PiErDe.......dAr uITe cA tE-Am pIeRdUt sI Nu tE vOi MaI AvEa pE vEcI..... tE IuBeSc Si-mI StRiG IUbiReA DaR NiMeNi nU mA AuDe ,,,,,,, deAs dA TiMpU' inApOi Am fI Doar noI 2 :X:X:X:X:X:XX:



XOXO,PlInTzEsS :X XD




Statusuri triste nr.10:

cand vei suferi cu tn voi fii si lacrimi iti voi trimite de sus,esti tot ce am iubit si ce voi iubi alaturi de ingeri de acum! pt d




Statusuri triste nr.11:

Totul a inceput intr-o seara de vara...Si ...Din pacate sa terminat tot intr-o seara de vara...Tu m-ai inselat!!!Eu nu te-am uitat...Inca te mai iubesc ...Inca la tine ma mai gandesc ...Traiesc cu tine in gand...Ce sa mai ...TE IUBESC....Intoarce-te fara tine nu mai pot sa traiesc...De la Marius pentru ...Stii tu tzuc:X:((




Statusuri triste nr.12:

iubirea e o privire tanara care devine un obicei




Statusuri triste nr.13:

Mă simt aşa bine la fel ca :

-un pinguin în deşert

-un cactus la polul nord ,

-floarea de colţ în câmpia Română ,

-nufarul pe piatra Craiului ,

-un brad pe plajă

-un coral pe conul unui vulcan

-un păstrătv în marea neagră ,




Statusuri triste nr.14:

tu astazi ai plecat,in urma nu te-ai uitat,peste ani te intorci si regreti ce ai facut,dar atunci totul este pierdut.....




Statusuri triste nr.15:

Sa nu ai incredere nici in propria persoana... Prieten iti este doar buzunarul!!!!!!




Statusuri triste nr.16:

decat sa sufar din dragoste...mai bine sufar de mine...




Statusuri triste nr.17:

vino si ajuta-ma sa zbor....imprumuta0mi aripile tale.....le dau in schimb pentru lume....pentru tot ceea ce am...:-




Statusuri triste nr.18:

El e cel ce te-a facut sa plangi...Tu esti cea ce la iertat mereu...A cui e vina?




Statusuri triste nr.19:

Ma bate gandul cateodata.

Ca sa fug de lumea toata

Ca peste tot numai minciuna

Si nu-mi aud o vorba buna




Statusuri triste nr.20:

Ma dor ochii ptr ca nu te pot vedea, bratele-mi sunt goale pt. ca nu te pot inbratisa, buzele-mi sunt reci ca nu te pot saruta, inima mi se frange ca nu esti a mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu