Mass-uri

Mass nr.1:

ce parere ai despre mine 1.urata




Mass nr.2:

Te'am intalnit aseara'n cimitir, aveai pe pipt un trandafir, din ochi iti iesea un viermisor, aveai in spate un topor :| :))




Mass nr.3:

ho Aho cu "Novîi God"

Sănătate la narod

Am venit s-ni pricalim

Să mîncăm şî sî bem jin

Staţ, staţ, staţ şî nu plecaţ

Nu fujiţ, nu alergaţ...

Nu ganiţ şî nu strigaţ

Da de mine ascultaţ

S-a sculat într-un an

Un bratan moldovan

Îl chema Ivan

Cu clicika "baran"

S-o sculat într-o joie

Şî s-o îmbrăcat şî s-o parfumat

Ş-o plecat din sat

În gorad, la brad

O ştiut Ivan

Că vine Dan Bălan

Şî i-o tras un fum

S-asculte "cica bum"

Şî s-o terminat concertu

Şî s-o întors Ivan în sat

Da o întrat pi la cumătru

Că era cam însătat

La cumătru era ghini

Cî erau feti străini

Anu Nou merje în toi

Cu Ivan lîngă butoi

Şî iaca-şa s-ontîmplat

Cî Vaniuşa s-onsurat

El de-atunşi îi fericit

Cî nevastî ş-o găsît

I-an va-jiunji s-ascutaţ

Ş-un pahar de jin turnaţ

Hai veniţ tăţ lîngă mini

Şî strigaţ ca-işi îi ghini




Mass nr.4:

trimite acest mass la toti din lista si afla cum vrea sa te sarute

1 pe buze

2 pe gura

3 pe gat

4 pe burta

5 pe spate

6 de neuitat

7 romantic

8 pe obraz

9 cu limbutza in guritza scz de mass .... lam primit si io




Mass nr.5:

cand viata iti intoarce spatele apuc-o de fund.




Mass nr.6:

z'aiki aqm....dar oriqum dac ma dernjati.......imi numerty revelatzyle




Mass nr.7:

dragul meu iubit cartof nenorocit afla de la mn ca ma pis pe tine




Mass nr.8:

Deci,... nu faceti tot ce zic aceste statusuri; nu este bn sa fii cu gandu' la baieti, mai ales la cei mai mari ca voi.




Mass nr.9:

Fitze




Mass nr.10:

None can doubt the veracity of this article.




Mass nr.11:

Very valid, pithy, succinct,...




Mass nr.12:

Help, I've been informed and I can't become ignorant.




Mass nr.13:

It was dark when I woke. This is a ray of sunshine.




Mass nr.14:

Nu te lasa invins de rau,...dar nici cuprins de bine!

Nici tu nu te cunosti,....

Candva vei fi surprins de tine.




Mass nr.15:

Nu vreau să trăiesc de parcă nu am să mor...




Mass nr.16:

Doamne, arata-mi drumul spre viata,

sa nu mai traiesc doar dintr-o speranta, sa am pe cineva acolo langa mine,

atunci cand imi e greu sau cand mi-e bine... eu am compus-o, mada:x




Mass nr.17:

De ce au existat razboaie si au pierit suflete...cand azi nu se inteleg nici frate cu frate?




Mass nr.18:

Daca te-ai bloca cu mine intr-un dormitor ce ai face:

1:as sari pe tine

2:am sta de vorba

3:te-as saruta

4:am face copii

5:dragoste pe covor

6:o noapte de neuitat

7:te-as face sa ma iubesti

8:te-as bate




Mass nr.19:

Prostia relaxeaza:

S-o sarbatorim cum se cuvine!




Mass nr.20:

Dragi profesori, fiti mai ingaduitori, ...ca-n viitor noi suntem cei care o sa contribuim la pensia d-voasrea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu