Mass-uri

Mass nr.1:

Un baiat si o fata kre erau impreuna de 6 luni au avut o intalnire pe un pod.Knd acestea s-au intalnit baiatul ia spus fetei k vrea sa se desparta, fata knd a acuzit i-a dat un bilet plangand si el s-a oferit sa o conduka acasa pentru ultima data in timp ce straversau strada o masina i-a lovit din plin . Fata a murit iar baiatul ca prin minune a skapat kand acesta a citit biletul a ramas uimit deoarece pe bilet scria : FARA DRAGOSTEA TA AM SA MOR, TE IUBESC trimite aces mesaj la toti si iubirea vietii tale iti va da buzz......chiar merge daka il ignori vei avea 7 ani de ghinion




Mass nr.2:

de fapt nu e chiar un mass dar iubeste atunci cand simti si spunei inaine ca el sa plece




Mass nr.3:

andreea te iubesc, sh prin mass-uri ma bsg in seama cu tn...:)




Mass nr.4:

cand ma gandeam k te gandeai k ma gandeam la tine sa te gandesti k ma gandeam k te gandeai la mine:x

love u my boy by say




Mass nr.5:

Sunt copilul lu` fut bine si pe mat si pe tn:):))




Mass nr.6:

WoW a murit Gigi Becalin intr-un acident de masine




Mass nr.7:

la inceput n-o iubeam....acum o iubesc k la inceput!:D:))scze.....(da mass)




Mass nr.8:

Un manelist i-a facut o dedicatie de dragoste iubitei sale:

ESTI FRUMOASA CA O STELE

TU MI-AI RUPT INIMA-N DOI

TOATE SUFLETELE MELE

BATE PENTRU TU SI NOI




Mass nr.9:

fai o supriza mamei de 8 martie:dute in frigider congeleazate si cand vine mama bate in usa frigiderului si spune Surpriza




Mass nr.10:

. Mergem la scoala sa nu ne plictisim acasa…




Mass nr.11:

Mos Craciun e cam nebun si-a futut toti renii in cur si acum vrea sa io puna celui cu tastaturain mana:)):)):))




Mass nr.12:

Nu iubi un blond ca e vagabont iubesthe un brunet ca e mai destept..:x




Mass nr.13:

Cn e prost sa dea buzz :))




Mass nr.14:

Stop la intersectie..Intra Teo pe directie




Mass nr.15:

colo sus in cimitir

joaca mortii noaptea in sir

daca ai ceva cu mine

am un loc si pt tine

eu vampir si uh dracula

eu beau vin si uh sugi p**a




Mass nr.16:

ochi albastri-curu` broastei




Mass nr.17:

aho aho si tar tar tar priponiteas pula-n cur iese popa din altar cu pula facuta par preoteasa cand ii vede drept la pula se repede ! Ia fa mana de p pula ca-ti dau cu ia peste gura!!




Mass nr.18:

poi...razuieste tot ce ai pe ecran shi castigi: 1.o bataie de la taicatu 2.o excursie in fata usi 3.inca o bataie sora cu moartea ca ai murdarit presu...:))




Mass nr.19:

Nu am avut bani de sts ca mi-am luat avatar :))




Mass nr.20:

mare e gradina lui dumnezeu poarta deschisa si prostii sar gardu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu