Mass-uri

Mass nr.1:

toti prostii sunt rugatzi insistent sa-mi dea un BuZzZ!!!




Mass nr.2:

ursuletu meu de plus :D vrei sa facem dus? doar un pic sa ne udam si apoi sa ne jucam! ce zici iubi incercam :>:>:>:D




Mass nr.3:

ce este pumnul?...pumnul este partea de vorbire care iti muta maxilaru si iti pune intrebarea ....mai vrei???




Mass nr.4:

misto rawww, pt ca eu sufar din cauza unui baiat; as vrea un sfat pe id pytyka_4you98 ca sa stiu ce sa fac; ast pe mess




Mass nr.5:

ma uit la luna...te vad pe tine...ma uit la soare...te vad pe tine...ma uit in departare...te vad pe tine...DA da-te drq din fata mea o data!!!




Mass nr.6:

D.N.A.S=Departamentul national anti scoala.




Mass nr.7:

Vand magar turbo diesel,urechi rabatabile sistem audio iha iha tractiune 4x4 sistem alimentar ap paie shi bataie culoare cacaniu in dungi servo abs esp 18 airbaguri bici 7+1 trepte pret 2500 euro da pt tine ca imi esti simpatic/a accept catar full option +diferenta




Mass nr.8:

dute in baie shi umple cada cu apa stai akola 30 de minute ￿
Aho, aho, prieten bun...

Care stai pe mess acum...

I-a opreste-te din scris...

Si-asculta ce-am de zis...

Chiar de esti cu DND...

BE RIGHT BACK sau BRB...

Sper sa nu imi dai ignore...

Ca iti spun un plugusor...

N-am intrat sa te stresez...

Am intrat sa iti urez...

La Multi Ani si fericire...

Liste de id-uri pline!......

Sarbatori fericitee!!!!!




Mass nr.9:

Te iubesc in stil Gabbana,

K ejti dulce k bomboana,

Te iubesc in stil Armani,

Sa ne moara toti dusmanii,

Te iubesc in stil Versace

Chiar si`atunci knd n`am ce face :x:X:X:x



by ZuzuLina




Mass nr.10:

In padurea cu alune aveau casa doi pitici.Vine Dan Diaconescu :Bai ELODIA -i pe-aici?:-/




Mass nr.11:

Te simt atat de distant si de aproape in acelasi timp

Descifrand tacerea ta

Si atunci ma imaginez inauntrul pielii tale

Dar pierd in incercare

Si oricat d mult caut sa-ti dau iubire

Niciodata nu te uiti la mn

Daca ai sti ca as putea muri pt tine

De neajuns

Ca o stea asa de departe

O iubire aproape imposibila

Invizibila ca aerul

Fiind atat de neajuns

Atat de sublima ca un inger

O iubire aproape imposibila

Ca un foc ce ne arde..

Ai ajuns de neatins

Traiesc in masura singuratatii tale

Cand cineva, te raneste

Si chef sa-ti spun k nu mai e nimeni

Care sa te iubeasca fara limite

Cat doare sa te vad suspinand pt k nu vei fericit

Daca ai sti ca as muri pt tine, pt tine

De neajuns, de neajuns




Mass nr.12:

"Top 7 minciuni pe care fetele le zic mereu baietilor: 1) Te iubesc asa cum esti! (daca n'aratai bine, p*la te iubea); 2) Intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau! (noroc de corp... ca in rest...); 3) Nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine ... (pleaca dracu'... am pe altul); 4) Mi-a fost rau aseara, de aceea n'am venit la intalnire (ce bun era tipul care a venit la mine); 5) Te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietenul tau - ce sa fac daca ai preteni); 6) N'as suporta sa ti se intample ceva (da-te-n mortii tai); 7) De ce n'ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu ala) sorry




Mass nr.13:

dNd ma caut de purici in chilotzi :|




Mass nr.14:

Daca sunt vesel sau sufar,

Scriu STATUS-uri „fara numar’’.......

Asa,....m-am eliberat,

Si....poate voi m-ati votat!




Mass nr.15:

TE ROG CITESTE-L!!!''Azi dimineata cand Dumnezeu a deschis o fereastra in RAI m-a vazut pe mine si m-a intrebat: Copilul meu, care este marea ta dorinta pt. azi??? Iar eu i-am raspuns: Doamne te rog sa ai grija de persoana care citeste acest mesaj, de familia lui, si de prietenii lui speciali. Ei merita asta si ii iubesc foarte mult. Iubireaa lui Dumnezeu este k un ocean, ii poti vedea inceputul dar nu si sfarsitul. Acest mesaj este valabil din ziua in care il primesti. Trimite asta prietenilor tai. Ceva bun se va intampla cu u azi. Ceva pe care u asteptai de mult sa ti se intample. Nu rupe acest lant !!!




Mass nr.16:

Profa: Ce ne da porcu'?

Elevul: Carne..!

Profa: Ce ne da gaina?

Elevul: Oua..!

Profa: Ce ne da vaca?

Elevul: Teme pentru acasa..!




Mass nr.17:

Intr-o zi am jukt la carti "iubirea"... Am impartit egal krtile si jocul a inceput... Am arunkt pe masa o zi,iar tu o clipa... si am pierdut... Scot din krti "amintirea",dar u pui repede "uitarea" si am mai pierdut o krte... Pun jos "intrebarea",dar tu arunci "tacerea".. si ai mai castigat o krte... Pun asul "te iubesc",dar din priviri u arunci asul "te-am iubit"... trista,tacuta ma ridic pt k am pierdut.. ...dar... nu te bucura asa de mult k intr-o zi si tu ma vei pierde p mine... si vei regreta...!!!!




Mass nr.18:

Cum saruta fiecare zodie:………………..BERBEC= usor ……………………TAUR= delicios ……………..GEMENI= foarte excitant ………………RAC=exotic ……………………….LEU=super-erotic ………….FECIOARA= lung ………..BALANTA= excitant …………SCORPION= demonic …… ….SAGETATOR= elegant ………CAPRICORN= cuceritor ……..VARSATOR=foarte foarte dulche ………………. PESTI=senzual............Daka cnv iti da buzz inseamna k vrea sa t sarute,da-l mai departe si vezi kte buzz-uri primesti :)




Mass nr.19:

~cu ocazia sarbatorilor de iarna ,vezi doamne" mam gandit sa va trimit la tatzi acest mass: SARBATORII FERICITE!!!




Mass nr.20:

sa nebuniti pe 3 metrii de hartie igienica



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu