Mass-uri

Mass nr.1:

cF lOMEE`?:x




Mass nr.2:

bea suc de fructe.

suc de fructe inseamna sanatate.

sanatate inseamna sport.

sport inseamna faima.

faima iseamna bani.

bani inseamna femei.

femei inseamna iubire.

iubire inseamna dragoste.

dragoste inseamna SIDA.

SIDA inseamna moarte!!!

DECI, NU BEA SUC DE FRUCTE

( date dreq ai inteles? ciene-i tembel n-o face, cine-i prost o creeaza!!!)




Mass nr.3:

Femeia k pisica,....face ce face shi tot cade in picioare:

Dak o pocneshti,....cik o maltratezi,....dar dak te pocneshte ea, e autoaparare.

Dak-i ceri sa faca ceva ce nu-i place, e dominare masculina, dar dak te roaga ea, itzi face o favoare.

Dak-i oferi flori, urmareshti ceva, dak nu, eshti fraier.

Dak eshti mandru de ceea ce ai realizat intr-o zi, eshti plin de tine, dak nu,...n-ai ambitzie....

Dak o doare capul, e obosita,... dak te doare pe tine, n-o mai iubeshti.

..............sh-atunci sa n-o iei razna???

....sau sa te fereshty ,....k dq de tamaie!




Mass nr.4:

Mi-ai furat inima, dar nu-i nimic,............is primu' pe lista de asteptare la transplant...!




Mass nr.5:

azi nu




Mass nr.6:

Tu ku kre esti,......ku aia care se adapa din fantana cunoasterii,,,,,sau cu aia kre fak gargara... ;)))))




Mass nr.7:

nu mai plange cioaca,plansul e de forma,elodia nu e moarta ea dor se transforma;):))pt curiosi elodia nu moare ea doar doarme!!cioaca disperat moare in bucatarie lat:))0




Mass nr.8:

stau pe scaun




Mass nr.9:

Daca ai emotii fii atenta, citesti-l cu mare atentie:

Numai prostii citesc acest mesaj ;;]




Mass nr.10:

K sa te simtzi liber, tre' sa ai tupeu!

Asta fak shi eu!




Mass nr.11:

massuri




Mass nr.12:

=)) vaice prostii esty.............daca citesti tot masu =))................... stii ieri am fost afara q ala si m-am plimbat q aia si nah am mai stst pe bank si nah ne-am mai jukt .................... decii... in concluzie esty PROST te intrbi dc ... pt k ai citit mau=)):|




Mass nr.13:

super . Poftim ?




Mass nr.14:

Traieshte cum crezi, fa ceea ce simtzi;.....viatza e o piesa de teatru care nu permite repetitzie!




Mass nr.15:

Umflatzi pieptul, da din coate,

Dak' vrei s-ajungi departe!

................................

E mai sigur...shi se poate!




Mass nr.16:

Rezista, rezista,.....nu iesi de pe pista!




Mass nr.17:

Dragi parinti, lasati-ne sa descoperim lumea,

Mai mult prin noi decat prin voi;

K’ o s-avem shi noi o viata de trait,

Viata noastra!

Chiar credeti k-o fii ,,vai de..’’'' NOI ?




Mass nr.18:

Tu esti cel mai bun prieten al meu...cand mi s-a furat masina ai fost acolo...cand mi s-a spart casa ai fost acolo....Ia mai pleaca, nu vezi ca-mi porti ghinion!




Mass nr.19:

Daca nu esti sigur ca poti face ceva din toate,

Mai bine lasa loc si pentru ,,poate’’.....

Si cum in viata nu poti fii sigur pe nimic,

Mai bine lasa pentru ,,poate’’ un spatiu cat de mic!




Mass nr.20:

alalabala portocala



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu