Mass-uri

Mass nr.1:

nu mai trimteti massuri ca sa mai pot trimite si yo




Mass nr.2:

ti'am mai zis date draq imi rupi inima iti rup kpu...nu'ti mai manjii fatza cu lacrimi de iubire nu'mi mai cere sa t iert sti k nu'mi sta in fire ai intins coarda de'a lungul timpului e randul meu si'am sa ti'o intind dar in jurul gatului.am pus k proasta pu￿
██████████ razuieste aici cu o surubelnita si poti castiga marele premiu : o bataie de la tactu ca ai stricat monitoru si mai mult.... o excursie in fata usii....




Mass nr.3:

Top 7 minciuni pe care fetele le zic mereu baietiilor:

1)te iubesc asa cum esti !(daca n\'aratai bine, p\'\'la te iubea);

2)intai m-am indragostit de tine si apoi de corpul tau !(noroc de corp....ca in rest...);

3)nu vreau sa suferi din cauza mea, asa ca mai bine .....(pleaca darcu , am pe altul...);

4)Mi-a fost rau aseara , de aceea n am venit la intalnire( ce bun era tipul care a venit la mine)

5)te-am iubit din prima clipa (pe tine si pe prietenul tau-ce sa fac daca ai prieteni) ;

6)n;as suporta sa ti se ntample ceva(du-te....) ;

7)de ce n;ai incredere in mine (la naiba, m-a prins cu ala sorry)...tare




Mass nr.4:

mos craciun cu paru' cret, fura brazi si braduletzi,.....s-a jurat ca n-a furat si lam prins cu bradu-n sac ...un vot pls :)):))




Mass nr.5:

Sa vedem.., tu imi citesti mesajul .... te gandesti despre ce e vorba.....nu stii...nu ai ce sa faci pana nu il citesti pe tot ...eu chiar dak iti zic s nu il citesti u ink mai citesti , da , citesti si acum....asa k mai bine nu mai citi. eram sigur k continui s citesti :)) saracutzul de tine....paaaaaaaaaaaa




Mass nr.6:

Cersetorii : dati-mi si mie un banutz sa-mi iau si eu niste mancare ( adica tzigari si palinca) ...va rog frumos... hai doamna da-mi si mie un banutz.... sa va ajute Dumnezeu ... hai doamna ca mor de foame... FA BABO DA-MI DRACU NISTE BANI, ce drq esti surda ?! BABA : ... DA :))




Mass nr.7:

unde dragoste nu e...facem




Mass nr.8:

mesajul unui manelist pt iubita sa:

Esty formoasa ca o stele

Mi-ai rupt inima in doi

Toate sufletele mele

Este pentru tu shi noi




Mass nr.9:

IN PADUREA CU ALUNE AVEAU CASA DOI PITICI VINE PUPAZA SI SPUNE DND CA NU-S AICI...... VOT PLS




Mass nr.10:

Intr'o zi o fata cunoaste un baiat care o placea pe prietna fetei. Ea inceark din rasputeri sa'l uite pe baiat pt k de fiecare data cand vorbea cu el se simtea prost pt k nu o plaacea .

Dupa un timp prietena fetei i'a frant inima baiatului iar acesta a venit la fat care il iubea asa mult......dar fata i'a zis k e imposibil ...... sa se mai intample cv.....atunci baiatul a plecat in loome shi peste 20 de ani s'a intalnit iar cu fata cu care in cele din urma s'aa casatorit!!

Deci loome mai ales baietzilor unele fete va plac bah arogantilor shi voi visati l ce e imposibil




Mass nr.11:

Cine-I harnic simunceste

Ori e prost ori nu gandeste




Mass nr.12:

ce te uiti ca prostu ca tot prost ramai:))




Mass nr.13:

ce pot sa fak ca TU sa INTELEGI CA nu TIN LA TINE si de iubire nici nu poate fi vorba!IMI DORESK SA NU ne fi intalnit niciodata, aku vreau sa NE DESPARTIM si sa nu ne mai intalnim NICIODATA,nu VREAU SA TE mai VAD ; tu te gandesti la mine IN FIEKARE ZI.dar eu la tine nu ma gandesk delok,nu TE YUBESK! akum citeste doar cuvintele scrise ku litere mari...Ce zici???Pwp




Mass nr.14:

mno pa pa lume am plecat la scoala cine vine sami scoata cainele pana vin eu diseara pe la5 jumate cine se ofera buzzzz




Mass nr.15:

daca te considera frumoasa primesti buzz




Mass nr.16:

Borcea is trying to connect to uefa champions league server. loading... fatal eror.... The connections was reset by lazio.. plesae try again next year................mass :))))))))))))




Mass nr.17:

luiza intra in biserik

mihai ii pune piedik

popa striga din altar

boule nu fi magar:))




Mass nr.18:

dnd!ocupat cu veceu!




Mass nr.19:

caut recuperator de vise......




Mass nr.20:

dragul meu iubit al dracului de tampit afla de la mn ca eu fac misto de tn



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu