Mass-uri

Mass nr.1:

Viatza e de kakat...jtiu :(....dar mai jtiu shi ca u ejti plin de viatza :))




Mass nr.2:

Not bad at all fellas ! Thanks!




Mass nr.3:

sunt 4dytza dansez breack dance si sunt un mare prost handicapat narod netot.... si va multumesc daca sunteti si voi de acord cu mine....




Mass nr.4:

Dusmanii imi bat in geam, nu-i aud am termopan!!!




Mass nr.5:

Nu te poate rani ceva de care nu iti este frica. .......ASTA-I SECRETUL: SA NU-TI FIE FRICA !




Mass nr.6:

I LoVe YoU FoReVeR! { :-D }

I MiSs YoU! { 100% }

I KiSs YoU! { :-* }




Mass nr.7:

Nu incerca sa iti petreci timpul cu cineva care nu e dispus sa si`l petreaca cu tine!....Ar fii un timp mort, iar tu, n-ai mai fii TU!




Mass nr.8:

Somn ushor, ....vise placute... tzantzarii sa va sarute!




Mass nr.9:

unde dragoste nu e, nimic nu e....daca nu aveti dragoste veniti la mine ca va rezolva taticu......




Mass nr.10:

Atata caz se face peste tot cu silueta, cu detoxifierea,....

Nu se gandesk k e penibil....

K unii merg numai pe jos,

Nu prea au ce manca

Si poate de necaz doar, sa le crape fierea...?




Mass nr.11:

Thanks a lot - your answer solved all my problems after several days struggling




Mass nr.12:

M-am saturat sa-mi omor timpul doar cu "ceva" bine valorizat de altii....




Mass nr.13:

stam si ne intrebam de ce exista suferinta? :(...inca o intrebare fara raspuns...deja e deajuns:((:-




Mass nr.14:

Cand mi-a fost bine, toti ati fost cu mine,

Acum, ca mi-e rau,....am ramas doar eu.




Mass nr.15:

DND...... M-ash skoate in evidentza,....da' nu'sh KUM?




Mass nr.16:

Lasa, frate , tot omul sa scrie, ca viatza-i o poezie!




Mass nr.17:

Am daruit cu generozitate, la rand, la totzi......

Shi la cei care-aveau nevoie,....shi la hotzi;

Shi-ash mai avea sa-mpart in neshtire;

Venitzi!....E cineva ce n-are nevoie de iubire?




Mass nr.18:

Handikapat, retardat,...nu sh' de unde-ai scapat?




Mass nr.19:

Nimeni n-a fost mare shy tare de la-nceput;......nici makar Fat- Frumos!




Mass nr.20:

sunt cea mai tare...mass



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu