Mass-uri

Mass nr.1:

uneori te afli într-o “bătălie” pe care o consideri,atunci, importantă pentru tine......dar nu întotdeauna ai neapărată nevoie si de victoria ei........deci:

incearca sa nu te risipesti,....

pana nu inc-o data(2...3...) te gandesti!




Mass nr.2:

nu-ti vinde sufletul pentru un pumn de iluzii




Mass nr.3:

Făăăă du`tee...ew nu pun botul...suntetzi prea multe...zburati din visul mew grup haotic de parasute:>>:>




Mass nr.4:

Don't let's ask for the moon. We've already got the stars.




Mass nr.5:

Bucuratzi-va de viatza,....de ce-am intarzia,.....de ce s-asteptam pana ce vom fii batrani...?




Mass nr.6:

.......prea pliktysyt k sa maskez ceva....




Mass nr.7:

voi fetele,....fiintze sofisticate;

da, recunosk: e cea mai agresiva forma de feminitate.




Mass nr.8:

te iubesc de nu mai pot

n-am camasa pe-un' sa-mi scot




Mass nr.9:

dak vrei sa vezi pana departeeeee....trebuie sa urci, sa urci mereu....




Mass nr.10:

Hai,....prindetzi-va-n lantz, sa nu kadetzi in koma prizelor pline de iarba!




Mass nr.11:

Eshti shmekeritza?....Da-mi o shuvitza!...Da' ...mai bine-o guritza!




Mass nr.12:

Nu te mai holba asha la statusu’ meu, .....ka sperii netu,.....shy kade instantaneu!




Mass nr.13:

\"Daca ti-e foame – mananca sare : o sa iti fie sete!\"




Mass nr.14:

dinamo costyn




Mass nr.15:

bhnhk




Mass nr.16:

Fata ma iubeste...pestele o prejeste




Mass nr.17:

il iubesc dar nu-i spun




Mass nr.18:

Imi place sa sug pl sa ma dau in cur si sa ma ft in pzd :x pt mai multe detalii id-ul meu este alynoosha_fitzoasa_sexoasa




Mass nr.19:

Mare ti`e gradina Doamne j proaste poame ai in ea...

:)):D




Mass nr.20:

o ce veste minunata pe mess ni se arata```~~mesia este o fata cu cureaua larg taiata!!!nu fi prost nu pune sts sta ca vei fi cel mai cunoscit.....ascultama sa nu`l pui



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu