Mass-uri

Mass nr.1:

Nici o fapta buna nu scapa nepedepsita!.....LUATI AMINTE!




Mass nr.2:

Asemanarea dintre o fata EMO si o maioneza este ca si maioneza se taie singura :))




Mass nr.3:

Intotdeauna pregatita pt raul care vine

Intotdeauna fericita daca treaba merge bine!!:)




Mass nr.4:

Tu krezi k viatza-i doar un jok

In kre alegi din lok in lok

Dupa norok?




Mass nr.5:

Romania e o tara.....Bucuresti e-o capitala ...in Arad eu locuiesc si pe (>......




Mass nr.6:

tuk tuk e cineva




Mass nr.7:

iubirea este ca un cutzit infipt in fund




Mass nr.8:

pentru totzi kre nu ma lasa sa sper:

MA DESKURK SINGUR, FARA SA V-O CER!




Mass nr.9:

ala bala portocala ....nashpa k'incepem shcoala x-( :d




Mass nr.10:

Kredeai ca ma dai pe spate cu trei glume nesarate?




Mass nr.11:

Abia asteptzi o altercatzie,..........shi eu, ka fraieru’,.....

Sa vin sa te scot din kombinatzie!




Mass nr.12:

tot am zis

c-am zis , c-oi zice

cand oi zice chiar c-oi zice ca sa stii c-am zis c-oi zice




Mass nr.13:

Mananci kat potzy,...da' produci 2 zlotzy,

shy vrey sa day la totzy;........??

Mai byne frate, mananci pe-apukate

Munceste peste poate

Shy nu da ayurea la totzy shy la toate!



(sa -tzy pui shy tu ceva deoparte)




Mass nr.14:

ursuletzu meu de plush...vino sa facem un dush....si-n cearceaf sa ne bagam....ce zici puiule-ncercam?




Mass nr.15:

buna seara la toti




Mass nr.16:

-Tu esti Mircea,

-Da-mparate, esti un prost si jumatate




Mass nr.17:

foaie verde de bihor dai mass k dau ignor




Mass nr.18:

ce




Mass nr.19:

La umbra unui stejar......:x Sta...X.....militar....;;) In repauz 5 min.......:!! Pe....X....so sarute.....:-*




Mass nr.20:

Mi-e o lene ....de ma doareeee...!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu