Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

viatza:o piesa de teatru in care nu lungimea rolului conteaza ,ci felul in care-l interpretezi;)




Statusuri de iubire nr.2:

Te sarut in vis,

Te sarut in scris,

Te sarut in gand,

Dar pe BUZE cand??...:*:*:*:X:X:X




Statusuri de iubire nr.3:

Iubirea e un cuvant care te face sa plutesti,sa visezi9->,dar nimeni nu a spus ca tot ea te face sa suferi.Cand suferi din iubire piezi toate visele=((




Statusuri de iubire nr.4:

DND...AsPiR o vIaTA mAi buNa




Statusuri de iubire nr.5:

nu exista lucru rau ce mi-ai facut,caci absolut toate momentele petrecute langa tine mi-au produs doar bucurie,iar amintirile ma vor ajuta mereu sa supravietuiesc!




Statusuri de iubire nr.6:

bUzElE mI s-Au UsCaT

dE kNd U aI pLeCaT

sI nU lE pOt ViNdEcA

nUmAi Cu GuRiTa Ta

De VeZi CeVa GrEsIt

ImI cEr ScUzE lA cItIt

N-aM pUtUt Sa ScRiU mAi BiNe

FiInDcA m-Am GaNdIt La TiNe




Statusuri de iubire nr.7:

Te iubes oriunde ai fi fara tn nu as trai te iubesc si nai ce face la tn totul imi place:D




Statusuri de iubire nr.8:

~~__I__~~__miss__you__~~.........~~__I love__~~__you~~...




Statusuri de iubire nr.9:

toate gandurile mele se indreapta catre tine......te iubesc si am sa te iubesc mereu




Statusuri de iubire nr.10:

S-au intalnit dragostea si prietenia..dragostea intreaba:"ce rost mai ai tu atata timp kt exist eu?si prietenia raspunde:"eu zmulg un zambet de acolo unde tu ai lasat o lacrima"....:X:X:X




Statusuri de iubire nr.11:

cumpar paduchii!!!care are??=)))=)))




Statusuri de iubire nr.12:

Grea e viata unui peste

Cand se zbate pe usca

Dar mai grea e a unei fete

Cand iubeste un baiat




Statusuri de iubire nr.13:

daca as fi un inger mic m-as ascunde intr-un plic si cand plicul va fi rupt as sari sa te sarut




Statusuri de iubire nr.14:

as vrea sa-ti strapung buzele q spinii unui trandafir..:*:*:*:*ptr ca apoi sangele tau curgand p petala sufletului meu sa se transforme in necratul dragostei noastre...:X:X:X:X:X:X




Statusuri de iubire nr.15:

langa cel mai inalt punct la fericirii se afla cea mai adanca prapastie a durerii....




Statusuri de iubire nr.16:

iubeste curat o mie de fete si un singur baiat




Statusuri de iubire nr.17:

dragostea noastra va muri atunki cnd un piktor orb va reusi sa pikteze sunetul unei lakrimi ce va cade din sufletul meu




Statusuri de iubire nr.18:

a iubi nu este un sentiment care il spui de mii de ori in viata oricarei persoane... a iubi este un sentiment care il spun de mii de ori in viata numai ti e




Statusuri de iubire nr.19:

Ca o ploaie in desert ai aparut..

Am simtit ca ma pierd intr-un sarut..

M-ai facut sa plutesc pe aripi de dor..

M-ai facut sa te ador..(too sad)




Statusuri de iubire nr.20:

...m-am indragostit de tine...si nici nu siti ca sunt langa tine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu