Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

IN DRAGOSTE SI RAZBOI TOTUL E PERMIS




Statusuri de iubire nr.2:

draga flory esti ca o floare

ce nimeni din lume nu te are

esti un ingerash pentru mine

as da totul pentru tine



tu esti cea mai frumoasa fata

draguta,fina dar si delicata

te-ash iubii si viata toata

nu te-ash da pe alta fata



cand te vad inima-mi bate tare

arde si plange fara incetare

ash vrea sa isi gaseasca alinare

sa te intalnesc ca mor de nerabdare





si cam asta a fost tot

sa scriu eu sincer nu mai pot

dar vreau sa nu uiti ceva

te iubesc, esti viata mea!




Statusuri de iubire nr.3:

IUBIREA TE RIDICA,

IUBIREA TE COBOARA,

IUBIREA ITI DA ARIPI,IUBIREA TE OMOARA




Statusuri de iubire nr.4:

frumoase statusuri




Statusuri de iubire nr.5:

daca vezi o umbra sunt eu,te urmaresc; daca vezi o stea, prin ea eu te privesc; daca vezi un inger nu sunt eu dar e trimis de mine sa te sarute de noapte buna..........as vrea sa-ti fur ochii , sa nu mai farmece pe nimeni, as vrea sa-ti fur inima ta, sa bata numai pentru mine




Statusuri de iubire nr.6:

te iubesc fara suflare dar nu uita e din toata inima




Statusuri de iubire nr.7:

E in zadar sa iubesti pe cineva care stii ca nu merita dar sa stii ca nu esti iubita e si mai rau :((




Statusuri de iubire nr.8:

Ori ce fata cand ma vede:>:> in secunda intai se pierde..si le aud cum zic in soapta DOAMNE CE BINE ARATA:))>:>:))no cum ii:))>:>?




Statusuri de iubire nr.9:

Te iubesk in stylul meu,

Nu ka orice derbedeu!




Statusuri de iubire nr.10:

Stau pe scaun , ma gandesc...

Pe cine sa mai iubesc.....

Si cand m-am gandit

La tine....,

S-a RuPt ScAuNul Cu MinE




Statusuri de iubire nr.11:

Mi-ai dat '' ignor' ''

Cand eu ma pregateam sa-ti spun cat mi-e de dor!

M-am linistit insa un pic ,

Cand am aflat k cel cu care pleci nu mi-e amic ,

''E un necunoscut '' , mi-ai replicat ,

Iar eu am ramas mut ,.....

Si tu-ai plecat !




Statusuri de iubire nr.12:

plangem cand ne bateam in preuna plangeam cand te daeam cu capu de bordura plangeao cand ne bateam in dormito si nu stiam dece e sange pe covor




Statusuri de iubire nr.13:

te iubesc si te voi iubi mereu u vei ramane in sufletul meu o amintire de ne uitat akm numai placrima calda curge pe obrazul meu TE IUBESC SHI TE VOI IUBI MEREU




Statusuri de iubire nr.14:

macar ea e singura care POATE sa te iubeasca si dupa cat a plans NU POATE sa te urasca ;)




Statusuri de iubire nr.15:

:( t voi iubi




Statusuri de iubire nr.16:

sa nu krezi niciodata in dragoste......fiindca dragoste dispare rpd......sh te lasa:(:(:(:




Statusuri de iubire nr.17:

Eu te iubesc si imi doresc

Mereu sa`mi cant iubirea

As ocoli pamantu`ntreg

Doar sa`ti vad privirea

As trece munti

As trece mari

Daca as sti ca ele duc

La tine ....




Statusuri de iubire nr.18:

Sotia: Ai facut cumparaturile? Sotul: Bad command or filename. Sotia: Dar te-am rugat de dimineata... Sotul: Syntax Error. Abort? Sotia: Nici macar noul televizor? Sotul: Variable not found.... Sotia: Bine, da-mi cartea de credit, merg eu la cumparaturi... Sotul: Sharing Violation. Access denied! Sotia: Tu vorbesti serios, glumesti sau incerci sa ma enervezi? Sotul: Too many parameters... Sotia: Cum de m-am maritat eu tocmai cu tine? Sotul: Data type mismatch. Sotia: Dar salariul cand il iei? Sotul: File in use... Try later. Sotia: Ma faci sa ma intreb... ce insemn eu pentru tine? Sotul: Unknown Virus.




Statusuri de iubire nr.19:

pentru mine s'ar intoarce din nou la scoala...doar eu sunt fata lui chiar si atunci knd ma inseala ...stiu k este o aventura goala si doar eu in inima lui sunt campioana




Statusuri de iubire nr.20:

Sentimentele nu pot fi puse pe balanta ,

Nu ne poate desparti nici o distanta ,

Suntem suflete pereche mereu in zbor ,

Am nevoie de tine ingerul meu pazitor .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu