Statusuri:de iubire

Statusuri de iubire nr.1:

te voi iubi mereu...pt amintirea de ieri...pt fericirea de azi....pt promisiunile de maine.....




Statusuri de iubire nr.2:

de suferinta ca tocmai mam despartit de prietenul meu




Statusuri de iubire nr.3:

iubirea-i un ocean

sunt prinsa-n el de-un an

traiesc di fantezii

visez la nebunii

e o poveste pe care o sti..........:x



n-as vrea sa ajung niciodata la mal




Statusuri de iubire nr.4:

pote k ne`am mai certat dar tot ne`am impakt

o zi in kare am plans si alta kare am ras...

ne`a fost usor si greu..

ne`a fost bine si rau

prin kate am trecut tot am ramas amandoi:x




Statusuri de iubire nr.5:

la inceput nu te iubeam dar acum te iubesc ca la inceput =)) made by Evil Drink 666




Statusuri de iubire nr.6:

ieri eram ca doi straini, azi noi suntem doua iubiri, fara tine nu traiesc, caci prea mult eu te iubesc....:X:X:X:X




Statusuri de iubire nr.7:

te iubi si te iubi mereu iti dau un pup dulce




Statusuri de iubire nr.8:

Oricum cu ganduri despre ea mi-am umplut agenda

Cand rasfoiesc sa vad unde-am ramas dau mereu peste amenda

Pe care-am luat-o pentru iubire depasita

Riscam sa fac accident si sa raman cu inima zdrobita




Statusuri de iubire nr.9:

h3y h3y stii k am stil t3 yub3sc q suflet d3 copyl!!!!




Statusuri de iubire nr.10:

de la mn pt tn un castron d fericire:D




Statusuri de iubire nr.11:

Poate Ca Pentru Lume Esti Doar O Singura Persoana...Dar Poate Ca Pentru Ca Pentru O Singura Persoana Esti Intreaga Lume :)...by mr lui




Statusuri de iubire nr.12:

Te iubesc pentru ca ... imi alungi singuratatea intr-o lume plina si aglomerata.Te iubesc pentru ca, fara tine e greu si nu ma pot regasi.Te iubesc si sunt definitia fericirii eterne.Te iubesc pentru simplele banalitati pe care le faci, te iubesc pentru ca bei apa, pentru felul in care te incalti, pentru felul in care porti diferite obiecte.Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi, te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi,imbratisezi...Te iubesc pentru ca sarutul tau ma face sa simt ca traiesc fara regrete..Te iubesc pentru ca noptile sunt minunate alaturi de tine, triste cand lipsa ta umbreste zambetul meu...Te iubesc pentru ca traiesc implinirea mea totala.Te iubesc pentru ca esti totul meu.Te iubesc pentru viitorul meu, al nostru..Te iubesc cand te alinti, te ador cand imi vb .Te iubesc pentru a tot ce esti, realizezi sau nu.Te iubesc in mod obsesiv...Te iubesc in mod patetic...Te iubesc orbeste...Te iubesc .Stii ce? Te iubesc si pentru simplul fapt ca existi




Statusuri de iubire nr.13:

dragostea e o sageata ce`tsi face rani de foc…sufera cel ce iubeshte…cel iubit ishi bate joc...[!!!]




Statusuri de iubire nr.14:

~!!~^_^...Jukria Mea D Plush I Love You'r My Bebelush...^_^~!!~




Statusuri de iubire nr.15:

sunt stele ce dispar in noapte si niciodata nu se sting/sunt departari ce par aproape si inimi tari care inving




Statusuri de iubire nr.16:

te iubesc,u nu ma crezi

scoate'mi inima ji vezi

fara inima de`as fi

tot pe tn te`as iubi!!!




Statusuri de iubire nr.17:

Tot ce-am iubit vreodata,

Tot ce-am iubit in viata mea

Esti numai tu, tu care-ai fost mereu

Si vreau sa fim deapururi doar tu si eu.



Te rog sa ai rabdare

Si sa-ntelegi iubirea mea.

Stelele mor cand nu te vad si greu

Plutim in lumea noastra, doar tu si eu.



Daca n-ai fi, nu as putea sa mai respir

Tu ai schimbat destinul si drumul meu.

Finalul este acelasi: doar tu si eu.



Noptile au un nume,

Le-am botezat cand ne-am iubit

Si am stiut de-atunci ca rostul tau

E sa fim impreuna, doar tu si eu.



Daca n-ai fi, nu as putea sa mai respir

Tu ai schimbat destinul si drumul meu.

Finalul este acelasi: doar tu si eu.




Statusuri de iubire nr.18:

Frumoase sunt florile

Din zilele de mai

Dar mai frumoshi sunt ochii

Pe kre tu ii ai

:X:X




Statusuri de iubire nr.19:

mi e dor de okii tai pentru k nu i pot vedea...bratele mi sunt golae k nu te pot imbratisha..buzele mi sunt reci k nu te pot saruta.....inima mi se frange k nu esti.....al meu:X:X::-




Statusuri de iubire nr.20:

Yo i Love you

U nik nik ?

Ba si yo un pic un pic by Mon!-K[:X][:*]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu