Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Ochii care nu se vad se uita..:((...uh ai uitata si de ochii mei si de mn..:(((iar eu inka tin la tn:(((




Statusuri de jale nr.2:

AS VREA SA FIU LACRIMA CE CURGE PE OBRAZUL TAU,DAR STIU CA U JU VREI PTR CA MA VOI SPULBERA SI IN URMA MEA VA RAMANE NUMAI TRISTETEA MEA!=(( :((




Statusuri de jale nr.3:

Ceea ce iti scriu acum nu sunt cuvinte.....sunt bucati de suflet si minte........caci dragostea nu se scrie,se simnte




Statusuri de jale nr.4:

cate s`au spus..cate s`au dus..nu` ma mai doare,...cu orice zi`n plus...sunt mai sus !!..restu`..doar vorbe goale !!




Statusuri de jale nr.5:

Invata sa invingi lacrima q un zambet




Statusuri de jale nr.6:

degeaba ejti iubit...........dak u iubesti p altu`

zi shi noapte cu gandul l u mereu,cu lacrimi in ochi, sperand k ne vom intalni.:(....oare mai VII?




Statusuri de jale nr.7:

impreuna am fost...

acum nu mai suntem...

era totul frumos ...

acum nu mai este...

avem drumuri diferite...

oare de ce?:((:((....te iubesc mult robert..mi-e dor de tine..iarta-ma:((...(roxy)




Statusuri de jale nr.8:

I can't sleep at night

Starin' at the phone

Knowin' you are not alone



She is right there by your side

I'm tryin' just to hide

All the things I feel inside



I can sense the chemistry

When you're standin' close to me

I feel like a ship that's lost at sea



It's gettin' harder to ignore

It's not like anything before

I know it's crazy baby but I want more



I wish I could be close to you

And feel your every move

Never meant to feel this way

Maybe you would come around one day



I wish I could be close to you

To feel your every touch

Cause the sky won't heal the way I feel

Heaven knows I've wanted it so much

(Wanted it so much)



(Wanted it so much)



mmm yeyey



I've wished that

I could be

So close to you



I'm the one to blame

Tryin' to explain

But I will cause myself such pain



Your heart is occupied

I'm tryin' to turn the time

But time was never on my side



I can sense the chemistry

When you're standin' close to me

I feel like a ship that's lost at sea



It's gettin' harder to ignore

It's not like anything before

I know it's carzy baby but I want more



I wish I could be close to you

And feel your every move

Never meant to feel this way

Maybe you would come around one day



I wish I could be close to you

To feel your every touch

Cause the sky won't heal the way I feel

Heaven knows I've wanted it so much



I wana to feel your every touch

I wana be so close to you

I want you to feel this way

Feel thïs way

Feel the way I do



Heyeyeyey



Heyeyeyey



Close to you



Close to you



Close to you



Heyeyeyeyey Hey oh heaven




Statusuri de jale nr.9:

credeam ca suntem fericiti; o caramida a spart oglinga iubirii noastre...tot ce a ramas sunt doar....cioburile...:(




Statusuri de jale nr.10:

Plec si nu-mi pasa....las in urma mea o promisiune falsa ce am crezut in ea.....plec si nu-mi pasa las in urma mea doar o pesoana falsa ce din minciuni traia....




Statusuri de jale nr.11:

si nam iubit pe nimeni asa kum team iubit pe tine............si nam dorit pe nimeni asa kum team dorit pe tine......insa u nai urat pe nimeni asa kum mai urat pe mine....E FOARTE TRIST........:(...{o fata trista...metal}




Statusuri de jale nr.12:

dani ejti viatza mea

nu cred ca te voi uita

ejti ce am mai scump

te ador si te sarut:X:X:X




Statusuri de jale nr.13:

…De Maine Am Sa Vorbesc La Trecut De Tine…(CrySsu`)




Statusuri de jale nr.14:

Acum plec cu capul in jos si imi dau seama cat esti de.......prost




Statusuri de jale nr.15:

vreau sa mor..dc sa mai traiesc...daca nu ma iubeste nimeni:((




Statusuri de jale nr.16:

Numeste-ma Demon....aseara am facut un Inger sa planga...A nu stiu cata oara, nu stiu ce mi se-ntampla :(



by c^ubY [-=All Rights Rezerved=-]




Statusuri de jale nr.17:

Doar dak cerul ar plange dupa pasii tai as zice k te urasc ... doar dak lacrima care imi atarna p obraz imi zice sa t uit si sa il rog p Dumnezeu sa ma ia mai repede de pe pamant sa uit d tine si d dragostea ta




Statusuri de jale nr.18:

poate team iubit vreaodata,poate tu nu mai iubit,sau poate niciodata,de minciuni mam plictisit.adevarul te iubesc dar nu mai pot sa zambesc,cum pot sa iti spun daca tu vb cu alta si ii spui ca o iubesti,cum pot sa iti spun eu daca tu nu ma mai privesti?:))




Statusuri de jale nr.19:

A ierta-i usor,a uita e greu...asa-s eu imi pare rau...nu pot uita numele tau...by Geany




Statusuri de jale nr.20:

e prima ora..din prima zi.. mi\'e greu fara tine.. nu pOt mintZii ..! ..u ai foOst tOotul si pOoteai fii .. ! [:-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu