Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Iubeste baiatul de kre esti indragostita, ...invinge-ti prietena cu dragostea ta, nu o lasa sa iti fure iubirea!




Statusuri de jale nr.2:

Te iubesk, te iubesk ...tu ejti viatza mea,... nu te voi uita niciodata :X:X




Statusuri de jale nr.3:

Ma uit in tine si vad un diavol,

Ingerii au renuntat sa te aiba'n grija

Pentru tine nu exista mila

Bautura e chestia cea mai utila.




Statusuri de jale nr.4:

singura in tacere

imi plang a mea durere

o plang cu lacrimi amare

sub eternul soare




Statusuri de jale nr.5:

Dupa "n" zile in care-am amortit de-atata asteptare,......ma suni si-ntrebi daca sunt bine:

"DA!".....

Si mint ca-s fericita,....o fericire de floare artificiala,....care oricum,...nu poate sa mai moara!

:(((




Statusuri de jale nr.6:

De knd numai esti cu mine,

M-am racit de lume...,

M-am inchis in mine.




Statusuri de jale nr.7:

Doamne, de ce? ... De ce cei care sunt iubiti ishi bat jok? De ce? Oare ei n-au suflet... sau au inima de piatra?




Statusuri de jale nr.8:

cand sinti k totu' ti-e'mpotriva

si ca vointa si puterile te lasa,

spuneti in gand si-apoi cu voce tare:

NU-MI PASA!.....LASA!




Statusuri de jale nr.9:

kand ai plans, eu am sters toate lacrimile tale... kand ai strigat. eu am alungat departe toate temerile tale...si te-am tinut de mana in toti acesty an....iar mie cand mi-a fost mai greu, m-ai parasit!........ Ku ce ti-am gresit?... by stefy




Statusuri de jale nr.10:

Am dat broasca din mână pe prinţul din basmele mele,....si nu o dată...si am ramas cu dorul de broaşte.....si cu singurătatea prinţesei...




Statusuri de jale nr.11:

Nu sunt aici pt tine, nu sunt aici pt cineva, sunt aici pentru mine, ma odihnesc in singuratatea mea.




Statusuri de jale nr.12:

te-am iubyt......




Statusuri de jale nr.13:

n.o sa te pot uita...poate niciodata, poate o sa ne revedem, acelasi zambet, acelasi geam, al amintirilor, al iubirii, al rautatilor...sper sa nu se schimbe nimic...sa ramai alelasi...pana si dorul ce ma macina vreau sa ramana neatins...sau mai bine spus ce.mi macina sufletul zi de zi...ADIO...te iubesc, te voi iubii mereu...clipele risipite aiurea, noptile pierdute, nedormite si planse...pierdute degeaba....stiind ca nu se merita...adio veri secetoase si pline de sperante!




Statusuri de jale nr.14:

Cand iubeshti uiti un singur lucru...uiti k dragostea e schimbatoare:((




Statusuri de jale nr.15:

cn iubeste sh lasa...Dumnezeu sa-i dea pedeapsa...10 ani intr-un spital...20 ani tribunal




Statusuri de jale nr.16:

Ca o sa pleci nu mi-ai spus,

Nu mi-ai spus nici makar "pa" si te-ai dus...:-((




Statusuri de jale nr.17:

Sau pe banca si-arunc o privire

Peste-o poza, amintire.

Si-mi aduk aminte bine,

Cat de fericita eram cu tine.




Statusuri de jale nr.18:

Degeaba vii akum la mine

Cand ma simt si eu mai bine.

C'acum nu te mai doresc

Nu vreau sa te mai iubesc.




Statusuri de jale nr.19:

Vreau ca azi sa ma-ntelegi

Vreau ca astazi sa ma crezi.

Vreau ca azi sa-realizezi

C-o sa plangi cand n-o sa ma mai vezi.




Statusuri de jale nr.20:

Am invatat din greseli,

Am avut numai dureri,

Provocate doar de tine

Ca nu m-ai iubit pe mine.

Tu ai ales-o pe ea,

Si rau iti va mai parea.

Akm nu realizezi

Ca non-stop la ea visezi.

Te astept sa te trezesti,

Sa realizezi ce pierzi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu