Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

DND sunt sad..:(( mau dat afara parintzii




Statusuri de jale nr.2:

vr sa uit de noi de tot din inima sa te scot..pt tn a fost un jok n am av norok delok..m ai mintit nu m ai pretuit n ai stiut kat te am iubit.u ai ras io am plans.m ai mintit.nu mia vr pe str mea s aploua vr o viata 9.o viata 9

by bebelusha .............pt stef




Statusuri de jale nr.3:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de jale nr.4:

schimba astazy supararea......sii maine fiii vesel...




Statusuri de jale nr.5:

o soarta trista am avut sa te cunosc pe tine sa te iubesc atit de mult si tu sa fugi de mine, vei intelege prea tirziu sau poate niciodata vei regreta asta o stiu dar nu ti se mai iarta .Vad ca alta ti-ai gasit mai dulce decat mine iubeste-o draga no mintii cum m-ai mintit pe mine




Statusuri de jale nr.6:

Pentru un "maine" cand acest "azi" va deveni un "ieri"

Aceasta amintire este singurul lucru

In fata careia nu poti spune niciodata

"NU-MI AMINTESC"




Statusuri de jale nr.7:

l hate the way you talk to me and the way you cut your hair.

l hate the way you drive my car.l hate it when you stare.

l hate your big dumb combat boots and the way you read my mind.

l hate you so much it makes me sick.It even makes me rhyme.

l hate it l hate the way you're always right.

l hate it when you make me laugh,even worse when you make me cry

But mostly,I hate the way l don't hate you,not even close,

not even a little bit,not even at all.

l hate it when you lie.

l hate it when you're not around and the fact that you didn't call




Statusuri de jale nr.8:

i'm sick to cry i whant to die !!=((




Statusuri de jale nr.9:

spun ca numi pasa mie ii pasa sa stii,spun ca plek akas da o sa ma intork intr+o yi.spun ca nu mie dor sincer mie dor,spun ca sunt ok knd defapt nu mie ushor......




Statusuri de jale nr.10:

off cat de mult te-am putut iubi si poate ca inca te iubesc,dar intre noi nimic nu mai poate fi,ai plecat si inapoi nu te-ai uitat,pacat acolo era un suflet care plangea:((

BeBe




Statusuri de jale nr.11:

stau la geam si ma gandesc,.........cum ar fii sa ma iubesti ,...........fara lacrimi de durere,.........fara zile de intuneric,.......




Statusuri de jale nr.12:

ne-am intalnit pe net si nu am crezut ca va fi cv intre noi dar s-a intamplat si dragostea noastra a crescut..ne-am indragostit fara sa ne dam seama...intr-un final dupa multa iubire s-a ajuns la despartire...dk???? dupa un timp de suferinta ai venit din nou la mn si ne-am impacat...si mi-ai promis ca te-ai skimbat dar tot ce spusese-i erau minciuni..atat stiai sa spui...ai stiut sa ma minti:((dar inima mea nu stia ca tu iti bati joc de ea...si akm ca iar ne-am despartit nu mai vrea e alcineva..ti-ai batut tu prea mult joc de ea ca sa mai vrea si alceva...nu ti-a pasat...radeai...aveai un ras patetic pe fatza si nu ti-a pasat ca eu muream de durere...s-a intamplat si ne-am despatit si akm vii si plangi si-mi spui ca-ti pare rau ..ca nu ai stiut ce faci..dar e prea tarziu dragostea mea...nu te mai pot iubi..am suferit prea mult..=((=((ptr andrei din partea gabrielei:(eu mereu te-am iubit fluturasule...nu ai vrut sa ma crezi..nu mai pot face nik:((:(=((niciodata nu te voi uita:(:(:(:(




Statusuri de jale nr.13:

Sa ierti poate fi uneori mai greu decat iti poti imagina. S-o iei de la capat in conditiile in care nu poti sa ierti, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, este chiar mai greu. Si totusi, in sufletul fiecarui om, speranta naste iertare, iar iertarea naste noi sanse. Suna idealist. Dar nici o sansa adevarata nu este mai putin decat un ideal de atins, iar idealurile iau forma realitatii doar pentru aceia dintre noi care inteleg sa isi recunoasca limitele, sa accepte schimbarea, sa faca pasi si sa stie cu exactitate unde anume vor sa ajunga. Iubirea are sapte vieti, dar cati dintre noi stiu unde sa le gaseasca si cum sa le traiasca




Statusuri de jale nr.14:

deseori imi pun intrebarea cum ar fi in alta viatza?? ehh.. as vrea sa aflu.. :| ptr k nu mai merita nimeni nimik :(




Statusuri de jale nr.15:

Iubesc sa urasc...sa ma ingrop in cuvinte murdare... sa ma ucid cu ganduri amare...




Statusuri de jale nr.16:

ai aparut in viata mea cand lacrima imi curgea pe obraz; mi-ai luminat chipul si pana ieri 7.10.2007 cand rabdarea ta a ajuns la limite. nu am ce-ti reprosa: m-ai iubit, m-ai iertat, m-ai sprijinit, m-ai ajuta!! ai facut tot ce era de facut si chiar mai mult. te iubesc puy pentru ca tocmai tu m-ai invatat sa iubesc. nu am stiut sa-ti arat asta, pentru a nu ma umili iar acum cand a-si face-o nu mai am cui pentru ca tu ai plecat! iarta-ma!! te iubesc si te voi iubi mereu!!




Statusuri de jale nr.17:

-In totdeauna ai fost de partea mea....cea ce as mai putea face e sa fiu alaturi de tine la final!!!Stiu ca nu se poate dar as vrea sa merg acolo unde te duci si tu ce mult imi doresc sa te insotesc acolo




Statusuri de jale nr.18:

nu aveti tupeu sa puneti toti la status Ana iubeste pe Bebe




Statusuri de jale nr.19:

Dar ce plina de surprize e viata mea O secunda am intors capul sï la alta zambea




Statusuri de jale nr.20:

...m-ai luat pe aripile iubirii, apoi....totul a disparut in ceatza....si am ajuns pe aripile visului intunecat...unde...am pierdut totul...si am ramas doar cu o raza de sperantza...care...nu va disparea niciodata..pentru k amintirea ta e'n inima mea, acolo d unde nu poate scapa!!:((:((=((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu