Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Am un status trist pentru k am avut o zi grea...lg me e o sticla d vin ji m-asteapta funia....(dc a trebuit sa pleci kiar atunci cand aveam cea mai mare nevoie de u...:((:((=(( )




Statusuri de jale nr.2:

imi strang inima in mana sa nu se destrame

a fost rupta si tradata de prea multe persoane




Statusuri de jale nr.3:

“iubirea las-o libera...dak e a ta ,sta langa tine ...dak pleaca inseamna k n-a fost niciodata a ta!...”




Statusuri de jale nr.4:

nu iti inteleg orgoliul acesta....accepta ca si u simti ceva pt mine...intoarce-te si hai sa o luam de la inceput ...te iubesc:(




Statusuri de jale nr.5:

Doar cei care au aripi isi creeaza ceruri!




Statusuri de jale nr.6:

Aproape numai dorm, m-am apucat iar de fumat,

Fiecare amintire e o lacrima

Nu stiu ce sa fac ca sa raman in picioare,

Imi spun intotdeauna ca este ultima data



Si cad din nou knd ma gandesc la tine

Nu sunt nimic fara tine…




Statusuri de jale nr.7:

-In totdeauna ai fost de partea mea....cea ce as mai putea face e sa fiu alaturi de tine la final!!!Stiu ca nu se poate dar as vrea sa merg acolo unde te duci si tu ce mult imi doresc sa te insotesc acolo

-M-ia spus ca de unde venea el in totdeauna ningea,tot tot timpul

-Desigur,spiritul lui era pur ca neaua Zabuza nici o data nai sa sti poate il vei insoti acolo




Statusuri de jale nr.8:

Me no here You no here If you DND I will Brake your had




Statusuri de jale nr.9:

singuratatea te strange te apasa te chinuie....ajutama sa nu mai iu singur/a......viatza mea depinde de tn




Statusuri de jale nr.10:

Cand sa dorm si eu mai bine

Chipul tau vine la mn

Cand ma-ntorc ca sa-l sarut

El se face nevazut .:((




Statusuri de jale nr.11:

Te caut noaptea printre stele ... dar nu te gasesk...pentru ca u nu esti cu ele si nam cum sa te zaresc:( ...][:X][...




Statusuri de jale nr.12:

In fiecare noapte visez sa-mi fi aproape ,stii..mi-e dor de tine , dor de noi.In fiecare noapte visez sa-mi fi aproape..stiu,pentru mine pentru noi e prea tarziu.




Statusuri de jale nr.13:

oameni te plac numa pentru ce asc dar ............cand vad ca as ce nu le plac de dau la o parte si uitari




Statusuri de jale nr.14:

Iubirea se naste pe buze si in finala o sa moara cu o singura lacrima




Statusuri de jale nr.15:

poate k akm toul sa sfarshit....poate k akm tot ce a fost nu va mai fii....poate k akm ma urasthi in lok s ma ubesthi ... intodeauna am crezut k u erai tot ce miai dorit ..dar ....miam dat seama k nu era asha ...dragostea pe care ti-o purtam ..akm s -a transformat in lakrimi..ji plang de dor..in zadar ai s ma mai chemi...nu voi mai fii aiki...dar voi fii cu tine de akolo ..d sus...voi fii langa tn knd ma vei cheama..te voi ajuta knd nu vei reushi....dar nu ma voi mai intoarce nikiodata




Statusuri de jale nr.16:

Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi`au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine ...




Statusuri de jale nr.17:

Unde nu este iubire nu este fericire,si nu este nici viata




Statusuri de jale nr.18:

``Ne-am iubit pana la moarte, incetul cu incetul ma sting, nu am gresit cu nimic decat ca ne-am indragostit, incetul cu incetul ma sting``




Statusuri de jale nr.19:

m-ai invatzat sa iubesc....mai invatzat sa cred....dar nu mai invatzat sa t uit:((:((=((




Statusuri de jale nr.20:

When u will realise that u're wrong...And you want me back...I'll be already busy with the next looser that will loose me.Guess what?I never cared about you..And I'm not going to start now...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu