Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

pentru doi oki frumosi odata ce molt am suferit, ei mi-au furat iubirea toata si-apoi m-au parasit...




Statusuri de jale nr.2:

Lacrimi de iubire tot ce am de la tine,am ca amintire cand mi-e dor de tine...




Statusuri de jale nr.3:

sa ai curaj sa spui DA

sa ai curaj sa spui NU

si-n fiecare clipa grea sa fi mereu acelasi TU

sa sti sa crezi cand altii TE INSEALA

sa re ridici cand altii TE DOBOARA

sa poti pastra ce altii vor s-ALUNGE

sa stii sa razi CAND SUFLETUL ITI PLANGE




Statusuri de jale nr.4:

Is copil de bani NEgata,....ai mei, n-au s-achite rata!




Statusuri de jale nr.5:

Adesea ma intreb.....ce s-a intamplat cu noi,atatea vorbe spuse, atatea visuri spulberate si pentru ce, cand acuma esti departe...:(




Statusuri de jale nr.6:

Cand o floare se-ofileste, alta apare; cand o lacrima se iveste, un zambet asteapta.




Statusuri de jale nr.7:

m-am saturat sa am stresuri din cauza ta .Te rog pleaca!Uita ce a fost cindva !




Statusuri de jale nr.8:

Sa treci prin viatza cu inima in lakrimi, cu zimbetul pe fatza ... Ka nu stii cine se indragosteste de zimbetul tau vreodata...




Statusuri de jale nr.9:

De ce este asha greu sa iti gasesti iubirea...dar este usor ka iubirea sa te faka sa suferi...




Statusuri de jale nr.10:

atunci kand un prieten te tradeaza inseamna k in toti acesti ani in kare ti-a fost prieten, s-a prefacut sh te trada in fiekare minut, in fiecare ora in fiecare zi.....:(:(:(:(:(:(:(




Statusuri de jale nr.11:

unde te-ai perdut,

ca ma faci sa sufar

si sa te caut???




Statusuri de jale nr.12:

La inceput eram doar un copil...atat, nimik mai mult...dar akm...akm am crescut si chiar daca pot vedea lucrurile altfel, tot nu pot intelege dc? Dc nu tii la mn? :( :(:(:((:((:((:((:((:S:SS




Statusuri de jale nr.13:

Ø De ce nu ma lasi sa mor?

Ø Ca eo mor d doru` thau!

Ø Mor s sper k intr-o zi

Ø U p mn sa ma potzi iuby



Ø Am crezut in tn



Ø Sh tu tzi-ai batut jok d mn



Ø Cum te mai pot eu iuby?



Ø Cum o sa te mai astept?



Ø Cand u pe mn



Ø Ma alungi sh-tzi bati jok d mn



By Geox







Pentru Seby




Statusuri de jale nr.14:

Am crezut ca ma iubesti

Am crezut ca esti viata mea.

ai ales sa pleci...

Ok,dar eu nu te voi ierta...:(




Statusuri de jale nr.15:

Cnd iti va fi dor de mn.....aminteste-ti,.... m-ai lasat sa plec ...!




Statusuri de jale nr.16:

un sfat pt toate fetele care sufera pt baietii kare le ignora si nu'j sa pretuiask iubirea sincera a unei fete:NU plangeti si nu suferiti pt asa baieti..nu merita..ignorati-i chiar dak e greu..




Statusuri de jale nr.17:

te-am iubit.....te iubesc...te voi iubi mereu....sa nu uiti asta:(




Statusuri de jale nr.18:

azi e o zi grea dra si trista pentru mine .

...




Statusuri de jale nr.19:

iubesc un baiat care nu stie de mine si ma face mereu sa plang ....... prietena mea cea mai buna i-a spus ca imi place de el si acum el isi bate joc de mine in fiecare zii:....se preface ca vorbeste la telefon cu fete.... doar ca sa ma faca pe mine sa sufar




Statusuri de jale nr.20:

as vrea ca acest mesaj sa ajunga la inima ta si sa ati spuna cat de mult te iubesc :*:*:*:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu