Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

....Incepusem sa t iubesk dar m-ai ranit....Zi d zi cuvintele tale ma faceau sa vars tot mai multe lacrimi....Nu mai pot sa continui asha....Si d aceea itzi spun: "pleak din viatza mea".....:(:(.....




Statusuri de jale nr.2:

Glumeste in iubire dar nu iubi glumind!...Caci cel ce te iubeste, glumint te paraseste!




Statusuri de jale nr.3:

Lacrima este testamentul unui îndrăgostit.




Statusuri de jale nr.4:

o poza cu un golan... asta e tot ce mai am... si speranta ca intr`o zis langa mine tu vei fii...




Statusuri de jale nr.5:

tu nu o sa vezi lacrimile mele, dar candva o sa le simti in inima ta...si o sa te doara...




Statusuri de jale nr.6:

te iubesc dar nu ma crezi te ador dar tu nu vezi iar cand o sa te trezesti nu ai sa ma mai gasesti




Statusuri de jale nr.7:

nu vreau sa vars lacrimi ...vreau sa imi pastrez surasul pt k dupa lacrimii vine plansul...au fost atatea lucruri ce ne-au legat in tot acel timp de neuitat:-




Statusuri de jale nr.8:

clipele sunt multe dar toate sunt triste:(




Statusuri de jale nr.9:

S nu zdrobesty un suflet kre te-a iubit caci poate pt tine a plans si a suferit




Statusuri de jale nr.10:

Mie nu mi'e ciuda k mi'am pierdut prietenii

Mi'e ciuda k i'au furat altii (pls vot)




Statusuri de jale nr.11:

tu ai sufletul intunecat de cand eu am plecat zambetul ti-a disparut de cand ti-am dat ultimul sarut nici acum nu ma gandesc ca sa vin sa te privesc




Statusuri de jale nr.12:

Nu-i arata cal iubesti si ca ti la el ca la nimeni altcineva pt ca se va invata si atunci va face numa ce vrea el pt ca e sigur ca tuh il iubesti ca pe orice pe lumea asta si ca lai ierta pt orice ai face.........e o lectie luati-o cu incredere pt toate fetele.........




Statusuri de jale nr.13:

park ieri traiam sperante si vise

park ieri aveam tot ce ne-am dorit

tu spuneai k viata merge-nainte

ma intreb oare kiar s-a sfarsit...??




Statusuri de jale nr.14:

Kand te-am intalnit am crezut ca esti un inger cazut din cer.... dar cand inima mea a inteles ca esti doar o fiinta omeneasca s-a indragostit de tine dar........tu ai distrus toata dragostea ce ti-o purtam...prin ce??prin vorbe aiurea si cuinte fara sens prin asta inima mea este facuta bucati...Te iubesc chiar daca tu m-ai ranit profund




Statusuri de jale nr.15:

?..M-am mutat pe strada inimilor frante, in blocul suferintzei, la etajul dezamagirii, in apartamentul lacrimilor..?




Statusuri de jale nr.16:

te poti simti singur,trist,dar niciodata invins; poti pierde,poti gresi,poti suferi,dar nu te gandi sa abandonezi; priveste viatza cu ochi de invingator si ai s vezi kt e de bn...




Statusuri de jale nr.17:

unima doare sufletul doare iar tu nu crezi ca te iubesc




Statusuri de jale nr.18:

dc n-ai spus de la incepu ca nu-ti place de mn .. ca tu vroiai doar ac sa razi .. sa rzi tu mult de mine.Eu te-am iubyt si te iubesk dar numai pot rabda... simt ca ma duk usor cu suferinta Mea




Statusuri de jale nr.19:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de jale nr.20:

M-am saturat sa tot suspin

Si-n inima mereu sa tin

Iubirea ce o port acum,

Oare mai pot?Kt oare?Cum?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu