Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

mi-e dor , mi-e dor de ochii tai albastRi.mi-E dor de sarutul tau. mi-e dor de tinE:(((( De tine ady:([:X]




Statusuri de jale nr.2:

nu lasa depresiile sa te demoralizaze pentru k nu stii niciodata unde apare o raza de speranta




Statusuri de jale nr.3:

cum esti u am fost si eu...cum sunt eu vei fi si u ...trista fara nicio sperantza ... si cu sufletul care mai traieste doar pt ati zice aceste cuvinte care ...cred si sper sa te doara macar jumatate din cat ma doare pe mn .... care sunt de ajuns ma mori doar pt ca nu mai poti intoarce raul facut




Statusuri de jale nr.4:

dak trb sa plang ...ca sa te intorci la me, plang ...dak trb sa... rad.... ca sa fii al meu rad... dak trb sa te uit... nu am sa o fac ...caci nu pot :(...




Statusuri de jale nr.5:

Am PLANS, am SUFERIT, am PIERDUT atatea... pentru UN PROST care nu merita NIMIK :(




Statusuri de jale nr.6:

ma placi....te plac....dar niciunul dintre noi nu are curajul sa intrebe....daca....VREI SA TE COMBINI CU MINE?




Statusuri de jale nr.7:

Pe fereastra de la scoala

Stau adesea si privesc

Si q ochii plini de lacrimi

Tot la tine ma gandesc ! :X




Statusuri de jale nr.8:

Nu pot sa te scot din gandurile mele...De ce dupa atata timp faci parte din ele??:-




Statusuri de jale nr.9:

Cu timpul inveti k A SCUZA este ceva ce poate face oricine dar A IERTA doar sufeletele q adevarat mari o pot face.




Statusuri de jale nr.10:

nu te increde niciodata in prietenii.unii pot fi foarte falsi. din pacate :(:(:(




Statusuri de jale nr.11:

vreau sa fii acolo unde sunt EU, vreau sa fii acolo unde esti si TU. Sa fim mereu aproape si sa existe NOi, nu doar EU si TU...




Statusuri de jale nr.12:

Cel mai trist lucru e k atunci cand spui

"sfarsit de vara" ,...spui si "inceput de an scolar"




Statusuri de jale nr.13:

Ca sa-ti dai seama cat valoreaza un an, intreaba un student care a picat examenul.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o luna, intreaba o mama care a nascut prematur un copil.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o saptamana, intreaba un editor de la un ziar saptamanal.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o zi, intreaba pe cineva nascut in 29 februarie.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o ora, intreaba doi indragostiti care abia asteapta sa se intalneasca.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza un minut, intreaba un om care a pierdut trenul sau autobuzul.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o secunda, intreaba un sofer care tocmai a evitat un accident.

Ca sa iti dai seama cat valoreaza o viata, intreaba-te ce simti cand pierzi pe cineva drag.

Pretuieste fiecare moment pe care il ai...




Statusuri de jale nr.14:

iubeste,uita.iarta e cea mai frumoasa arta




Statusuri de jale nr.15:

Zambeste celor care te urasc sa simta ura ta.

Zambeste celor care te iubesc sa simta dragostea ta ,

Iar daca cei care te iubesc te vor trada

Zambeste-le sa simta indiferenta ta:)...”




Statusuri de jale nr.16:

Ma urasc ca te pot iubi pe tine..Tu cel care m-ai ignorat toata viata -_-




Statusuri de jale nr.17:

de ce e asa dura viata cu mine uneori?de ce atunci cand incep sa simt cu adevarat ca sunt iubita,mi se i-a totul?de ce totul se destrama in jurul meu?de ce nu pot fi si eu iubita?




Statusuri de jale nr.18:

Citat preferat

Gandestete ca in trecut ai pacatuit multe,gandestete ca in prezent vei plati pentru faptele pacatuite, gandeste ca viata merge inainte si nu trebuie sa o irosesti pentru prostii,Viitorul te asteapta plin de chinuri,pacatuind este ceva rau ,ai o viata in care sa o irosesti pe lucruri bune nu pe lucruri rele, trece timpu repede, imbatranesti si incepi sa uiti. cate un pic...




Statusuri de jale nr.19:

daca intr o zi iti va fi dor de mine, adu ti aminte ca m ai lasat sa plec .......




Statusuri de jale nr.20:

Stau singura si ma gandesc la tot ce-a fost,la tot ce visam amandoi,acum cu ce-am ramas?u cu ea si eu cu suferinta.ma doare ingrozitor,simt cum mi se rupe sufletul,te vreau inapoi dar stiu ca e prea tarziu.u esti acolo si eu aici,ne desparte atatea...si cu toate astea eu inca te iubesc:(( =((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu