Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

suparare,tristete




Statusuri de jale nr.2:

Inima mea`i a ta iar tu nu o sa mai fii a mea si mai ales cand stiu ca nu o sa iubesc pe altcineva




Statusuri de jale nr.3:

...E tarziu sa`mi ceri sa mai fiu cea de ieri

Knd akm esti nikaieri

Dupa kte ne`am zis

M`am inchis intr`un vis

Aklo totul e asa km mi`ai promis :-| :((




Statusuri de jale nr.4:

Te-ai indragostit de cine nu trebuia, cam prost .... mai tarziu o sa realizezi k pentru ea nici nu ai fost:(;) ... by MoShU




Statusuri de jale nr.5:

poth shi fara tnn khiar de imi va fi greu....jtiu ka no sa mai fie ke a fosth......kaki totul s-a terminath prosth




Statusuri de jale nr.6:

mai uitat




Statusuri de jale nr.7:

poezie de tristeze




Statusuri de jale nr.8:

Pune stop cand te streseaza,explica i ca exagereaza...nu intelege?abereaza?spune i pa si se calmeaza:x:x:(!!




Statusuri de jale nr.9:

i maine e o zi •Si maine voi zambi•Chiar daca mi`e greu•Voi zambi mereu •[] ;x[]




Statusuri de jale nr.10:

itz multzumesc ca mai invatzat sa zambesc ...itz multzumesc ca m-ai imvatzat sa fiu tare sa nu im pese de cei care ma fac sa sufar ......dar toate astea in zadar pt k nu m-ai invatzat cum sa te uit cum sa trec peste faptul k mai parasit cum sa fac sa nu plang cand te vad cum sa fac sa intzeleg ca no sa te mai am ca iubit ci ca prieten :(( by iulikutz ..inka te iubesc ubhile si inka plang in nestire




Statusuri de jale nr.11:

trista este pasarik kre zboara peste munti dar mai trista sunt eu cand iti scriu si numi raspunzi ....by deea:)




Statusuri de jale nr.12:

iubytha mea fache dyn mn cv ea se tyne cu alty bayetzy de mana sa i-a in bratze si mie nu-mi da nici macar o privire ma sint praf cand ii vad ca se tzyn de mana nush ce sa fac ajutor plzz my id michael_george_jackson




Statusuri de jale nr.13:

a realizat ca tu esti doar nu inger care nu vrea sa ma pazeasca ,ci doar unul care se foloseste de mine




Statusuri de jale nr.14:

u ai fost si vei ramane persoana la care voi tine si u o sti bn dar faci cum crezi u ca e mai bn




Statusuri de jale nr.15:

Urasc viata.... dar cum crezi pe tine????




Statusuri de jale nr.16:

Vroia doar iubire .. caci prea mult ea l'a iertat .. el vroia sa o schimbe .. ea vroia sa'l fii schimbat .. ea nu e de vina k intre ei s'a terminat .. “Ai grija de tine” i'a spus el cand a plecat !





...Acum Nu Iti Convine....Dar Incet Incet....Calc Pe Urmele Tale....Si Abia Acum Vezi Si Tu Ca Indiferenta Doare...





Dak as spune k SUNT as mintii..dak as spune k NU SUNT as face la fel..pt k o parte din mn e la EL..dar EL..nicaieri



J ar fi mai simplu j mult mai usor sa nu iti pese uneori..





n-am uitat nici acum vechile intalniri...ma priveai si uitai sa mai respiri...si ca orice alt barbat,iti placea sa fii curtat...dar eu cred k m-ai iubit cu-adevarat




Statusuri de jale nr.17:

daca te gandesti ca nu mai e nici o speranta.....gandestete la pesroanele cre te iubesc o sa gasesti puterea de a merge inainte




Statusuri de jale nr.18:

ce dor imi e de tine acum

cand stiu ca nu mai esti a mea

ca nu te mai sarut,nu te mai vad,nu te mai ating

ce viatza de kakat

nici nush de ce itzi spun tzie toate aste

ca tu deja mai uitat...




Statusuri de jale nr.19:

vreau sa mor pt ca poate asa iti va fi mai bine......... fara mine:(:(:(




Statusuri de jale nr.20:

...(-_-).....// Dc ? iMi SpUi k iNk mA pLaCi??.....k iNk mAi tIi lA MINe?... dAcA U Te gAnDeStI La aLtA??... dC Ma mINtI?...Si mA FaCi sA SuFaR?... // NuMaI Eu jTiU Ce E dUrEeReA sI DeZaMaGiReA.... //?De aCeEa Te rOg sA Ma LaSi... VoI SuFeRi iN TaCeRe sI NiMEni nU vA StI .. ..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu