Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

a ierta'i usor...a uita e greu;)




Statusuri de jale nr.2:

la dragostea pe care ti-o port as fii multumita sa nu ma iubesti dar sa te simt aproape; viata mea langa tine are culoare, cand nu esti langa mn parca stau intr-o barca plina de durere:X:X nu exista iubire adv decat in filme d'aia akm stau si sper sa fiu actrita:X:X:X:Xby ...




Statusuri de jale nr.3:

Te cUnOsC??? Te sTiUuU????

tE'Am vAsT??? SoRrY aM UItAt dE Tn




Statusuri de jale nr.4:

cum e cand persoana p care ai iubit-o ....se uita la tn cu ochii aceia plini d ura...ochii aceia care atunci cand se uitau la tn te vrajeau...il vrei inapoi..sh totushi nu mai vrei sa plangi shi sa suferi...stai intr-un coltz shi te gandesty.."oare e bn?"...{un sfat prietenesc e bn..pyfu}




Statusuri de jale nr.5:

ar trebui sa pun shi-aici o virgula, d'am obosit; cred k' un punct ar fii binevenit!




Statusuri de jale nr.6:

Te am in gand,te vad plangand,esti cea mai frumoasa

Traiesc prin tine,de altceva nu-mi pasa

Stii,nimic nu poate sa te inlocuiasca

Avem vise impreuna care trebuie sa se implineasca...




Statusuri de jale nr.7:

o prietena este acea persoana care te ajuta prin orice treci shi t apreciaza aja kum esti,nu aceea kare te critika shi te tradeaza iar tu trebuie sa suferi enorm de mult...




Statusuri de jale nr.8:

Am vrut sa fak pe plakul tuturor,....

Shi-am reushit

Sa cad in dizgratzia lor!




Statusuri de jale nr.9:

cititi pana la sfarsit...........ma numesc andreea si imi place de un baiat pe nume andrei.....el are 21 de ani si eu 14....eu il iubesc mult...dar el ma considera k pe o \"SORA\"...si asta ma doare cel mai mult....numai suport sa plang...:-S vreauu si eu un sts de suparare..care sa mi se potriveasca




Statusuri de jale nr.10:

am invatat sa iubesk tot ce era al meu:)




Statusuri de jale nr.11:

o mie de vise spulberate

o mie de amintiri uitate

o mie de sarutari reci...

tot atatea motive sa pleci:)




Statusuri de jale nr.12:

iubeste-ma la fel cum te iubesc si eu si vei vedea ca intre noi totul va fi bine




Statusuri de jale nr.13:

te-am iubit, ti-ai batut jock de mine....a trecut timpul si ai vazuth ca toth tu ai suferiit :( ;)




Statusuri de jale nr.14:

nu mai suport sa te mint,stiu ca u chiar ma iubesti dar eu nu te mai iubesc:(.........acum au mai ramas doar amintitile.




Statusuri de jale nr.15:

« « inVaTZa sA iNVinGi LacRiMA Cu UN ZamBeT cHiaR sI aTUnCi CaNd DoARe » »




Statusuri de jale nr.16:

mi te`ai lipit de suflet ca timbru de scrisoare si nu te mai pot dezlipi caci inima ma doare...t`am iubit te iubesc si te voi iubi mereu andy........by andy....te iubi moolt dar tu iti bati jok de mn




Statusuri de jale nr.17:

10%te vreau 20 % te iubesc..............




Statusuri de jale nr.18:

Stii...eu m-am indragostit foarte repede de tine.......nici n-am dovedit sa te cunosk mai bine!....Dar shi acum te mai iubesk...esti totul pentru mine.....te iubesk shi te voi iubi mereu chiar daka tu nici nu-ti dai seama...A scris S.... PENTRU cel mai dulce ingerash Andrei




Statusuri de jale nr.19:

Pentru cine sa traiesc,

Pentru cine sa iubesk,

Pentru cine sa mor ?

Oare pentru o dragoste adevarata?

O anumita persoana?

Sau a fost un vin si acum m-am trezit si tot a nimanui sunt....:(( =((




Statusuri de jale nr.20:

Intro zi prietenia sa intalnit cu tristetea.Tristetea o intreaba pe Prietenie:dece existi tu daca sunt deja eu???Prietenia raspunse:Ca sa aduc un zambet acolo unde tu ai lasat o lacrima..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu