Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

daca ai stii oare cat te-am iubit si inca te voi iubi iti vei da seama cat de mult mai ranit acum e prea tarziu sa mai spui cv dar durerea ramane in inima mea




Statusuri de jale nr.2:

eu te yubesc dar tu nu stii,dak ai sti nu ai face nimik dar eu tac shi sufar shi nimeni shi nimik nu stie




Statusuri de jale nr.3:

degeaba lacrimi din iubire...degeaba curg pe obrazul meu..tot raul fericirii noastre,am fost doar eu...:(:(




Statusuri de jale nr.4:

viata este cel mai scurt timp..m-am saturrat de tine iti spun doar La revedere si am plekt.Teiubesc




Statusuri de jale nr.5:

privestema in oki sa intelegi sentimentele pe care nu shtiu sa ti le spun




Statusuri de jale nr.6:

Viatza e un joc care se termina repede asa ca bucurate cat mai potzi




Statusuri de jale nr.7:

am trecut prin viata ta...

uita-ma de vei putea:((




Statusuri de jale nr.8:

Nu te voi uita.. chiar daca sunt departe..

Nu te voi uita... chiar daca moarte ne desparte:((



by Demetter Andrei




Statusuri de jale nr.9:

La fel k Titanicul...U ai plecat si nu o sa te mai intorci niciodata




Statusuri de jale nr.10:

chiar dak sunt mereu cu zambetul pe buze...nu inseamna k sunt fericita...ci doar incerk sa privesc inainte shi sa las trecutul in urma...;)




Statusuri de jale nr.11:

am iubit shi io o data

shi acuma patimesk

e nebun acel ce crede

in cuvantul te iubesc




Statusuri de jale nr.12:

urme de nisip se topesc sub valuri.. pe obraz mai simt inca mangaierea ta fama sa inteleg dc azi plange marea dupa ce a privit in ochii mei




Statusuri de jale nr.13:

Totul a inceput cu o gluma fakta de mn,iar s-a terminat cu o gluma de a ta ne potrivita



Asta a fost.Era prea frumos sa fie adevarat,sa poti sa ma iubesti pe mn nu pe ea kre tocmai profita de tn si de iubirea ta k si km ai profitat u de a mea.



Prima iubire e frumoasa,de neuitat dar si mai dureroasa



Relatia a inceput dintr-o cearta si s-a terminat intr-o gluma



Poate k e vina mea k m-am indragostit de tine,dar trebuia sa spui k ai prietena si nu se termina asa



Te iubeste cum te iubesc si yo,ma uraste cum o urasc si yo



Iubirea e frumoasa doar la inceput,k la sfarsit tristetea e dublul fericirii



Totul s-a pierdut,tu vei ramane in inima mea,amintirile primei iubiri nu am sa le pot uita



Stiu k nu ar trebui sa suferim din iubire,dar cine poate fi indiferent,decat cel kre nu a iubit?



Sufar degeaba,nu mi s-a aratat,poate acel baiat nu m-a meritat



Daca ma iubeai dc o iubeai si pe ea,inima nu se poate imparti la 2 persoane



Nu poti stabili cu cn vei fi,pentru k inima vrea doar pe cel iubit



Nu-mi place sa sufar,nu-mi place sa plang,dar imi place sa iubesc



Daca fetele nu ar fi asa sensibile,baietii nu si-ar bate joc



Toti iubim,dar altii iubesc deageaba pt k cel de langa ea profita de iubirea sa.



Uita-te la pers pe care o iubesti pt k s-ar putea sa iti faca rau si vei regreta zilele acelea



Daca m-ai iubit dc te-am vazut a doua zi de brat cu alta?




Statusuri de jale nr.14:

"traiesc pt a ma razbuna....ce rost are viata cand nu ai prieteni...TRAIESC PT A MAH RAZBUNA"




Statusuri de jale nr.15:

Viseaza tot ce iti doresti sa visezi...

Mergi acolo unde ti-ai dorit mereu sa fi....

Fa ceea ce ai vrut mereu sa faci....

Fi ceea ce ai visat mereu sa fi....

Incearca ceea ce ai vrut mereu sa incerci......

VIATZA E ATAT DE SCURTA!!!!!!:((:(( by samira




Statusuri de jale nr.16:

Si cerul plange neincetat:((...Privind cum cei 2 se despart:((Iar stelele ce cad ar vrea sa le invie dragostea:((




Statusuri de jale nr.17:

si daca acest mesaj vei ajunge sal citesti pleaca ochii inspre dansul siincearca sa gandesti cele doua mici cuvinte care mai jos se gasesc amandoua impreuna iti zic totul











TE IUBESC:((




Statusuri de jale nr.18:

Am ingerii cu mn tot ce imi doresc

Am ingerii cu mn tzin sa multzumesc

Domnului de sus ca mi i-a adus

Am ingerii cu mn shi nimik in plus




Statusuri de jale nr.19:

te iubesc nu ma crezi... scoate-mi inima sa vezi... fara inima deash fi... tot pe tine teash iuby...




Statusuri de jale nr.20:

unele vorbe dor........ dar atunci knd sunt spuse de persoana iubita .... dor ji mai tare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu