Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Spune adevarat

de ce ai plekt

mi se rupe inima

sa te stiu cu alcineva.

knd a fost mai greu

am ramas doar eu

eu la greu si u la bine

de ce ai renuntat la mine?




Statusuri de jale nr.2:

ufff...viatza e grea:(..dar treb. sa o trayesjti:)




Statusuri de jale nr.3:

ratacesti pe strazi akm si cauti raspunsuri te opresti la colti de drum si'ti aduni lacrim\'n pumni...nimeni nu te intelege si te simti inlaturata suflet pereche nu mai ai si nici mama si nici tata...esti un suflet clandestin de tine vreau sa ma leg doar eu te pot iubi caci in buzele tale vad sclipirea luni ..iar mainele tale ma ating unde ma doare..C...C




Statusuri de jale nr.4:

vad voci, aud culori...st absenta cu mintea st prezenta cu trupul...




Statusuri de jale nr.5:

Astazi mi-ai zambit..am simtit k plutesc...am simtit k incet-incet ma strecor in inima ta..ochii tai erau k doua alune..straluceau...dar ma raneau..dc? asta e intrebarea




Statusuri de jale nr.6:

da aia era asa Durerea ce in suflet o port, Nu pot s-o mai suport, In lacrimi ma topesc In lacrimi ma trezesc... De ce oare Te Iubesc? Cand mi-a fost in viata bine Ca un sarpe stateai numai langa mine Cand mi-a fost viata amara M-ai lasat ca pe un tren in gara Prea multe vorbe n-au rost As da orice sa uit ce a fost




Statusuri de jale nr.7:

Povestea vietii mele ...Caut binele / Dar el ma ocoleste /Am tristete in privire / Pt k se pare ca raul /Chiar iubeste compania mea! / Anysoara ;;)




Statusuri de jale nr.8:

Ne-am iubit si nu am stiut cum sa zicem unul altuia ce avem in suflet. Tu m-ai uitat Eu nu, Eu te mai iubesk Tu nu, akum esty cu alta de mine nu iti pasa. Am decat o rugamnite orice s-ar intampla nu ma uita... :((:((




Statusuri de jale nr.9:

Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand




Statusuri de jale nr.10:

IuBiReA E Un FlUtUrAsH MiK Ji GrEu De PrInS ... AdEsEa CrEzI Ka Il Ai In MaNa ... Ji ThU` NiCi MaKaR Nu La`I AtInS




Statusuri de jale nr.11:

you took me all...my hopes, my heart, my fears and my dreams...now i`am like a stone...




Statusuri de jale nr.12:

tu de vei iubi pe altul eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul....... TE IUBESC




Statusuri de jale nr.13:

ca si cum ai vedea munti plangand....ca si cum ai citi din dealuri un gand....ca si cum ieri ar fi in curand...




Statusuri de jale nr.14:

Bun venit in taramul abandonat

Intra,copilul meu, ia-ma de mana

Aici nu este munca sau joaca

Doar o datorie sa platesti

Trebuie sa spui doar 5 cuvinte

In timp ce cobori in jos, jos,jos

O SA ARZI IN IAD

O, ARZI IN IAD




Statusuri de jale nr.15:

Nimanui nu'i pasa, nimeni nu te intelege, scrii ajutor cu sangele tau chiar daca doare mereu. Visurile mint, nici o lacrima nu a fost adevarata. Totul e asa de trist :(( afara ploua, singura pe strazi ma plimb si te caut, dc m'ai parasit? dc? si cat te puteam iubi, of doamne.. :((:(((( asta este viata, de kkt, nu ai ce face...




Statusuri de jale nr.16:

de ce imi iei viatza? dc imi iei iubirea? vrei sa ma lasi sa plang noapte shi zi....? nu am stiut cat doare despartirea shi cat voi suferi..




Statusuri de jale nr.17:

nu credeam k vei lasa in urma ta, atatea amintiri ce nu le pot uita (:




Statusuri de jale nr.18:

Nu sunt complet inutil....cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii.




Statusuri de jale nr.19:

Ma trezesc cu tine`n gand...Ma asteapta o alta zi fara tine...Ma privesc in oglinda...Cu siguranta m`am schimbat...Am nevoie de tine...Nu`i nimik mai greu...Dekt sa traiesc fara tine...




Statusuri de jale nr.20:

de indiferenta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu