Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

s-a mai dus o zi din calendar.......eu tot mai tin la tine.....viata mea se invarte ca un zar.....de cand nu mai esti cu mine...nici nu stiu ce drum sa mai aleg...amintirile vreau sa le sterg...si astept un semn... astept un semn....... de ce nu vi cand eu te chem????




Statusuri de jale nr.2:

noaptea cand se lasa si apare luna ma gandesc la tine si oftez intr-una :((:((




Statusuri de jale nr.3:

Uita-te bine in adancul inimii tale; spune-mi ce vezi?

Este neagra si intunecata, este cum vrei tu sa fie?

Depinde de tine ; care vrei sa-ti fie soarta

Fa alegerea caci maine s-ar putea sa fie mult prea tarziu




Statusuri de jale nr.4:

Strazile sunt pustii. Noaptea m-a pierdut,un vant rece. Lumea se transforma in gheata, soarele e inghetat. Poza ta e in siguranta, o port in mine. Peste 1.000 mari inapoi la tine, inapoi la noi. Nu trebuie sa ne pierdem increderea.. Crede-ma Te Iubesc:xx:xx




Statusuri de jale nr.5:

i love you, but you don't love me :((




Statusuri de jale nr.6:

Prea usor ai spus adio

Prea greu mi-e mereu

E atat de fericita ea?

Ea in locul meu

Ai spus prea usor adio

Prea greu mi-e asa?

E atat de fericita ea?

Are tot ce am iubit candva




Statusuri de jale nr.7:

...[Nu credeam ca e asa trist sa te trezesti la realitate si sa uiti visul frumos din noapte]...

~*~*~*~*~*~*~*~*~ [SMILE]~*~*~*~*~*~*~*




Statusuri de jale nr.8:

Plang de durere ? sunt singur si trist si te vreau inapoi ? intoarce-te si fa-ma din nou sa zambesc ?




Statusuri de jale nr.9:

Esti binele ce imi face rau,...esti raul ce imi face bine...




Statusuri de jale nr.10:

te-am iubit dar akm nu mai stiu ce sa zic ca ti-ai batut joc de mn shi inca te iubesc:((:((




Statusuri de jale nr.11:

Nu-ti spun ca altele ....

”Te rog nu ma uita !“.... Iti spun doar “Uita-ma,... de vei putea!”..




Statusuri de jale nr.12:

te urasc pentru ca te iubesc




Statusuri de jale nr.13:

te iubeste,...il iubesti, dar cand sti k minte atunci o sa-l parasesti




Statusuri de jale nr.14:

cand viata pare dulce ..si totul este roz..zaresti ca vine clipa in care tre` sa zbory, ori plangi ori crezi k`o data ..va reveni iubirea adevarata=(((




Statusuri de jale nr.15:

Recunosc,..... sunt rea,....dar e placut sa vezi ca poti starni si alte lacrimi decat ale tale, e placut sa vezi ca esti mai rau decat cel ce a fost rau cu tine si e placut sa fii tu cel ce are ultimul cuvant........de ce oare???




Statusuri de jale nr.16:

Usor de spus: HAI, STERGE-TI LACRIMA,....PRIVESTE INAINTE!

Ce-o sa m-astepte acolo,.....alte si alte noroaie, ...mizerii....

Nuuuu....

M-am saturat de cuvinte!




Statusuri de jale nr.17:

mult adevar mi-a fost dat sa-ndur......si inca mai pot...




Statusuri de jale nr.18:

As face orice sa nu ma mai doara..fizic nu simt durerea doar sufletul ma doare




Statusuri de jale nr.19:

buna,ma numesc ady, am 16 ani si m-am indragostit de un baiat ku 4 ani mai mare k mn..... impreuna am petrecut mult timp, am fost la bine si la rau impreuna...a fost toult bn... pana cand ai mei ne-au despartit...akum sn ffffffffff departe..... eu plang, nu mai suport.... imi doresc sa-l vad dar nu pot.... il iub si nu mai suport...dati-mi un sfat... oare ce sa fac???????????????? ma doare si nu mai am sperante..... as vrea sa uit dar.. nu pot...as vrea sa nu mai iubesc toata viata...:(((((((((((. ce sa fac, cum sa fac????????????




Statusuri de jale nr.20:

Imagineaza-ti cum ar fi dak ai putea obtine ceea ce iti doresti...atunci park totul ar fi in zadar dak nu ai avea cu cn sa imparti....fiekre persoana...se naste pentru a fi iubit...dar...nu multi stiu sa iubeasca cu adevarat...:-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu