Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Nu mai vreau sa aud cum plange sufletul tau

Ma doare,stii ca ma doare,cand te uiti spre cer

Acolo voi fii eu,aproape de tine mereu

Nu mai vreau sa aud cum plange sufletul tau

Ma doare,stii ca ma doare,cand te uiti spre cer

Acolo voi fii eu.




Statusuri de jale nr.2:

N-am stiut sa pretuiesc tot ce aveam...k t pierd nu banuiam...dar stiu k nu pot sa te mai am...:((=((




Statusuri de jale nr.3:

de ce atunci knd ma vezi, zambesti si te porti frumos cu mine chiar dak imi spui k nu simti nimic pt mine




Statusuri de jale nr.4:

Pe cer a mai aparut o stea...ionutz....ai grija de noi si lumineaza-ne calea in viatza...de akolo de sus de unde esti tu acuma!!!!ADIO, VARU'MIO:i(((:((:((:(( ma numesc Maria .....un vot plzzzzz.....pt varu'mio la 19 ani a murit in accident de masina:((




Statusuri de jale nr.5:

Doar perna stie cat am plans



tu nu vei sti ca nu-ti voi spune



tinand in brate perna strans



tu nu vroiai sa sti de mine!



Crezi ca mi-a fost usor



cand te iubeam numai pe tine



si mistuita de al tau dor



tu nu vroiai sa sti de mine!



Am acceptat prietenia ta



Era mai mult decat nimic



Dar inima insa spera



Sa ma iubesti si tu un pic.



Degeaba te-ai intors la mine



Acum imi esti prieten doar



Si as vrea sa te iubesc pe tine



Te-as amagi doar in zadar!



Pentru ca stiu ca tu nu ma iubesti



Te simt doar singur ,parasit



Hai vino sa-mi povestesti



Prieten mi-esti dar nu iubit!



Vei mai iubi asta o stiu



O sti si tu destul de bine



Eu sunt aici exemplu viu



Iubesc acum,dar nu pe tine!



Am acceptat prietenia ta



Si asta iti voi fi mereu



Iubit??nu...chiar de as vrea



Si nu-s de vina numai eu!!



.......by AnDrA.......




Statusuri de jale nr.6:

SunT ZaMbETe FaLse..MiNcIuNi..Ji ToT Ce SpUi..SunT CuV` FaCuTe ScRum ;)!




Statusuri de jale nr.7:

Caut cu o tortza stinsa... raspunsuri inghetate pe veci... :(




Statusuri de jale nr.8:

cu ochii indreptatzi spre cer

ma`ntreb si vreau sa stiu

ai realizat ce s`a intamplat

oricum e prea tarziu..




Statusuri de jale nr.9:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i lasat sa plec




Statusuri de jale nr.10:

O ploaie cu lacrimi de cristal bat la geamul meu si-mi amintesc de tot ce a fost frumos intre noi...dar eu plang amintindu-mi de tn...dar u stai cu alta si razi...:((




Statusuri de jale nr.11:

Te-am iubit si inca te mai iubesc....atunci am vrut sa ne despartim..... acum sufara ...as vreea sa mai fie totul ca altadata ....dar e doar o speranta....te plac ai scris la status iar eu as vrea sa stiu la cine se refera....as vrea sa te referi la mine....dar sper degeba....




Statusuri de jale nr.12:

iubesc, sunt iubita.....dar totusi sunt nefericita....;)




Statusuri de jale nr.13:

pffff....ce sa mai zic...ce sa-ti mai spun...oricum nu ma crezi....te iubesc!!!! dc nu intelegi...ar trebui sa lupt ai dreptate da nu mai pot...exista prea multe piedici....sunt prea multi impotriva noastra..nu are rost....nu va mai fi ce a fost o data....A FOST SI S-A TERMINAT:((




Statusuri de jale nr.14:

intotdeauna m-ai facut sa sufar dar acm tu suferi pt k m-ai pierdut vot pls




Statusuri de jale nr.15:

De ce ma gandesc la el cand langa tine am tot ce`mi doresc ? :-




Statusuri de jale nr.16:

iubirea'i doar o farsa demascata de nesimtire !

eram dispus sa'ti ofer totul si mi'ai rupt aripile'n zbor !

iubeam sa te ador, acum iubesc sa te omor !




Statusuri de jale nr.17:

Cand baieti sunt tristi, fetele sunt fericite iar cand fetele sunt triste, baietii sunt fericiti. Totul e invers in viata, nu ne potrivim cu oricine. Ne trebuie cineva care sa ne inteleaga cand suntem noi fericite sa fie si ei la fel ca noi, cand suntem triste sa fie la fel ca noi.




Statusuri de jale nr.18:

nu e greu sa iti revii atunci cand persoana pe care o iubesti pleaca, nu e greu nici sa parasesti persoana pe care o iubesti, si nici nu e greu sa nu te mai gandesti la ea dar cu adevarat greu este sa sa te gandesti la el, sa il visezi sa il doresti sa ti-l amintesti in fiecare secunda iar EL sa nu se gandeasca la tine nici macar o secunda intr-un an!cand pui capul pe perna, seara sa iti amintesti de el, cand te trezesti in gandul tau tot el este cand esti cu prietenii tot la el te gandesti... si atunci cand il vezi simti ca inima iti bate din ce in ce mai tare, o caldura ciudata iti cuprinde tot corpul mainile iti tremura parca nici nu mai ai curaj sa mergi sau sa spui ceva. Iar el foarte natural trece pe langa tine ca si cum nu ai exista eventual luand de gat o alta fata sau 2 3 .... pentru ca asa e el. Si te intrebi mereu.. tu ce ai? pe tine de ce nu te baga in seama? de ce se poarta ca si cum nu ai exista? de ce? habar nu am... pur si simplu poate nu ma place! dar nici macar nu a stat sa ma cunoasca sa vada ce fel de persoana sunt... nici eu nu il cunosc nu stiu cum gandeste, ce muzica ii place, care sunt locurile lui preferate... stiu doar un singur lucru IL IUBESC de asta sunt absolut sigura! de 2 ani si ceva imi pun aceleasi intrebari la care singura imi dau aceleasi raspunsuri... sunt unele la care nici macar nu stiu sa raspund... si mi-e greu... foarte greu... nu stiu daca mai e cineva caruia i se intampla acelasi lucru... dar cu toata \"istorisirea\" asta vreau sa demonstrez un singur lucru! NU te mai plangea ca te-a parasit... sau mai stiu eu ce motive. Bucura-te ca l-ai cunoscut si l-ai avut... decat sa fii ca mine care nici macar nu am norocul sa ii vorbesc... dar sa il tin de mana sau......... sa il sarut.... :-




Statusuri de jale nr.19:

unii oameni cred k opusul dragostei este ura.de fapt este indiferenta..:-




Statusuri de jale nr.20:

....intr`o lume in care pierd numai eu ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu