Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Daka itzi place viatza nu astepta...




Statusuri de jale nr.2:

m`ai facut sa te iubesc...cerandu`mi mult prea multe si cand nu ti`am dat p loc m`ai lasat...:( am fost o joka...nu e drept...




Statusuri de jale nr.3:

la inceput in iubeam,dar akm il iubesc foarte mult k pe parintii mei:D!!!!




Statusuri de jale nr.4:

plangeam knd te vedem cu ea iar knd o sarutai imi rupei inima dar akum, rad si imi pare bn ca iti bati joc de ea si dupa te intorci la mn

by beby pt titi besc :X::X:X:*




Statusuri de jale nr.5:

ai plecat departe...as vrea sa t strang din nou in bratze...dar imi dau seama ca nu mai pot..toate visele sh sentimentele sau spulberat...at cand pt alta mai lasat..shtiu ca intro zi ma voi resemna..insa nu uita caci asa vei fi sh uh candva




Statusuri de jale nr.6:

De-ar fi sa mor in asta noapte

Zburind spre cerul nesfirsit

S-ascult nemuritoare soapte

De la cei ce m-au iubit...



In trista-mi singuratate

Linistea e de mormint

Si-n viata mea de dupa moarte

Stau singura in pamint....



Trista am fost in viata mea

Trista m-am stins si-ndurerata

A cazut din cer o stea

Cind din viata am plecat



Ghemuita in bezna stau si pling

Cu lacrimi ce-mi brazdeaza fata

E-atit de frig in al meu mormint

Si-n veci asta-mi va fi soarta... :(:(:((




Statusuri de jale nr.7:

e foarte greu acum ...cand totul sa sfarsti .. nam spus nici macar un ramas bun ..ai plecat ..si mai lasat in urma ta .. mie dor si greu de ale tale cuvinte ... ( te iubesc .. orice prosti ai face )




Statusuri de jale nr.8:

a iubi pe cineva care iubeste alta persoana e ca si cum ai astepta ploaia in desert...:( by AdRy




Statusuri de jale nr.9:

a venit timpul sa imi zici ADIO....dar eu nu vreau sa te pierd....dar nu pot face nimic...IARTA MA




Statusuri de jale nr.10:

E greu sa mergi pe calea vietii

Cu inima pustie.

E greu sa suferi in tacere

Si nimeni sa nu stie




Statusuri de jale nr.11:

De ce oare nu se poate

Sa te vad cand eu doresc

Sa te strang cand vreau un brate

Si sa-ti spun ca TE IUBESC




Statusuri de jale nr.12:

Nu regret nimic din ce am facut in viata mea...

Imi pare bine ca au fost si ca sau intamplat!

Bune rele cum or fi...

Inca mai sunt in adancul inimi.

Am uitat cum e sa fii laudat

dar asta oricum cu nimic nu m-ar fii ajutat.

Am plans am ras si am trait...

si nimic nu ma oprit!

Am vrut sa fac un bine...

iar acum de ce nu mai e nimeni langa mine?

Cu ce sunt eu oare de vina?

Ca lumea e rea si fara mila




Statusuri de jale nr.13:

Intoarce-te...Am nevoie de tine akum...maine...si infiecare zi :-




Statusuri de jale nr.14:

eu sunt.... tu nu mai iesti....oare....oare sa plec??????//....dar ... dar mai bine ma pun sa dorm...:))




Statusuri de jale nr.15:

Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe

Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi....




Statusuri de jale nr.16:

nu-l ierta pe cel care te-a inselat pentru ca el nu a facut asta pentru ca a vrut,ci pt ca a simtit sa faca asta.

Nu il crede pe cel care iti spune ca te iubeste pt ca minte deoarece dragostea nu se explika prin cuvinte...ea se simte..




Statusuri de jale nr.17:

Nu te pot uita pe tn

Mereu ai fost o parte din mn

Dar incerc sa te uit

Knd ma gandesc la tn incep sa plang




Statusuri de jale nr.18:

eu plang dupa tine dar tu razi de mine de ce nu merit asta pentru ca doar tot timpu imi inchideai telefonel in nas si erai cu altul




Statusuri de jale nr.19:

inainte de a te cunoaste pe tine eram libera.Fugeam cu prietenii,radeam.Dar dupa ce ai aparut in viata mea.Zambetul mi-a disparut .Speranta si visele mi s-au spulberat.Cand ma gandesc la tine mi se opreste inima.Durerea din suflet nu ai putut-o simptii.Lacrimile care le-am varsat au fost din dragoste.Dar toate se vor intoarce asupra ta.Si atunci o sa iti dai seama cum e sa suferi




Statusuri de jale nr.20:

m-am obisnuit sa ador o iubire

care M-A UCIS....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu