Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

eu sunt unica.. ca mn nu gasesti dar io k tn gasesc.. vezi k o intrebath tarfele de tn




Statusuri de jale nr.2:

cum e cand placi un baiat....cum e cand nici nu te observa... cum e cand ajungi sal iubesti...te uiti la el al brivesti si el antoarce capu..al antrebi daca vrea sa fie cu tn se antoarce si pleaca.....nai cum sa stii ce e an gandul lui ....nici daca te place, nici daca te iubeste " NICI DACA TE URASTE" AI VREA SA FII CU EL..




Statusuri de jale nr.3:

Priveste zambetul meu,

Sa stii ca ma doare.

Te iubesc pe tine chear foarte tare.

Te tine nu te intereseaza deloc iubirea mea

Dar din cauza ta viata mi-e mai grea.

Daca totusi nu ma iubest

Spune-mi de ce ma ranesti?

Spune-mi in fata ca nu iubesti,

Ca fara mine tu vrei sa traiesi

Spune-mi ca sa te las in pace

Chear daca sufletul meu pe jos va zace

Spune-mi ca nu m-ai iubit niciodata

Si iti promit ca eu voi pleca indata.

Dar daca tu nu imi spui nimic?

Ma lasi sa mai sufar un pic.

Vrei sa ghicesc ce gandesti?

Deja nici nu mai stiu cine esti.




Statusuri de jale nr.4:

iubirea noastra-i adormita,dar as vrea sa sti ca aici unde sunt,cu cine sunt,sunt chiar fericita




Statusuri de jale nr.5:

prieteni falsi buzz vrau sa imi maresc liste de ignor:)




Statusuri de jale nr.6:

DaCa ai sti ca toate noptile numai u imi aduci visele ŞX




Statusuri de jale nr.7:

Oare cand voi putea sa te mai strang din nou in brate? Nici eu nu stiu si incerc sa nu ma mai gandesc prea mult la asta. Felul in care ai aparut in viata mea a fost un miracol. Parca stiai ce viata trista am avut si ai venit sa ma salvezi. Nu mai credeam in iubire, nu mai speram sa gasesc fericirea, eram in intuneric? Si atunci ai aparut tu. Nici nu am realizat cand m-am indragostit de tine, probabil din prima clipa. Ingerul meu tu ai facut lumina acolo unde era intuneric, ai adus fericire acolo unde era doar tristete si durere. Esti atat de departe incat ma intristez la gandul ca poate nu ne vom mai vedea niciodata. Numai eu stiu cat m-am rugat la Dumnezeu sa te protejeze si sa te aduca din nou aproape de mine. Mi-e frica, fara tine nu as sti cum sa traiesc.Tu nu stii prin cate a trebuit sa trec fara tine alaturi. Toata lumea imi spunea sa renunt la tine, ca esti departe, ca nu ma iubesti si doar te joci cu mine. Toti credeau ca mesajele vor inceta, comunicarea noastra va inceta. Dar inca cred ca esti cel mai de pret lucru pe care l-am avut in viata. Te iubesc din tot sufletul meu si oricat de greu va fi voi rezista. Esti ingerul meu si vei fi mereu.




Statusuri de jale nr.8:

prietenii nu exista , nu aveti niciodata incredere intr-o prietena,pt k stiu din propria experirnta .




Statusuri de jale nr.9:

Te iubesc chiar daca ai pe alta.........

In acelasi timp te uradsc ca ea e linga tine....




Statusuri de jale nr.10:

Chiar daca vreau ca sa te uit / Privirea ta s-o sterg din cap / Nu pot nicicand sa las napoi / Ce pentru mine-ai insemnat...:(




Statusuri de jale nr.11:

tristete pe capu me......DOAMNE:((




Statusuri de jale nr.12:

privind cu ochii pe pamant la floarea scuturata vei auzi al vietii glas ce va sopti a fost odata




Statusuri de jale nr.13:

cum e sa iubesti pe cineva care iubeste pe altcineva si nu vrea sa uite de el sau nu poate tu stii cum e cand te refuza incerci sa uiti de ea si nu poti dar cateodata te gandesti ca ea va suferi nu tu ea va suferi cand va afla...ca acela e cu cineva:((va suferi mult pt ca tea refuzat de atatea ori:((




Statusuri de jale nr.14:

azi e o zi putin mai trista decat ieri




Statusuri de jale nr.15:

cel mai lau lucru prin care simtzi absentza celui iubit...este sa stea langa uh ji sa nu te bage in seama...




Statusuri de jale nr.16:

t-eam iubyt fata akum poti pleca ...ma duk sa ma spanzur da buz knd te intorci




Statusuri de jale nr.17:

parintii nu te vor




Statusuri de jale nr.18:

De la vlad ptr.voy some times an angel is fall from sky because humans are verry bad and that angel will cry forever in form of black angel




Statusuri de jale nr.19:

mi`ai cerut nr de tell nu ti lam dat...mi`ai cerut un sarut m`am prefacut k nu te aud...mi`ai oferit o imbratisare te`am respins...iar tu ai plekt trist...te`ai uitat inapoi m`ai vazut zambit ai crezut k mi bn dar inima mea imi plange neincetat:(:(




Statusuri de jale nr.20:

ma intra pe mess ca vreau sa vb cu tn :((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu