Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

nu ma pierd si nu cedez

vreau sa zbor sa evedez

sa scap de tristete si suferinta

ma las impinsa de o noua stiinta:(




Statusuri de suparare nr.2:

Dece fiecare durere trebuie sa o platesti in lacrimi:((




Statusuri de suparare nr.3:

privesk afara unde este soare... dar in sufletul meu ramane ploaie sh fericirea nu mai rasare...:(:((




Statusuri de suparare nr.4:

Eu am dragostea,dar nam prietenia!ce rost are dragostea fara prietenie si prieteni!?!




Statusuri de suparare nr.5:

cand itzi va fi dor de mine amintestetzi un singur lucru m-ai lasat sa plec de langa tine!




Statusuri de suparare nr.6:

Eu fac baloane de sapun[:X].Baloane de sapun ce se inaltza spre cer intocmai k visele mele[:X].Si intocmai ca visele mele se sparg si se risipesc...:(...




Statusuri de suparare nr.7:

i love anything about die!....because now you're gone!




Statusuri de suparare nr.8:

"...a cazut o frunza-n calea ta, ratacind pe-a vintului aripa, ai vazut-o si-n aceeasi clipa ai strivit-o calcind peste ea.Nu avea grai sa strige-n urma ta si nici putere sa spuna cit o doare,dar a ramas acolo pe carare si ploi si vint cazut-au peste ea.si cie stie cit va mai ramine caci tie nu-ti va da prin gind si nu vei banui nicicind ca frunza ce-a cazut mereu am fost intotdeauna...EU "




Statusuri de suparare nr.9:

nu iti zic adio ca e dureros dar iti zic bye-bye ca e mai frumos




Statusuri de suparare nr.10:

at knd treci peste o despartire... nu poti zambi... in schimb te poti descarca prin lacrimi... nimeni nu se sitmet bine singur... mai alesa at kn e parasit... greu e sa iubesti p cineva si sa nu mai ai cum s io impartasheshti... dar timpul va vindeca ranile... trebuie doar sa iti doresti sa treci peste.... nu e usor... dar nici s plangi si s suspini dupa cv pierdut nu e usor... mai bn incerci s iesi la lumina si sati traiesti viatza in continuare dekt sa traiesti ijn trecut... si nu uita... lucrurile care nu merita s ramana in viatza ta.. pleaca singure...




Statusuri de suparare nr.11:

azi nu zambesc si nu spun glume prostesti... azi nu te mai iubesc si nu caut printre vise unul cu tine

eh, astazi am impresia ca nici macar nu sunt... nu ma cauta pe nicaieri... azi, doar azi, sunt inger...




Statusuri de suparare nr.12:

viata de ce este asa d rea ptrr unii si ptr altii nu?




Statusuri de suparare nr.13:

langa al ai plecat si mai uitat pe mine dar eu nu te voi uita pe tine




Statusuri de suparare nr.14:

M-ai lasat cu lacrimile curgand pe chip...nu ti-a pasat ca ai lasat in urma ta o inima sfasiata in bucatzi ...de durere...dar intr-o zi...cat de curand ai sa te intorci la mine...dar n-o sa te mai pot primi in inima mea...ptr ca m-ai ranit prea mult ca sa te mai pot ierta...insa mereu te voi iubi...




Statusuri de suparare nr.15:

nu-i bine sa priveasca-n jur cel ce cu privirea oamenii ucide...si totul pentru-o simpla desfatere




Statusuri de suparare nr.16:

ignoranta unei persoane doare mai tare decat departarea ei




Statusuri de suparare nr.17:

orice se naste moare...chiar si sentimentele...asa cum au murit si sentimentele tale pt mine sau poate ca nu au existat niciodata si m-am mintit singura pt ca te iubeam prea mult




Statusuri de suparare nr.18:

e tarziu si inca scriu ...e tarziu si nu mai pot, e timpul sa te uit de tot....citeste-l bn...citeste-l ,evita-l dak vrei, caci e ultimul...




Statusuri de suparare nr.19:

tu n`ai meritat iubire... nici lacrimi nu ai meritat... dk am tinut la tine... am tinut cu adevarat... cat ash vrea sa stiu de esti fericit... de cand noi ne`am desp... cat ai plans... cat ai fost de suparat... cate lacrimi ai varsat... :(((




Statusuri de suparare nr.20:

nu vad sa tastez :(

okii mei sunt plini de lacrimi ..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu