Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Am avt incredere si am fst inselata,

Am avt speranta si mi'a fst luata,

Mi-am fkt iluzii si s'au spulberat,

Am vrut sa ramai q myne, dar tu ai plkt.

***v0tAtI vA RoG!***




Statusuri de suparare nr.2:

nu miau mai ramas decat visele si sperantzele ... restul nu mai exista...totul sa prabusit !




Statusuri de suparare nr.3:

Kndva.. Am tzipat sji`am sarit in sus de fericire.. Am trait din dragoste.. ;;) Am iertat gresjeli de neiertat.. ! Am facut multe lucruri din impuls.. Am fost deceptionata de persoane care credeam k nu vor face asta niciodata ! :d Am luat in bratze pentru a proteja.. Am zambit atunci knd inima imi plangea.. Am facut juraminte eterne.. :x Am plans ascultand muzica si privind fotografii.. Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce.. ;)) Am fost indragostita de un suras.. Am furat sarutari.. Am confundat sentimente.. S`a intamplat sa gresjesc drumul dar am mers mai departe.. ;) Am incercat sa uit anumite persoane sji am descoperit k e foarte greu sa uitzi.. M`am simtit singura intre o mie de persoane.. Doar pentru k imi lipsea o singura persoana.. :d Mi`a fost frica de intuneric.. Am tremurat de nervi.. Am tzipat de fericire.. Am fost indragostita crezand k va fi pentru totdeauna.. ! :x :X :x




Statusuri de suparare nr.4:

viata merge inainte chiar daca norocul te-a parasit mai exista o speranta.................dragostea!!!:))




Statusuri de suparare nr.5:

InH ViAtZa Ai MhAy MoOlThZy DuJmHaNi DeChAtH PrIeThEnI J NiChI PrEtHeNhIi NhU JtYy DhAcHA Iz AdEvArAtZy !!!




Statusuri de suparare nr.6:

Cand cea mai iubita persoana te paraseste, nu plange si nu spala cu lacrimile tale tot ce te leaga de ea, ci ascunde totul in cea mai nobila cutie UITAREA.




Statusuri de suparare nr.7:

nimeni nu va mai fi ca tine nu a fost sa fi u pt mn doar ai trecut prin viata mea nu pot uita iubirea ta!!!!!!!




Statusuri de suparare nr.8:

Am InVatAt Ca DuReAzA aNi Sa CaStIgI iNcReDeRe

Si Ca DoAr In CatEVa SeCuNdE pOtI sA o PiErzi....




Statusuri de suparare nr.9:

..incearca,te rog... asculta ce vreau sa'tzi spun.. chiar de'mi este molth prea greu... priveshte'ma'n ochi... si poate lacrima mea....... va topi sufletu' tau... ...:Xx




Statusuri de suparare nr.10:

ai sa regreti cand nu oi mai fi....si ai sa plangi in fiecare zi




Statusuri de suparare nr.11:

Numai pot sa am incredere in tn mai mintit de pre multe ori.......Dupa tot ce miai facut sp ca ma iubesti si ca iti e dor de mn...ca tie dor sa ma tii in brate....insa acela e trecutu de care eu nu vr sa mai aud..e lasat unde va in urma...:-




Statusuri de suparare nr.12:

death...only throught it you will know the freedom...




Statusuri de suparare nr.13:

Stau in pat si ma gandesk

Pe cine oara sa ubesk?

Si vazand ka na`m p cn:|..

Am Tras Plapuma p mn:))




Statusuri de suparare nr.14:

In dragoste, sa nu faci din durerea altuia fericirea ta?




Statusuri de suparare nr.15:

de ce ai procedat asa cu mine?de ce?ai plecat peste hotare si nu ma sunai,de ce?acum tu ma sunu peste att timp si imi spui ca nu puteai sa ma suni,oricum stiu ca in tot acest timp sa intimplat ceva,acum cred ca teai despartit sau...acum ma suni,imi juri ca ma iubesti si ca ai sa ma iubesti,dar tu nu stii ca eu am sa procedez asa cum ai procedat cu mine...jur ca iti voi face la fel...atunci voi putea sa fiu si eu fericita,sa zimbesc cind vei suferi din cauza mea,cum am suferit si eu,jurrrr...




Statusuri de suparare nr.16:

E clipa ce inevitabil m-a ajuns...pentru o clipa toti s-au oprit din plans




Statusuri de suparare nr.17:

Crezi k dak te`ai despartitzit de mne` aqma gata...vaizta mea se termina??? crezi k voi plange cerandu`tzi iertare???crezi k ma voi ruga de tne` sa fim din nou impreuna????...NU!!!!!!.....sa nu crezi k toate acestea nu ma dor...dar gata...de aqma nu o sa ma mai tratezi k ji pe o carpa....>:)...niciodata>:)...ji sa jtii k ma bucur k ne`am despartzit....makr aja descopar ji eu k defapt..tot ce mi`ai zis...au fost doar nijte vorbe`n vant...:)):((:((:((...:-




Statusuri de suparare nr.18:

i miss u..dc esthi asa de nepasator:((chiar nu simtzi nik pt mn???:((:((




Statusuri de suparare nr.19:

De pierzi sau castigi, ce`i pasa iubirii, cand cel invins e singur si trist?




Statusuri de suparare nr.20:

viatza e cel mai frumos dar de la Dumnezeu; cand ti se intampla cv raw iti blestemi viatza sh injuri de Dumnezeu da' cand iti merge bn uiti ca tot de la Dumnezeu vine; asta este viatza sh cu rele sh cu bune, toate vin de la Dumnezeu; dak ar fii numai bn viatza ar fii plictisitoare **** nu vreau vot dar care are sa-mi spuna cv ma gaseste la id ** daniel911224



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu