Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

nu stiu daca voi putea vreodata sa te mai tsrang in brate sau sa iti spun ca te iubesc dar amintirea ta mereu ma va astepta.........




Statusuri de suparare nr.2:

cand cel de langa tine te ignora... incearca sa-l uiti




Statusuri de suparare nr.3:

Acum ce voi face cu amintirile tale..

Acum ca timpul ce trece nu se mai intoarce...

Acum ca viata merge mai departe...Iar eu stau aici si plang...plang pentru iubirea ta...




Statusuri de suparare nr.4:

te rog mai uita-te makar o dat in urma ta....ascuta-ti inima si vei vedea kat de moolt eu te iubesc!nu pleca......mai stai makar un minut.....




Statusuri de suparare nr.5:

dc e atat de cruda viatza cu mn?dc trebuie sa sufar eu ptr tine?dc nu esti akum langa mn?dc trebuie sa platesc eu ptr tine?




Statusuri de suparare nr.6:

am invata ca nu pot rupe o pagina din viata mea dar pot arunca toata cartea




Statusuri de suparare nr.7:

prea putini stiu ce e dragostea

si cand afla isi doresc sa nu fi stiut




Statusuri de suparare nr.8:

e trist sa il iubesti pe el, si el sa nu stie,

e trist ca atunci cand esti langa el nu il poti saruta

e trist ca tu il iubesti pe el si el e cu alta

da ce sa faci, asa e soarta...




Statusuri de suparare nr.9:

Iubesc un baiat............

Frumos si inalt......

Cu ochi caprui

Care fura inima oricui,A furat-o si pe amea...

Si nu-mi gasesc linistea:((

Vreau sa afle ca-l iubesc

Dar nu am curaj sa-i marturisesc:((!!!:((:D




Statusuri de suparare nr.10:

Uneori...sunt singur...cu mine si cu intunericul, .........eu iubesc intunericul, doar el ma intelege si doar el ma imbratiseaza...atunci cand sunt singur.




Statusuri de suparare nr.11:

Pentru privirea frumoasa cu care ma rasfatzai...

pentru zambetul infailibil cu care ma alintai ...

pentru putinele clipe pe care le-am petrecut impreuna...

pentru atingerile calde care ma faceau sa simt fiori in tot corpul....

eu: TE IUBESC!!!

Stiu k inima ta apartine altcuiva,

dar eu nu voi inceta niciodata sa cred, nu voi renuntza la sperantza...

chiar daca stiu ca e o iubire interzisa

Imi aduc aminte de o poveste veche cu iubirea noastra.

Mai stii cum a fost?? Hai, intinde mana sa fim iar pereche...

Departarea asta nu mai are rost!Intre 2 zile nu-i decat o noapte...

Orologiul bate miezul noptii, rar te visez...

frumos, trist si departe...

Unde s te caut???

Mi-e un dor nebun d tine....




Statusuri de suparare nr.12:

cel kre te face sa plangi nuti merita lacrimile iar cel care la merita nu te va face niciodat sa plangi




Statusuri de suparare nr.13:

ma ineak aerul....nu pot sa mai respir..stiu prea bn ne-am certat dar ink ne mai iubim...doare singuratatea din vina ta...nu mai am puterea de-a continua




Statusuri de suparare nr.14:

TE URASC!

si nu ezit sa t-o spun!

placa!sh dat din drum!

mi-ai frant aripile-n zbor!

din ura ma sa te omor!




Statusuri de suparare nr.15:

doare f tare sa iubesti, sa te iubesca dar sa-i fie frica sa nu fie ranit si sa renunte ...




Statusuri de suparare nr.16:

dragostea incepe cu un suras.........creste cu un sarut .........si se termina cu o lacrima....




Statusuri de suparare nr.17:

un baiat s-a indragostit de o fata.Baiatul avea o pata mare pe fata si a acoperit-o cu o masca.s-au indragostit unu de altu iar cand fata i-a zis sa isi dea masca jos ,baiatu s-a intristat.a dat-o dar fata cand i-a vazut fata a fugit si baiatu la fel.baiatu s-a spanzurat dar fata si-a dat seama k ea nu iubeste trupu lui ci sufletu...dar era prea tarziu ptr ea...l-a cautat fata dar nu l-a gasit...:(




Statusuri de suparare nr.18:

ce mi`a fost urat in viatza sa ma scol de dimineatza...........=))))))




Statusuri de suparare nr.19:

..nu-mi vine sa cred cat timp a trecut, prin cate am trecut ,si mai ales prin cate-ai trecut... de cand ne-am cunoscut ma-ntreb de ce destinul a decis sa ne-ntalnim si apoi, ne-a ucis fiecare vis facandu-ne sa suferim.. de ce inca ne mai iubim? De ce mai spun ce spun acum? si la ce bun cand las in urma numai scrum.. si fum si tu pleci pe alt drum?

Cand stiu ca inima mea e a ta si ca tu n-ai sa mai fii al meu si mai ales cand stiu ca n-o sa mai pot iubi pe-altcineva..:)dar Doamne.. promite-mi ca n-o sa`l mai vad niciodata plangand .. promite-mi ca ma vei lasa sa`l vad chiar daca el n-o sa ma vada si fa`l Doamne te rog sa mai zambeasca inca o data !

...E trist si tu esti trist daca ma asculti pe mine.. fa ceva sa iti fie macar tie mai bine si nu-ti fa griji daca vei pierde tot ce ai adunat o viata..invata sa nu-ti pastrezi sufletul in gheata si invatza.. caci la sfarsit e doar un cimitir sï multa ceata.. ;)




Statusuri de suparare nr.20:

Esti departe...as vrea cu o privire ochii sa-ti dezmierd...clipe de iubire,usor se duc,se pierd...!!!Pleaca precum visele,se duc spre alte zari...Amintiri,tristeti,bucurii si dureri,vis si amagire,zgomote desarte...ce frumos este chipul celui de departe...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu