Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

Team iubit, mai iubit, eu credeam orice imi spuneai dar vad ca nu are rost.... U ma minteai eu iti spuneam adevarul..... Nu stii sa ma iubesti, eu stiu sa te iubesc...dar fara rost...asa ca iti zic adio...dar vei ramane mereu in sufletul meu doar ca o mica amintire....




Statusuri de suparare nr.2:

De ce iubesc,si nu mai sunt iubita?

De ce doresc si nu mai sunt dorita?

De ce eu iert dar nu mai sunt iertata?

De ce eu spun mereu ,,A FOST O DATA,,?

De ce-i atit de greu sa crezi in viitor?

De ce eu cred ca doar eu te ador?

Poate va veni o zi si-ti vei aminti ca te-am iubit curat cu ADEVARAT:((




Statusuri de suparare nr.3:

Cea mai grea lovitură în sufletul meu este sa mă simt în plus acolo unde altadată eram totul. :)




Statusuri de suparare nr.4:

Ocaziile nu sunt pierdute...Altcineva le va lua pe cele pe care tu le-ai omis...




Statusuri de suparare nr.5:

ooo booojasaa mooooiii




Statusuri de suparare nr.6:

uneori imi doresc sa plec doar pentru a vedea cine vine dupa mine




Statusuri de suparare nr.7:

Life is crazy...But the problem almost always goad friends when you can help,and you just them...for better for whrose their friends whit you...And as they say one for all and all for one:(:((




Statusuri de suparare nr.8:

ACUM CAND SUNT DEPARTE SUFLETUL MEU E TOT LA TINE SI PLANG MEREU DE DORUL TAU M-AM SATURAT S-AUD MEREU DOAR SOAPTE SI-AM SA MOR DE DORUL TAU




Statusuri de suparare nr.9:

nu pot sa cred ca ai facut asha ceva..

eu am avut incredere in tin...

si tu c ai facut????????

ti-ai batut joc de mine....

crede-ma nu mai exista cale de intoarcere...

chiar nu te pot ierta...

ieri m-ai ranitt.

azi esti cu prietena mea cea mai buna....

ce-ar mai lipsi..

fara dragostea ta am sa mor...

by andreea care sufera




Statusuri de suparare nr.10:

Palavre,Palavre,Palavre...:(:(:(...Promisiuni facute si nerespectate...:|:|:|...Cand te gandesti la ele iti vine sa mori...:(:(:(...Si inima ti se umple de fiori...:(:|:(:|:(:|:(... by Tzuky




Statusuri de suparare nr.11:

vine scoala




Statusuri de suparare nr.12:

cand eram impreuna im i spunei cat de mult am iubesti acum k ne-am despartit imi spui cat de mult ma urasti:((




Statusuri de suparare nr.13:

Ani la rand am suferit,Pt persoane kre m`au ranit...

Nici prietenii nu mi`au fost aproape,Sh plangeam in fiekre noapte.

Knd nu mai credeam in iubire,Ai aparut in viata la mine,

Mi-ai oferit a ta prietenie,Erai asa cum imi placea mie.

Dupa cateva saptamani,Ne iubeam k doi nebuni,

De dor n`ai mai rezistat,Si curand m`ai vizitat.

Au fost zile de minune,Nopti pline de pasiune,

O iubire asa frumoasa,Facea lumea invidioasa.

Distanta ne`a apropiat,Iubirea ne`am aparat,

Unul lg altul la bine si la greu,Credeam k asa va fi mereu.

Curand ai plekat departe,Si plangeam noapte de noapte,

Te asteptam sa vii in tara,Sa te strang la piept iara.

Dar lumea de acasa,Pe noi invidioasa,

Mi`a vorbit urat de tine,Si`a rupt inima din mine.

Incercam sa cred in tine,Dar orgoliul a fost mai presus k mn,

Am inceput sa ne certam,Si sa ne indepartam.

Convinsa k ma iubesti,Am venit la Bucuresti,

Peste toate am trecut,K ne iubeam foarte mult.

Dar peste cateva zile,Au inceput iar certurile,

De mine te ai indepartat,Sh intr`o zi tu m`ai lasat.

Ai zis k nu mai tii la mine,Si sa incerc sa uit de tine,

Ai plekat din viata mea,Si n-ai privit in urma ta.

De atunci sunt 2 luni de zile,Si n`am reusit sa uit de tine,

Te port mereu in gandul meu,Si fara tine mi`este greu...

Lacrimi curg ceas dupa ceas,Pe ursuletul si posele ce mi`au ramas,

Sper k esti mai fericit fara mine,Te iubesc si azi si mi`e dor de tine... Povestea mea de dragoste...povestea unei relatii la distanta,si a unei iubiri extrem de mare,dar nu suficient de puternica pt a invinge si a lupta...:( By YoBlondy-Craiova




Statusuri de suparare nr.14:

Ce faci cand trebuie sa pleci de langa el cand totul era la start

De ce te prefaci ca nu-l placi cand lacrimile nu ti s-au uscat pe fard ?

De ce te ascunzi, ca mai rau te afunzi intre 4 pereti sa inveti

Crezi ca-ti imaginezi, ca pe lume nu mai sunt deloc baieti

Dar mai sunt, seara mai cant, ca stai degeaba in casa

Crezand ca e valabil la toti, ca numai de sex le pasa

Si plangi dar daca poti lasa-l cand sunt atatea stele

(Si cand te uiti prin geam il vezi pe el in ele...)

Cere prea mult acela care vrea ca 2 in 1 sa fii cu acela care tii

Dar fii in fatza ta, iar v-ati privi in ochii mintii

Iar daca n-ai mai gresi, daca n-ai mai lua totul in gluma

Poate candva veti ajunge ca Ying si Yang, mana de mana

Ca poate sa-l mai auzi o data ai vrea, te-ndrepti spre telefon

Si vocea lui cand iti spune 'Alo' te lasa fara de ton

La ceasul cand altii dorm tu revii si memorii-s inca vii

Stiu, impaca-te cu el cat inca nu e prea tarziu.




Statusuri de suparare nr.15:

cum v-ati simti daca toate persoanele la care tineti cel mai mult in lumea asta..v-ar dezamagi?cum v-ati simti intr-o lume care nu mai e demult a voastra?cum v-ati simti daca viata voastra ar fii o minciuna plina de ura,singuratate si suferinta?eu stiu cum v-ati simti dar nu va pot raspunde..vreau doar prin aceste cuvinte sa multumesc tuturor persoanelor in care am avut incredere,pe care le-am ajutat si m-au rasplatit in felul lor..:m-au dat uitarii,m-au ranit si m-au abandonat cand aveam mai mare nevoie..de ''prieteni''..fara sa stie sau sa le pese..mie mi-a pasat..si am suferit..ptr ca indiferenta lor m-a lasat rece..dar mi-am zis ca nu face nimic..deoarece..la randul meu si eu voi fii indiferenta..iar indiferenta mea..o sa doara mai mult..




Statusuri de suparare nr.16:

Vise fara sentimente

ganduri fara rost

inagini neclare




Statusuri de suparare nr.17:

»” E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie… ”




Statusuri de suparare nr.18:

Nu ignora pe nimeni vei ajunge si u la randul tau sa fi ignorata:((




Statusuri de suparare nr.19:

fara u vata mea nu mai are rost.........si dac teas piete nush ce sar intampla cu mne:((




Statusuri de suparare nr.20:

Si akum st sigura....

K tu crezi k st singura...

Si crezi k i trista viatsa mea...

Dar vreau sa spun k nu e chiar asa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu