Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

cel mai frumos lucru din lume este sa iubesti si sa fi iubit ,iar cel mai nasol este sa te simti singur/a....:(:(:(:(:(




Statusuri de suparare nr.2:

de la un beep se ajunge la un apel ...de la un apel la o noapte de amor ...ce zici ...iti dau un beep ???




Statusuri de suparare nr.3:

si va plange neincetat



dorindu-si sa fi uitat:(....



leganandu-i durerea o stea...



o mangaie cu raza sa...:(:X:X




Statusuri de suparare nr.4:

In loc sa invatam impreuna,ce inseamna fericrea,ai ales sa ma lasi singur,sa invat ce inseamna dezamagirea...




Statusuri de suparare nr.5:

ce mult ne iubeam sau poate mi se parea dar ce pacat ca in viata noastra a aparut o fata pe care tu ai placut-o . Mai lasat pe mine si te-ai dus cu ea , am simtit lacrimi si dezamagire in viata mea pe tine te iubesc puiule dar curaj numai am deloc sa iti zic . Ramai cu ea poate asa iti este mai bn , dar in clipa in care te va parasi te rog sa nu te mai intorci la mine Aduti aminte ca tu mai parasit pt ea :((:((:((




Statusuri de suparare nr.6:

zambeste at cand esti trista nu stii cn se poate indragosti d zambetul tau:*




Statusuri de suparare nr.7:

te iubesc si te voi iubi........dar dak ai chef sa ma ranesti mai bn pleaka akum ca sa nu provoci prea multa suferinta




Statusuri de suparare nr.8:

Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de suparare nr.9:

Sperantze desharte shi vise moarte

Fara sens sunt toate dak eshti departe

Intrebari nepuse, cuvinte nespuse

Sarutari pe buze, mii de lacrimi scurse

Sute de suspine numai pentru tine

Nu mai am nimik , nu eshti langa mine...:((




Statusuri de suparare nr.10:

de ce nu m-ai lasat sa cresc?sa infloresc?de ce m-ai ucis cand abi ma nascusem?de ce?




Statusuri de suparare nr.11:

FEBRUARIE.....offf cand ma gandesc...el va pleca mai departe decat este...eu voiramanemereucu ganla intoarcerea lui...nu ne-am vazut...nu l-am atins dar il iubesc cu toata fiinta mea....va pleca oare la suferinta mea nu se gandeste?doar la rostul lui in viata....totusi eu EXIST..ne iubim dar intre noi e o iubire imposibila:((:((:((:((...doamnee ce mult tin la el dar e departe...dar uneori il simt atat de aproape incat imi vine sa strang orice in brate...simtindu-l aproape...oare asa face si el?e o lume mare...multi se iubesc k si noi...departarea face k cele 2 inimi ale nostre sa se rupa in doua jumate din inima mea e la tn si jumatedin a ta e la mn oare ele cand se vor unii?sunt doar intrebari fara raspuns....




Statusuri de suparare nr.12:

incerc sa te ating dar nu ma lasi, incerc sa te sarut dar nu te mai intereseaza, incerc sa te uit dar nu vrei, incerc sa ma intorc la tine dar ai p altcineva... imi pare rau k s-a terminat asa.




Statusuri de suparare nr.13:

chiar dak te iubesc si nu ti-am spu-o nici o data, ti-am dovedit asta




Statusuri de suparare nr.14:

totul e trist....




Statusuri de suparare nr.15:

toata lumea ma iubejte...numai k ....au uitat qm ma cheama




Statusuri de suparare nr.16:

Te nasti spre a muri si mori spre a te naste...Si nu stii nicidecum ce ghinion te paste




Statusuri de suparare nr.17:

esty vreodata fericit cu adevarat...nu cred...chiar dak pari a fii f fericit o￿
Cum e cand persoana iubita te ignora, cum e cand cel pe care il iubesti o iubeste pe alta? inima iti plange dar n-ai ce-i face!! iti vine sa urli dar te abtii, taci, plangi..




Statusuri de suparare nr.18:

Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi`au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine ...




Statusuri de suparare nr.19:

timpul va trece...eu voi incerca sa uit...dar nu pot lasa in urma tot ceea ce intre noi a fost odata...in adancul inimii mele inca mai tin la tn:(( [un vot plz]




Statusuri de suparare nr.20:

Oare cand voi putea sa te mai strang din nou in brate? Nici eu nu stiu si incerc sa nu ma mai gandesc prea mult la asta. Felul in care ai aparut in viata mea a fost un miracol. Parca stiai ce viata trista am avut si ai venit sa ma salvezi. Nu mai credeam in iubire, nu mai speram sa gasesc fericirea, eram in intuneric? Si atunci ai aparut tu. Nici nu am realizat cand m-am indragostit de tine, probabil din prima clipa. Ingerul meu tu ai facut lumina acolo unde era intuneric, ai adus fericire acolo unde era doar tristete si durere. Esti atat de departe incat ma intristez la gandul ca poate nu ne vom mai vedea niciodata. Numai eu stiu cat m-am rugat la Dumnezeu sa te protejeze si sa te aduca din nou aproape de mine. Mi-e frica, fara tine nu as sti cum sa traiesc.Tu nu stii prin cate a trebuit sa trec fara tine alaturi. Toata lumea imi spunea sa renunt la tine, ca esti departe, ca nu ma iubesti si doar te joci cu mine. Toti credeau ca mesajele vor inceta, comunicarea noastra va inceta. Dar inca cred ca esti cel mai de pret lucru pe care l-am avut in viata. Te iubesc din tot sufletul meu si oricat de greu va fi voi rezista. Esti ingerul meu si vei fi mereu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu