Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

nu lasa zambetul pe tristete niki odata traiesteti viata distrandute,nu lasa pe altcineva sa iti fure zambetul si sa te lase trista furail u pe al lui nu el pe al tau:)




Statusuri de suparare nr.2:

Barbatii iti v-or spune multe,

ca te iubesc si cum si cat,

v-or spune mai frumos ca mine,

dar nu te v-or iubi atat !




Statusuri de suparare nr.3:

Eu zik akum adioo u ziki vinoo eu plec fara sa ma uit in spate u plangi si iti bagi pla in toate yare eu bucuroasa merg si nu mai ma boi intoarce!!




Statusuri de suparare nr.4:

Azi nu pot vorbi am mancat ceapa;)




Statusuri de suparare nr.5:

frunza vietii , lumina soarelui , omul iubit si tristetea viselor ..:(




Statusuri de suparare nr.6:

Nimeni nu ma intelege , nimeni nu ma asculta , nimeni nu ma ajuta sunt singur pe lume.




Statusuri de suparare nr.7:

Te-ai plictisit de mine foarte bine zic PA...eu am tinut la tine tu vroiai altceva...ai incercat sa iesi in fata sa pic eu mai prost....dar sunt cu o clasa peste tine...iti zic k nu are rost;)




Statusuri de suparare nr.8:

cat de mult am crezut in tine..in noi...




Statusuri de suparare nr.9:

ochii ei plangeau sh`n zilele q soare!!




Statusuri de suparare nr.10:

Petalele care cad nu se mai lipesc, inimile care se despart nu se mai unesc, lacrimile care curg nu se mai opresc…




Statusuri de suparare nr.11:

aseara te-am simtzit nai vr sa raspunzi la telefon,iar a doua zi am vazut un mesaj cu adio.....amintirea ta imi fura linistea amintirile cu noi as vrea sa le aduc inapoi...esti un mare idiot pt fostu mew prieten nu meriti nici macar o lacrima bye Marina




Statusuri de suparare nr.12:

de ce,nu poti sa intelegi ca te iubeam eu la-nceput ? acum sa dus iubirea mea odata cu speranta ...nu pot sa vindec rana dar am sa incerc ...pe tine sa te uit:( ..sa nu privesc inapoi sa merg tot inainte.cu aceste cuvinte :.. zambeste mereu chiar daca doare ..nu lasa rana sa te invinga ...treci peste ea .viata merge inainte ai sa gasesti pe altcineva mai bun :)




Statusuri de suparare nr.13:

:(:(:(:nebuna sunt eu k te-am ubit fraier esti tu k nu ai simtit...de vina sunt eu k te-am crezut si am pierdut.:(:(:(




Statusuri de suparare nr.14:

trecutul incepe cu ziua de azi.......................




Statusuri de suparare nr.15:

De dorul tau, de dragul tau

Eu te-as ierta, fiindca asa imi spune inima

Nu m-ai iubit, doar m-ai mintit

De ma iubeai, de langa mine nu mai plecai!!!




Statusuri de suparare nr.16:

Cum as putea sati dovedesc

Cat de mult eu te iubesc

Mias da viata pentru tn

Numai ca sati fie bn

Inima tio daruiesc

Pe veci o sa te iubesc

Iubirea mea,

Pentru Tine mias da viata

Cat timp o sa exist eu

Nimeni no sati faca rau

Cat timp o sati fiu aproape

O sa te apar de toti si toate.

:( te ubesk bebe meu :((




Statusuri de suparare nr.17:

inima salbatica ai tu in tine..nam sa vars o lacrima n'am pt cne..cata durere mi-ai adus in suflet




Statusuri de suparare nr.18:

Acum doare amintirea, ma las rapus de ganduri

Probleme si vise, ma las dominat de sentimente

Dorinte si false iluzii, multe zambete perverse

Caci dincolo de orice gand de al meu de a face bine

Ranesc fara intentie, n'am inger langa mine...




Statusuri de suparare nr.19:

afara bate vantu si rupe trandafirii... in clasa plang colegii in clipa despartirii




Statusuri de suparare nr.20:

A:acum D:degeaba I:iubirea O cauti I



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu