Statusuri:de suparare

Statusuri de suparare nr.1:

te rog intoarcete la mine .. stiu ca am vreii... de ce te minti singur ....? mie dor de noi .... hai sa ne mai dam o sansa ...

te iubesccc




Statusuri de suparare nr.2:

nu exista iubire




Statusuri de suparare nr.3:

eu te iubesc dar u nu nici nu observi




Statusuri de suparare nr.4:

nu mai am timp pt lacrimi o viata mai am de trait..stih k o sa te uit intr-o zi:((




Statusuri de suparare nr.5:

hai ku dnd k ma pliktisiti toti din lista mai ales baieti




Statusuri de suparare nr.6:

A fost odata k niciodata,iar acum nu mai ee :-




Statusuri de suparare nr.7:

din toate relatiile fetele sufera cel mai mult....de ce oare????...pt k ele ar da orice pt cel pe kre il iubeste...insa el probabil nu ar da doi bani pe ele.....eu am iubit am avut si am pierdut....iar aqm incerc sa uit de acele clipe insa ele vor ramane vesnic in inima mea:((:((




Statusuri de suparare nr.8:

sunt o fata sensibila dar dak cineva ma supara in injur de mama focului si uneori cant sunt trista de yubi ca ma inseala sunt ca un rau care curge,si stau in coltul negru al camerei si pland nici soare nu privesc ci ploaie gasesc in sufletul meu




Statusuri de suparare nr.9:

Iluzii





te pierdusem in culori de curcubeu

din lumea mea de vise

tu erai o petela de floare

iar eu un strop de roua ratacit pe fruntea ta

apoi tu erai un fluture

iar eu o soapta de vant ce-si mangaia singuratatea

te indepartai usor den visul meu tu erai o umbra

iar eu eram doar eu





te yubesc catalina.....( maddy)




Statusuri de suparare nr.10:

tIaM ArAtAt caT Te iUbEsC , NU TIA PASAT , tiam aratat afectiunea mea si dragostea dar uh ai plecat ...Acm te intorci inapoi dupa ce mai lasat balta!...mai lasat balta ..dc sa te mai iert :((:((:((




Statusuri de suparare nr.11:

Am sa plec din viata ta ,

Sa stii ca vei regreta

Am suferit din cauza ta

M-ai mintit iubirea mea





Mai facut sa te urasc

Sa cred ca totul a fost fara rost

Eu te-am iubit enorm

Dar tu ti-ai batut joc




Statusuri de suparare nr.12:

Cu lacrimi pe obraz

Un suflet de durere

Eu te sarut cu drag

Si ati zic la revedere




Statusuri de suparare nr.13:

e prea tarziua sa`mi mai ceri sa mai fiu cea d`ieri , printr nori m`am pierdut sh`traiesc un vis de`mult apus!




Statusuri de suparare nr.14:

il iubesc il voi iuby dar nush intr-o sera,am simtit ka tre sai zik ceva....si am zis ka nul iubesc ce cee nu este adevarat:(:((X(....akum imi pare rau finka iel ii viata mea ----azi facem 2 luni d kand santem in preuna ....09.10.09.....si uite inite ku acesta zi neam despartit credund ca asta va fi mai bine ...:((:((:((...te iubesc jur p ce am mai scump dar nush cum sati arat tu crez ca io iau totul in gluma:((:((:((.....de la suzy....09.10.09 ora 18.31..te rog iartama marius...:(:(:((:((....jur ka mor daca u nu te intorci:(:((




Statusuri de suparare nr.15:

cand a inceput sa.mi palca de tine...am spus ca sigur tu nu o as mai afli...te-am iubit luni de zile si eram ff apropiati...pana cand intr-o seara...mi-ai sp ca ma iubesti...si ti.am sp si eu:[[

si de acolo a inceput totu...parca nu ami era ca inainte...totu se pierduse...plangeam in fiecare seara dupa ce intram in casa ...mai inkolo am afl;at ac se va muta:[[

atunci am vazut ca totu se duse de rapa si am inceput sa ma gandesc la viitorul meu...am inceput sa nu amia am incredere in nimeni stiind ca nu o sa mai fac nimic cu viata asta:[[asa ca am lasat.o as decurga de la sine:[[ pe zi ce trece tot mai tare imi parea rau si credeam ca viata mea fara a lui nu se poate:[[ asa ca am plans muulta vreme...deodata m.am trezit ac dintr.un vis cand am aflat ca in 10 min se av muta:[[ am fost f socata.... nici akm nu.mi vine sa cred ce am pierdut dar mi.am dat seama in schimb ca el niciodata nu m.a iubit si doar sa fol de mn....

p.s.:NU-TI PUNE INCREDEREA IN BAIETZI




Statusuri de suparare nr.16:

credeam ca atunci cand soarele va disparea

tu imi vei lumina ziua

si ma vei incalzi

asa cum o face soarele ,

iar cand luca se va ineca in mare

tu vei straluci alaturi de stele

si vei da farmes nopti dulci

asa cum numa luna stie sa faca ...

insa ... tu ai plecat ...

acum sunt singura ... trista ...,

simt ca cerul pica pe mine

iar cand soarele si luca vor disparea

eu voi trai in intuneric...in frig

si voi uita de farmecul ce o data a existat




Statusuri de suparare nr.17:

team iubyt shy et iubesk esty vyatza meah shy vyatza mesah vey ramene bye me;))




Statusuri de suparare nr.18:

eu plang de tine tu plangi de mine




Statusuri de suparare nr.19:

juramintele sunt cuvinte,iar cuvintele doar vant....!




Statusuri de suparare nr.20:

Daca `ai iubi ai stii`ce stimt pentru`tn...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu