Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

e ca un trandafir cu spini..frumoasa da` rea




Statusuri de viata nr.2:

eu is eu si tu esti tu.... cine-i prost, eu sau tu?




Statusuri de viata nr.3:

By`: Andrei : Te iubesc Stefania:( :X`!




Statusuri de viata nr.4:

te iubesc la nebunie




Statusuri de viata nr.5:

Alex + Diana = :*




Statusuri de viata nr.6:

ceea ce iti scriu akum vine din suflet fiindca tu ai fost mereu sufletul meu shi vei ramane sufletul meu




Statusuri de viata nr.7:

noapte buna




Statusuri de viata nr.8:

de dragoste




Statusuri de viata nr.9:

Night falls, stars shine, and I my love, All of you think.




Statusuri de viata nr.10:

cu steaua




Statusuri de viata nr.11:

...sa nu te fi iubit..., nu mai stiu km era...dar trebuie sa fi fost ingrozitor!




Statusuri de viata nr.12:

te iubesc, mia morela mea, pentru tine mi-as da si viata mea:*




Statusuri de viata nr.13:

nici pe-o suta, nici pe-o mie, nici pe-un milion nu te-as da




Statusuri de viata nr.14:

te iubesc atat de mult

cand esti cu mine sunt fericit

te iubesc

fara tine nu mai pot

te iubesc

cand esti langa mine sunt implinit

te iubesc, te iubesc

pentru tine, Paul al meu!




Statusuri de viata nr.15:

de dragoste




Statusuri de viata nr.16:

te iubesc :x:x guritza mea :x:x

fara tine nu pot sta:x




Statusuri de viata nr.17:

te iubesc, iti jur credinta si-ti depun un juramant; uh esti singura fiinta ce-o iubesc pe-acest pamant




Statusuri de viata nr.18:

Te iubesc,.....si park mai mult atunci cand vrei sa pleci...




Statusuri de viata nr.19:

Mai tii minte kand veneai la mine si imi spuneai k ma iubesti,....kand imi spuneai ca eu sunt viata ta si k niciodata nu ne vom desparti,....toate astea au fost minciuni. Tu ti-ai batut jok de inima mea si akum ea te uraste...




Statusuri de viata nr.20:

Sa stii ca nu-mi lipsesti. Imi lipseste doar cel care credeam ca esti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu