Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

Hai sa ne impartim lumea......luna mie,stelele tie....,oceanul mie.Dar mai bine totul tie si tu mie:P




Statusuri de viata nr.2:

Peste multe dealuri zboara gandul meu ce-l obosit si la u se coboara ingerasul meu iubit...TE IUBESC MULT!!!!!!




Statusuri de viata nr.3:

te iubesc




Statusuri de viata nr.4:

Ce nu-ti place

Ka inima ta la mine trage




Statusuri de viata nr.5:

Nimic nu e mai dulce si nici mai frumos, decat al tau chip cu zambet luminos.Te iubesc enorm.:X:X:X:X




Statusuri de viata nr.6:

te iubesk, jur, nu glumesc; eu lupt pt dragostea ta nu ca unu' kare-si bate jok de tn; primul sarut m-a fermecat, m-a facut sa doresc sa traiesc... te iub, mai mult ca la inceput, sunt vrajit jur...,,,am mai iubit,... da' nu persoane bune ca tn! vott pls in numele dragostei tbx




Statusuri de viata nr.7:

As vrea sa pot da timpul inapoi… sa intorc clepsidra… si sa te pot privi din nou in ochi… sa pot sa-ti spun cat te iubesc!




Statusuri de viata nr.8:

...::De la un "BUZZ!!".ajungi la o intalnire...de la o intalnire ajungi la un sarut...de la un sarut ajungi la.....




Statusuri de viata nr.9:

Eu sunt aici, tu esti acolo. Unul dintre noi nu se afla unde trebuie




Statusuri de viata nr.10:

Fata-i un inger.Baiatul este un drac.Dar pana la urma .Amandoi se plac.




Statusuri de viata nr.11:

fiekre om pe kre l'am iubit shi pe kre nu m'ai pot sa'l iubesc e un pas spre moarte.asha k dak crezi k meritzi dragostea mea ai grija sa nu ma omori




Statusuri de viata nr.12:

Te iubesc.. Iti spun.. si ti`am mai spp.. DAr tu nu crezI niImIk.. dIn .. ce itI spun.. asta e doar trb ta .. eu oricum nu te voi uitaa.. mereu veii fi in innima mea:x TE IUBESC`! .. Nu comenta :P




Statusuri de viata nr.13:

A cazut o stea pe mine, si mi-a adus o vb de la tine, ca adori si iubesti dar nu sti sa pretuiesti....




Statusuri de viata nr.14:

numai u traiesti in mintea mea......prea mult te doresc acum.....nu poti pleca din inima mea , sa ramai e tot ce-ti cer . TE IUBESC mai mult ca ieri , iar maine mai putin ca azi




Statusuri de viata nr.15:

Te ador atat de mult , ca mi-as da sufletul pt. tine :D:D:D:X:X:X




Statusuri de viata nr.16:

Dupa 14 ani si cateva luni am reusit sa regasesc marea mea iubire, nu mi se pare adevarat dar totusi este si mi-a spus ca ma iubeste si ca ma adora. Parca este un vis,... singura mea iubire nu m-a uitat indiferent de ani si de timp si eu il iubesc din ce in ce mai mult, imi doresc sa treaca timpul repede sa poata veni la mine. Te iubesc, viata mea. Pentru Cristi da Lily.




Statusuri de viata nr.17:

dragoste




Statusuri de viata nr.18:

Nu regreta nimic din ceea ce'ai facut...regretele nu au nici un rost..faptele sunt deja consumate:)




Statusuri de viata nr.19:

''Lasati spatii in cuplul vostru.Si lasati vanturile paradisului sa danseze intre voi.Iubiti-va unul pe altul, dar nu faceti din iubire o constrangere.Lasati iubirea sa fie mai degraba o mare miscatoare intre tarmurile sufletelor voastre.Umpleti-va cupa unul altuia, dar nu beti amandoi din aceeasi cupa.Daruiti-va unul altuia painea, dar nu mancati amandoi din aceeasi paine. Cantati si dansati impreuna, fiti veseli, dar lasati-va unul pe altul singuri, asa cum corzile viorii sunt separate, desi canta impreuna aceeasi muzica.Daruiti-va inima unul celuilalt, dar nu va lasati inima in paza celuilalt.Pentru ca numai mainile vietii pot cuprinde inimile voastre.Si stati impreuna, dar nu prea aproape, asa cum coloanele templului stau departate.Pentru ca nici stejarul si chiparosul nu cresc unul in umbra celuilalt.''




Statusuri de viata nr.20:

imi cade cate o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine...un singur lucru stiu insa...mi-e tare dor de tine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu