Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

un mut ii spune surdului k orbul a vazut un paralizat fugind:))




Statusuri de viata nr.2:

SE CF




Statusuri de viata nr.3:

Nu te tine sa te-ndragostesti de mine!




Statusuri de viata nr.4:

viatza-i scurta gustu-i lung:):))




Statusuri de viata nr.5:

de ce te uiti la mine cu ochii goi, nu crezi ca e mai bine sa ti-i scoti pe amandoi?:))




Statusuri de viata nr.6:

dnd invat pisica sa latre




Statusuri de viata nr.7:

daca u ai fi ultimul baiat de pe pamant.... m-as face lazby




Statusuri de viata nr.8:

Nu-i rusine ca te-ai nascut prost,......da sa mori prost.......




Statusuri de viata nr.9:

Nu iubi cand esti eleva

Doar cand dascalii-s in greva;

C-atunci poti sa stai cat vrei...

Tot cu ochii pe pereti

Si cu gandul la baieti!




Statusuri de viata nr.10:

Un om gusta o piersica tare si ineaca cu ea; familia il pune in sicriu crezand ca e mort; oamenii sateau la priveghi; nevasta mortulu face gogosi, mortul simte mirosul, inghite piersica, se trezeste si zice: ,,vreau si eu gogosi!''




Statusuri de viata nr.11:

Te IUbeSc Te DoResC,...`Du-Te DreQ...Ca GluMEsC...CU ALTELE,......NU KU TINE! ;)...:));;)




Statusuri de viata nr.12:

te iubesc ...te doresc .....vezi,....akush ma pliktisesk! ;)))




Statusuri de viata nr.13:

Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu.




Statusuri de viata nr.14:

Foarte tare




Statusuri de viata nr.15:

statusul meu e cel mai tare




Statusuri de viata nr.16:

fuk youuuuuu




Statusuri de viata nr.17:

vara s`a gatat

corigentza n`am luat

ca profesorii`s rai ji repetent m`au lasat

scoala scoala si iar scoala

capu'ncepe sa ma doara

si sa vad in ceatza-o clasa

pana ce adorm pe masa

profa de geogra` nu ne incanta

ji diriga ne supara

ca profu` de mate` ne cearta

scoala e daunatoare

contzine teme ji invatzare

mai bn ma sinucid

ca la minte sunt lucid

nu ma mai duc la scoala

ca o sa put tot a tema`

profesoare profesoare

la clase mereu se aduna

si zic eu cu suspinare: noapte buna

ma duc la scoala

ma urc pe mese

beau alcool sa moara cese

sa ma imbat sa fac din unu zece

eoo` urasc engleza

eoo` urasc franceza

ca la romana am media 2

ca profii sunt nijte boi

catalogu nostru negru si drag

cu numai 4 din sus pana jos

si suspina si suspina

si incepe sa vorbeasca:

vai, numai prosti sunt in clasa

chiar si creta de pe tabla care nu e folosita

somnu-si face

cand iese un elev pe tabla

printre cifre se incurca

si elevii plangand zic: lasa ma profa ca se culca

elevu sterge tabla vrea sa o faca luna

si tot e un vis si o armonie cand se suna

sunt salvat de clopotzel

ji de profu` de istorie mi-e scarba ca`i chel

vai mama ce e de el

ca arata ca the hell

stiu she eu ca arata ca the hel

dar nu mai iti bate joc de saracutul de el

bine imi pare ca a plecat..

ca de pauza s`a sunat

vaii ce trista sunt

colegutu meu

a plecat..

ce noi suntem scolari

si este foarte gelos

never!!! nu suntem tocilari

ci golani

yo's o scolarita

si ma port ca o fetita

si eu sunt o sexy bombitza

yo's experta in sexologie

nu la porcaria asta de geografie

da`o drq de school

ca mort e ji mai cool

tie iti place mult alcool

si mie imi place school

inteligenta vrea sa ma intreaca

dar yo's mai rapida ca ea

ca yo's belea

sunt blonda natural

ji sunt inteligenta original

she eu o roscata foarte natural

si la inteligenta yo nu's original

ca are o figura de retardat

she e un rahat

o infrumuseteaza ji putzin cacat

yo's frumos original

si eu intru cu capu in canal

eu sunt plecat

si sa stiti ca v-am lasat

ca de ora s`o sunat

cu un baiat

ji in banca stau cu un handicapat

si voi doi va-ti sarutat

doamne fereste mai bn ma`s fi impuscat

ca e un retardat

si un handicapat

nu jtie sa sarute o fata

are figura de leguma stricata

plecam acasa sa dormim

sau mai bn o bere sa cinstim

un alcool ji nijte droage

ji dup'aia iube` meu in pat sa ma bage

si-i stric patu` sa moara tataie

si la ora de culcare

eu sar sus si tare

dimineata vai de

imi suna alarma mea

ca tre` sa ma duc la scoala

sa`mi bag picioru pushca mea e goala

nu mai am gloantze

sa ma impushc la creierashe

si la scoala cand ma duc

chiar atunci imi iese un muc

ji profu` de sport arata ca un cuc

hai pa noi tre sa plecam

la WC sa ne cacam



BY : MERY SI DYA

CINE O COPIE ESTE UN CACAT:p




Statusuri de viata nr.18:

Prietenii sunt dusmanii mei...Doamne fereste`ma tu de ei




Statusuri de viata nr.19:

afara ninge linistit

si in casa arde mama

tatal meu s-a spanzurat

iar eu ma tai cu lama




Statusuri de viata nr.20:

o fata intra in biserica

un baiat ii pune piedica

popa striga din altar:

-boule, nu fii magar!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu