Statusuri:facebook

Statusuri facebook nr.1:

___[]~[]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[]~[]___




Statusuri facebook nr.2:

Imi doresc un barbat care sa-si puna piciorul in prag...iar eu sa inchid usa >:) :))




Statusuri facebook nr.3:

un ungur la ora de romana

DOAMNA PROFESOARA: Nagyvarad zi o propozitie

NAGYVARAD: dumeneca me duc la pescuit

DOAMNA PROFESOARA: Nagyvarad nu e bine

NAGYVARAD : atunce nu me duc




Statusuri facebook nr.4:

Stiti expresia a te uita ca boul la poarta noua?E...,tocmai o puneti in practica.Sfat:castrati-va si apoi spanzurativa,sau 2 streanguri:unul pt gat si unul pt celelalt gat de la mijloc,care-i subtire si cu capu gaurit si iese ceva galben.Faoooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri facebook nr.5:

Ba esti mai prost de cat permite legea;;).




Statusuri facebook nr.6:

Stai pre bine cu sanatatea?

Prietenii iti spun ca arati bine?

Ai o respiratie proaspata?

Esti incapabil sa iei o decizie?

Tigarile DECES , acum si in varianta lïghts




Statusuri facebook nr.7:

Sanatate si virtute s aveti ce bea si ce fute :D




Statusuri facebook nr.8:

Ah, DA, DA. E biine, Ah, DA,DAAA...Dah, Dah...Ah! Ce bine faci masaj! XD




Statusuri facebook nr.9:

Esti o flare,esti un crin.esti magarul din Berlin,esti un BOU si nu vezi bine...ca eu fac misto de tine:))




Statusuri facebook nr.10:

nimik nu'i imposibil...si totu' e posibil ;)




Statusuri facebook nr.11:

sunt departe...foarte departe...pe taramun unde nici buzz`urile nu ajung....[by michy]




Statusuri facebook nr.12:

De ce femeilor nu le e frica de gripa porcina?! Pt k au trait toata viata printre porci!




Statusuri facebook nr.13:

O nou

Nu am bani in buzunar

Nu am niciun leu macar

Sunt doar un vagabont

Nam niciun leu in cont

Am plecat de acasa ieri

Nu stiu ce vrei sa imi ceri

Si maine ae la fel

Sunt adanc in portofel




Statusuri facebook nr.14:

foaie verde puishor itzi dau in cap de te omor=))




Statusuri facebook nr.15:

prin gradina casei mele stateam cu capul aplecat....si gandindu-ma la tine mi-a cazut o tigla-n cap




Statusuri facebook nr.16:

Fugaresc o vecina.....vorbim cand obosesc!!!!




Statusuri facebook nr.17:

iubita mea cu ochii ca cafeaua

cu buze moi si dulci ca carameaua

ca cand te vad

ma apuca tot fiorul

ca's ca calin nenuritoru'




Statusuri facebook nr.18:

sta hainele pe tine ca pe umeras




Statusuri facebook nr.19:

mutul i-a spus surdului ca orbul la vazut pe shichiop alergand dupa chelu ca sa il traga de par....:p




Statusuri facebook nr.20:

Smecherii beau wisky gooll . . . fraieri plescaie Doar mentol :)) juste bee happy....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu