Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
te iubesc,

te doresc,

dute dracu

ca glumesc




Statusuri faine nr.2:
>
Foaie verde de cucuta...M`am beshit sh`ashtept sa puta`!!!...:)):)):))...




Statusuri faine nr.3:
>
|).|\|.|)!!!ca te sparg




Statusuri faine nr.4:
>
foarte tari imi plac la nebunie




Statusuri faine nr.5:
>
Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoe sa mai trec o data




Statusuri faine nr.6:
>
am un barbat tampit eu i spun sa' chida usa el se joacacu papusa eu ii spun san chida gheamu el se joaca cu ligheanu




Statusuri faine nr.7:
>
NU IUBI UN BLOND CA E BAGABOND IUBESTE UN BTUNET CA E MAI DESTEPT.




Statusuri faine nr.8:
>
ce nu asa da sa pot sa iti spun dinou... TE IUBESC ...




Statusuri faine nr.9:
>
cine se trezeste de dimineata.....casca toata ziua...:))




Statusuri faine nr.10:
>
dc cand ma vezi imi zambesti si te uiti frumos ,daca nu simti nik pt mn?




Statusuri faine nr.11:
>
mi-au eliberat certificat medical si mi-au spus ca sufar de iubire acuta,mi-au recomandatcaldura corporala si anestezie pe baza de sarut...Ce zici ma ajuti sa urmez tratamentul?




Statusuri faine nr.12:
>
Fumam flori ilegale , fara petale mugurii sunt singuri care ne scot din balamale si doare de fiecare data knd fumam deliram deliram ji imi bat p**a de tn kas smecher




Statusuri faine nr.13:
>
Doi oamneni la bar.SSe duc la bar.Apoi bea o bere de la bar.Dupa aceea pleaca de la bar.Si se duc la alt bar.Ajung acasa si ii intreaba nevasta pe aman2 1 pe a lui si cealalta pe al lui.Unde ati fost ? La bar :))




Statusuri faine nr.14:
>
Foaie verde castravete. Am dat HeadShot. Prin Perete Nu a fost Wall a fost fost bulan si mi a dat adminu ban :))




Statusuri faine nr.15:
>
Dupa cum micuta floare...Se invarte dupa soare...Asa si inima mea...SEinvarte dupa a ta...:-*




Statusuri faine nr.16:
>
mai aviable ca niciodata




Statusuri faine nr.17:
>
unore li se sug pula unora li se taie pula unora se arunca pe geam




Statusuri faine nr.18:
>
sunt lucruri pe kre le poti aveastand departe ce ele...facand greseala sa le cauti,le pierzi...by moniq




Statusuri faine nr.19:
>
sufera cel ce iubeste...cel iubit iji bate jok:((




Statusuri faine nr.20:
>
Adio sete=dar te iubesk



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu