Statusuri:faine

Statusuri faine nr.1:
>
2 vorbe spuse. greu sunt de uitat ca acum sunt trist(a) caci m-am imbatat




Statusuri faine nr.2:
>
De ti`ai aminti de mine makar o data`n viata sa stii k esty baiatu ce mi`a dat o singura speranta mi`ai spus sa traiesc k vyata e prea skurta dar nu pot sa traiesc sunt ka o stanka Nu ma pot mishka din loc cand stiu ca esti departe sunt ka un bobok de floare si am sentimente ka oricare dar pt tn nu konteaza tie ti`e usor esti cu gandu departe esti ka un nor ... nu stii cat de rau ma doare sa stiu ka altcineva te are dar akum nu`mi apartii si incet incet voi inceta a te iubi dar nu voi reusi Te iubesc prea mult ka sa te uit dar am suferit prea mult nam norok in dragoste si stiu....sunt ka o pakoste De ma vei intelege intr`o zi poate cati vei aminti k eu te`am iubit cel mai mult de pe tot acest Pamant..Krede`ma ka totul se transforma intr`un joc minunat din inima te`am scos n`ai stiut a ma pretui ai fost un prost Dar akm nu te mai plange k nu m`ai avut eu ti`am zis de la`nceput "prostule eu te iubesc si stiu ka gresesc dar ma risc doar pentru tine k`ai avut grija de mne" Mi`ai zis k nu ma pretuiesti dar ka te mai gandesti eu n`am nevoie de ragazuri k am prea multe nekazuri vreau un raspuns direct fara okolisuri sau ceva suspect zi`mi adevarul daka ma iubesti kaci nu vreau sa ma pakalesti...Nu m`ai iubit dar orice inceput are si`un sfarsit nu m`ai avut dar orice sfarsit are`un inceput asta este de stiut ..Iarta`ma k n`am luptat dar puterile mi`ai secat kand ku alta te`ai imbratisat Am krezut k o sa fie bne dar totul depindea de tne ai ales`o pe ea nu pot sa te opresc dar tine minte kuvantu TE IUBESC pe kare doar eu stiu sal recit asa cum vrei u skumpul meu iubit Uita`ma de vei putea dar tie usor iti va fi o ai alaturi pe ea si sunt sigura ka te va putea iubit..Poate mai mult dekat mne dar ku` un simplu sarut vei uita pe lok de mne Tu nu stii ce`i dragostea ma skimbi pe mn si o iei pe ea dar de voi inceta sa te iubesc voi pleka departe dar ku gandul sh inima te voi simti aproape esti totul pentru mne si vreau intelegy k te iubesc dar nai ce sa`mi reprosezi orice persoana se indragosteste dar de fiekre data baiatul e cel ce raneste Tu m`ai ranit prea mult si nu te pot ierta n`ai vrut a ma iubi nu mi`ai aratat dragostea .




Statusuri faine nr.3:
>
esti frumoasa asa yice un baiat ,,te rog stai cu mine




Statusuri faine nr.4:
>
pune semnul ( :x ) la status si numele persoanei iubite dai un buzz si spunei cat o iubesti..atunci vei vedea dak si ea te iubeste la fel de mult:X




Statusuri faine nr.5:
>
eu-s baiat

iar tu esti fata

eu fac laba

iar tu fata




Statusuri faine nr.6:
>
cum prinzi un iepure???

te ascunzi intr-un tufis si te prefaci ca esti un morcov:)):))




Statusuri faine nr.7:
>
a fi sau a nu fii




Statusuri faine nr.8:
>
~~~ Am sa bag 2 ziare mototol in buzunare ; ;)sa vad cine-i langa mine ;)si cand am buzunare pline;) ia sa vezy surpriza mare:O cand le-oi spune ca sunt ziare :))eu ma uit pe fata lor b-) sa vad care-i vanzator :O. Am luat prea multeee :-< in viata ptr bunatatea mea si-am ajuns sa-mi fie frica :-ss sa ajut pe cineva ..caci omu care e pervers sa il dai pe usa afara ;:-hca daka te vinde o data te vinde si a 2 oara…:( ~~~




Statusuri faine nr.9:
>
mai parasit pentru alta dar acum oare tie bine? pt ca eu tot plang dupa tine . Ea are bani eu st o simpla fata ce te iubeste o viata intreaga . Anii au trecut iar u vi din nou la mine dar eu miam dat seama in sfarsit ca imi este mai bn fara tine




Statusuri faine nr.10:
>
cine se trezeste de dimineatsa,....,casca toata ziua




Statusuri faine nr.11:
>
prietenii mereu distrug cele mai fericite cupluri....




Statusuri faine nr.12:
>
!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''....




Statusuri faine nr.13:
>
Foaie verde de liliac profu e aurolac




Statusuri faine nr.14:
>
Te uitzi la ea shi ma vezi pe mine.o atingi p ea si ma simtzi pe mine.te hranesti cu iubirea ei,dar o vrei pe mea.stiu ca ma vrei pe mine,dar te multzumesti cu ea:(




Statusuri faine nr.15:
>
Nas da un ban pe alta pentru ca stiu ca doar pe tine te iubesc:x




Statusuri faine nr.16:
>
Imi dai si mie o poza cu tine ? ........ Ca mi-a murit cainele !




Statusuri faine nr.17:
>
Numai cred in iubire ....numai cred in orisicine ...inima numai vrea DRAGOSTEA TAH !!! pt golanu meu mik @ndrey




Statusuri faine nr.18:
>
iubirea e frumoasa cand e si urata cand spui cuvantul''te iubesc''iubirea e frumoas iar kand zici ''te urasc pleaca''iubirea e urata




Statusuri faine nr.19:
>
te iubesc biank mult :P

esti viata mea :P




Statusuri faine nr.20:
>
dnd ma berberesc cu coasa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu